- Reactiescore
- 393
In dat geval welkom terug op kajoek, fijn dat je er weer bent!binnenkort start vleesje op deze wereld en bijgevolg is het einde van iedereen nabij
(de laatste keer dat ik dit zei veroverde cacturne w76!!!!)
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
In dat geval welkom terug op kajoek, fijn dat je er weer bent!binnenkort start vleesje op deze wereld en bijgevolg is het einde van iedereen nabij
(de laatste keer dat ik dit zei veroverde cacturne w76!!!!)
Bekijk bijlage 31628Bekijk bijlage 31629
Dom dankje dat je dit laat weten je moet wel fair blijven spelen.
reminder voor alle spelers die niet op het lijstje staan jullie hebben nog 24u om te beslissen of jullie via de voorkant of achterkant genaaid willen worden
mvg
reminder voor alle spelers die niet op het lijstje staan jullie hebben nog 24u om te beslissen of jullie via de voorkant of achterkant genaaid willen worden
mvg
De facto doen wij precies hetzelfde als jullie, alleen zijn jullie veel eerder gestart met jullie slaafjes van voor en van achter te naaien en hebben wij niet besloten om het hazenpad te nemen
Jullie zijn niet veel beter dan...De facto doen wij precies hetzelfde als jullie, alleen zijn jullie veel eerder gestart met jullie slaafjes van voor en van achter te naaien en hebben wij niet besloten om het hazenpad te nemen
Kunnen fvd en OF eig niet stoppen met damage op te edelen? Is de uitdaging toch ietsie pietsie groter. Kan je meteen beginnen met ´de lijst´ af te werken. Dorpmafketels en die andere mb mafketels internen zichzelf niet he![]()
Onze troy had gelijk!
The bloody butcher zit ook in OF!
Ik snap wel dat de stam met de meeste kwantiteit, kwaliteit en edelruimte nog een extra recruut neemt.
De enige leuke eindstrijd die er mogelijk is,is een FFA eindstrijd.Het is wel zo dat wij al de hele wereld met OnlyFans betrekkingen hebben en dat wij dus niet zomaar gevraagd zijn om de plek binnen OF in te vullen. Wij hadden heel eerlijk niet verwacht dat Damage op delete zou gaan aangezien wij dachten dat de 2 vs 2 tussen Blood en Damage en OF en FvD redelijk in verhouding was. Helaas is het tegendeel gebleken, alhoewel ik wel denk dat Damage het eerder zelf compleet laat schieten.
Als account zijn wij gewoon gemotiveerd om wat moois van deze wereld te maken, dus om dan opeens af te zien van ons eerdere plan sta ik niet achter. Wel hoop ik dat we op de een of andere manier nog een mogelijkheid voor een leuke eindstrijd kunnen vinden. Het moge duidelijk zijn dat Blood en de overgebleven accounts van Damage er nog niet klaar mee zijn, want die edelen de spelers die op delete staan ook op.
conclusie: je koos voor de makkelijke weg wat je op w81 cult hele tijd verweet?Het is wel zo dat wij al de hele wereld met OnlyFans betrekkingen hebben en dat wij dus niet zomaar gevraagd zijn om de plek binnen OF in te vullen. Wij hadden heel eerlijk niet verwacht dat Damage op delete zou gaan aangezien wij dachten dat de 2 vs 2 tussen Blood en Damage en OF en FvD redelijk in verhouding was. Helaas is het tegendeel gebleken, alhoewel ik wel denk dat Damage het eerder zelf compleet laat schieten.
Als account zijn wij gewoon gemotiveerd om wat moois van deze wereld te maken, dus om dan opeens af te zien van ons eerdere plan sta ik niet achter. Wel hoop ik dat we op de een of andere manier nog een mogelijkheid voor een leuke eindstrijd kunnen vinden. Het moge duidelijk zijn dat Blood en de overgebleven accounts van Damage er nog niet klaar mee zijn, want die edelen de spelers die op delete staan ook op.
Je zou maar bijna elke 2 weken gaan klagen dat elke wereld mid game wordt geskipt.Het is wel zo dat wij al de hele wereld met OnlyFans betrekkingen hebben en dat wij dus niet zomaar gevraagd zijn om de plek binnen OF in te vullen. Wij hadden heel eerlijk niet verwacht dat Damage op delete zou gaan aangezien wij dachten dat de 2 vs 2 tussen Blood en Damage en OF en FvD redelijk in verhouding was. Helaas is het tegendeel gebleken, alhoewel ik wel denk dat Damage het eerder zelf compleet laat schieten.
conclusie: je koos voor de makkelijke weg wat je op w81 cult hele tijd verweet?
zoiets in balans vinden is redelijk blind. Is zoals cult met Talent zou gaan samenspelen tegen TAC en Blaze, haha