Wereld oorlog (start 24-4-2012)!

DeletedUser43327

Guest
ah... sorry, 't was dombo de spellings-analfabeet-met-gebrek-aan-grammatica is back in town.... hoe kon ik't ook vergeten :p

als 't uit jouw mond komt? tjah, dan twijfelt 'n mens wel al eens :eek:



wellus :D

Ik geef ook toe dat mijn nederlands niet perfect is, probeer het niet eens perfect te maken, waarom zou ik dat hier doen?

Maarja, kan nog altijd beter nederlands dan jou.. En engels! want ''is terug back in town'' slaat helemaal nergens op.
 

DeletedUser37875

Guest
Ik geef ook toe dat mijn nederlands niet perfect is, probeer het niet eens perfect te maken, waarom zou ik dat hier doen?

zou je dan beter wel doen als je anderen (onterecht) erop poogt aan te spreken :eek:

Maarja, kan nog altijd beter nederlands dan jou.. En engels! want ''is terug back in town'' slaat helemaal nergens op.

dombo, je snapt er blijkbaar gewoon geen fluit van... na jah, vers uit de luier wsl... zullen het je dan maar vergeven :p
je zit maar te vitten op dingen waar niet eens op te vitten valt... volg eens 'n cursus nederlands of begrijpend lezen of zo want je slaat de bal telkens grondig mis
 

DeletedUser43327

Guest
zou je dan beter wel doen als je anderen (onterecht) erop poogt aan te spreken :eek:



dombo, je snapt er blijkbaar gewoon geen fluit van... na jah, vers uit de luier wsl... zullen het je dan maar vergeven :p
je zit maar te vitten op dingen waar niet eens op te vitten valt... volg eens 'n cursus nederlands of begrijpend lezen of zo want je slaat de bal telkens grondig mis

Ik spreek jou erop aan, omdat je een belgisch iets ertussen propt. Is geen nederlands toch?

Cursus nederlands? Moet jij nodig zeggen, TERUG BACK IN TOWN is geen nederlands, ookal was het engels in nederlands, dat is een of ander belgen dialectje dat je gebruikt.
 

DeletedUser37875

Guest
Ik spreek jou erop aan, omdat je een belgisch iets ertussen propt. Is geen nederlands toch?

Cursus nederlands? Moet jij nodig zeggen, TERUG BACK IN TOWN is geen nederlands, ookal was het engels in nederlands, dat is een of ander belgen dialectje dat je gebruikt.

je snapt er dus werkelijk de ballen van... btw, engels is meer dan common in gebruik, of je het nu snapt of niet (en ja, terug engels in 'n nederlandse zin)

als je over dialect wil beginnen, dit is het alles behalve
terug nr de schoolbanken snotneus :eek::eek::eek:
 

DeletedUser23133

Guest
Ik denk dat hij meer bedoelt dat : terug en back hetzelfde zegt ? het is dus of terug of back in town en niet beide.
 

DeletedUser43327

Guest
je snapt er dus werkelijk de ballen van... btw, engels is meer dan common in gebruik, of je het nu snapt of niet (en ja, terug engels in 'n nederlandse zin)

als je over dialect wil beginnen, dit is het alles behalve
terug nr de schoolbanken snotneus :eek::eek::eek:

Kan mij dat belgische nou boeien, Ik vind het een dialect.

Terug engels in een ... is geen eens een ABN zin.

Zal ik maar niet over de zin met WEER engels erin beginnen.

En eigenlijk weet ik helemaal niet meer waar dit over ging, want ik vergeet gelijk wat ik typ als ik op ''antwoord versturen'' klik :p
 

DeletedUser37875

Guest
Ik denk dat hij meer bedoelt dat : terug en back hetzelfde zegt ? het is dus of terug of back in town en niet beide.

nope, is zo bedoeld
is in de zin van "opnieuw terug"

Kan mij dat belgische nou boeien, Ik vind het een dialect.

Terug engels in een ... is geen eens een ABN zin.

Zal ik maar niet over de zin met WEER engels erin beginnen.

