Wereld oorlog (start 24-4-2012)!

DeletedUser23133

Guest
Niet alleen het spammen,ook het spelletje was veel lolliger,is nu maar dooie boel :rolleyes:
 

DeletedUser23694

Guest
scaled.php


Zo wil ik ze wel vaker hebben :D
 

DeletedUser65072

Guest
Hmm rover en plunderaar vallen al af bij mij :(
En verdeiger ook al omdat ik nooit word aangevallen :(

Dus haal er maar 2 :(
 

DeletedUser43327

Guest
mag je pas over spreken als je zelf minimum dit behaalt :rolleyes:

Dit slaat dus echt nergens op.. Ik zeg dat moon 1 mist, en ik mag dat niet zeggen omdat ik het zelf nooit heb gehad? Dus als ik zeg: gefeliciteerd, mag dat ook niet? :rolleyes:
 

DeletedUser23694

Guest
Dit slaat dus echt nergens op.. Ik zeg dat moon 1 mist, en ik mag dat niet zeggen omdat ik het zelf nooit heb gehad? Dus als ik zeg: gefeliciteerd, mag dat ook niet? :rolleyes:

Zou een beetje raar zijn, als ik de verdediger ook zou hebben he :p
Ik vermoed dat het target van LD en mij die eer heeft gekregen ^^
 

DeletedUser37875

Guest
Dit slaat dus echt nergens op.. Ik zeg dat moon 1 mist, en ik mag dat niet zeggen omdat ik het zelf nooit heb gehad? Dus als ik zeg: gefeliciteerd, mag dat ook niet? :rolleyes:

dombo is dus terug back in town... je blijft vooral erg goed in het beoordelen van anderen :p

mss had je't als grappig bedoeld, in dat opzicht kan ik je volgen... maar zo kwam 't bij mij toch niet over
 

DeletedUser65072

Guest
dombo is dus terug back in town... je blijft vooral erg goed in het beoordelen van anderen :p

mss had je't als grappig bedoeld, in dat opzicht kan ik je volgen... maar zo kwam 't bij mij toch niet over

Waarom pm je eigenlijk niet meer met mij?:eek:
 

DeletedUser43327

Guest
dombo is dus terug back in town... je blijft vooral erg goed in het beoordelen van anderen :p

mss had je't als grappig bedoeld, in dat opzicht kan ik je volgen... maar zo kwam 't bij mij toch niet over

En jouw nederlandse zinnen blijven ook erg goed, nouja, engels/nederlandse zin.

Tuurlijk is dat als ''grappig'' bedoelt, hoe moet ik het anders bedoelen?
 
Bovenaan