En eigenlijk weet ik helemaal niet meer waar dit over ging, want ik vergeet gelijk wat ik typ als ik op ''antwoord versturen'' klik :p

smoeschie, je kan blijkbaar zelfs niet eens deftig lezen... 'k had 't zelf al aangegeven:
(en ja, terug engels in 'n nederlandse zin)

je kent er geen fluit van want het is correct nederlands
ABN is trouwens al een lang vervlogen term, het is standaardnederlands (of in vlaanderen AN) dat je moet gebruiken... dombo :eek:
terug nr de schoolbanken jij :p

je wil gewoon gaan kakken over dingen waar er niet eens over te kakken valt... zonder ook maar te weten waarover je bezig bent
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser43327

Guest
nope, is zo bedoeld
is in de zin van "opnieuw terug"



smoeschie, je kan blijkbaar zelfs niet eens deftig lezen... 'k had 't zelf al aangegeven:
(en ja, terug engels in 'n nederlandse zin)

je kent er geen fluit van want het is correct nederlands
ABN is trouwens al een lang vervlogen term, het is standaardnederlands (of in vlaanderen AN) dat je moet gebruiken... dombo :eek:
terug nr de schoolbanken jij :p

je wil gewoon gaan kakken over dingen waar er niet eens over te kakken valt... zonder ook maar te weten waarover je bezig bent

Volgens mij weet jij niet dat het belgisch nederlands en het in nederland gesproken nederlands toch wel erg verschillen? Jullie gebruiken andere woorden voor iets dan wij doen hier.
 

DeletedUser37875

Guest
Volgens mij weet jij niet dat het belgisch nederlands en het in nederland gesproken nederlands toch wel erg verschillen? Jullie gebruiken andere woorden voor iets dan wij doen hier.

dat weet ik maar al te goed :p
en nu je dan eindelijk zo ver bent, zal je mss wel begrijpen dat je 'n zin op meerdere manieren kan schrijven en dat't niet is omdat je denkt dat't anders moet, dat't daarom verkeerd is :rolleyes:

Uchiha heeft gewoon gelijk.

gij zijt gewoon 'n meeloperke :p

Dan slaat het inderdaad nergens op.

dan heb jij 't niet begrepen ;)
 

DeletedUser23133

Guest
dat weet ik maar al te goed :p
en nu je dan eindelijk zo ver bent, zal je mss wel begrijpen dat je 'n zin op meerdere manieren kan schrijven en dat't niet is omdat je denkt dat't anders moet, dat't daarom verkeerd is :rolleyes:



gij zijt gewoon 'n meeloperke :p



dan heb jij 't niet begrepen ;)

Nederlands of belgisch,het slaat gewoon nergens op,het is of het 1 of het ander,beide maakt een idiote zin.
 

DeletedUser43327

Guest
dat weet ik maar al te goed :p
en nu je dan eindelijk zo ver bent, zal je mss wel begrijpen dat je 'n zin op meerdere manieren kan schrijven en dat't niet is omdat je denkt dat't anders moet, dat't daarom verkeerd is :rolleyes:



gij zijt gewoon 'n meeloperke :p



dan heb jij 't niet begrepen ;)

Je kan een zin inderdaad op meerdere manieren schrijven, maar volgens mij is dit nederlands, en dien je hier nederlands te spreken(typen), om nog eens het voorbeeld ''terug back in town'' te nemen, dit betekent dus terug terug in de stad (letterlijk vertaald, dat wel).

Het is namelijk best lastig om een belg goed te begrijpen als die geen nederlandse zinnen neerzet.

Nederlands of belgisch,het slaat gewoon nergens op,het is of het 1 of het ander,beide maakt een idiote zin.

Dat bedoel ik dus.
 

DeletedUser

Guest
dat weet ik maar al te goed :p
en nu je dan eindelijk zo ver bent, zal je mss wel begrijpen dat je 'n zin op meerdere manieren kan schrijven en dat't niet is omdat je denkt dat't anders moet, dat't daarom verkeerd is :rolleyes:



gij zijt gewoon 'n meeloperke :p



dan heb jij 't niet begrepen ;)

En jij bent hardleers. Andere dom noemen terwijl er 3 spelers hier zeggen dat je fout zit.
Kun je wel je eigen gedrag goedpraten door andere dom en meelopers te noemen en terug naar de schoolbanken sturen...

Conclusie voor jou:
emo.gif
emo.gif
emo.gif
emo.gif
emo.gif
emo.gif
emo.gif
emo.gif
emo.gif
emo.gif
emo.gif
emo.gif
emo.gif
 

DeletedUser43327

Guest
En jij bent hardleers. Andere dom noemen terwijl er 3 spelers hier zeggen dat je fout zit.
Kun je wel je eigen gedrag goedpraten door andere dom en meelopers te noemen en terug naar de schoolbanken sturen...

Conclusie voor jou:
emo.gif
emo.gif
emo.gif
emo.gif
emo.gif
emo.gif
emo.gif
emo.gif
emo.gif
emo.gif
emo.gif
emo.gif
emo.gif

Heb ik toch gelijk :eek:

Vind het nogsteeds erg dat ik linea recta alles vergeet als ik weg ga xD
 

DeletedUser

Guest
De Belgen gaan hun eerste raket lanceren. "En," vraagt een verslaggever, "waar gaat de reis naar toe?" "Awel", zegt de Belg, "wij gaan naar de zon." "Naar de zon?" vraagt de reporter, "Maar daar is het toch veel te heet? Bent u niet bang dat de raket zal smelten?" "Wat denkt gij?," antwoordt de Belg, "Wij zijn niet gek, hoor. We gaan natuurlijk 's nachts!"
 

DeletedUser

Guest
Ik zal de Belgen wel een beetje helpen :)

Een Belg staat 's morgens op en gaat eieren rapen in zijn tuin. Hij raapt ze op en ziet dan dat er een ei bij de buurman is terechtgekomen (De buurman is een Nederlander), de Belg doet aanstalten om het ei uit de tuin van de Nederlander te halen, maar deze ziet dat en is daar helemaal niet tevreden over, want alles wat op zijn grondgebied ligt is zijn eigendom (Dat denkt hij althans). Zegt de Belg: "We zullen er een wedstrijd om doen". De Nederlander gaat ermee akkoord, in de wedstrijd draait het erom elkaar om de beurt in het kruis te trappen en de eerste die het uitschreeuwt van de pijn heeft verloren. "'t is goed", zegt de Belg, "ik zal beginnen te trappen". De Belg trapt heel hard in het kruis van de Nederlander, de Nederlander maakt alle danspassen van de wereld maar doet zijn mond niet open. Na een kwartier bijkomen zegt de Nederlander "Nu is het mijn beurt". Zegt de Belg: "'t is al goed, je mag het ei houden!!".
:)
 

DeletedUser43327

Guest
Ik zal de Belgen wel een beetje helpen :)

Een Belg staat 's morgens op en gaat eieren rapen in zijn tuin. Hij raapt ze op en ziet dan dat er een ei bij de buurman is terechtgekomen (De buurman is een Nederlander), de Belg doet aanstalten om het ei uit de tuin van de Nederlander te halen, maar deze ziet dat en is daar helemaal niet tevreden over, want alles wat op zijn grondgebied ligt is zijn eigendom (Dat denkt hij althans). Zegt de Belg: "We zullen er een wedstrijd om doen". De Nederlander gaat ermee akkoord, in de wedstrijd draait het erom elkaar om de beurt in het kruis te trappen en de eerste die het uitschreeuwt van de pijn heeft verloren. "'t is goed", zegt de Belg, "ik zal beginnen te trappen". De Belg trapt heel hard in het kruis van de Nederlander, de Nederlander maakt alle danspassen van de wereld maar doet zijn mond niet open. Na een kwartier bijkomen zegt de Nederlander "Nu is het mijn beurt". Zegt de Belg: "'t is al goed, je mag het ei houden!!".
:)

In mijn ogen helpt dit de belgen totaal niet hoor :p

Ten eerste is alles dat op jouw gebied ligt ook van jou, zo mag jij takken eraf halen van een boom als die over de schutting hangen, (lang leve rijdende rechter en de gekken erin xd)

En ten tweede, dit laat zien dat de nederlander WEL ballen heeft, omdat hij het niet uitschreeuwt, maar de belg het niet aan durft :p
 
Bovenaan