Wereld-NAP 1e en 2e kerstdag

Reactiescore
60
Ten eerste zou ik je stamprofiel nog eens bekijken... o.a.

Dus volgens mij, maakt het geen zak uit of we ZO aanvallen of jullie (of 1 van de andere samenwerkende stammen)... t is toch één pot nat.

Daarnaast moet je hier geen grote mond geven, als je gebruik maakt van floaters (die op andere werelden spelen) tijdens een kleine massa van vier spelers, van Clean... alsook je diep schamen dat ZO je VV's draait in de nachten daarna en/of als jullie zelf even niet kunnen.

Ik zie spelers in Haas, die netjes een flinke hoeveelheid ODD hebben gescoord en ook een speler met een mooie score als ondersteuner. Maar daar hoor jij niet bij... degene met de grootste bek, kan een paar fakes niet onderscheiden van een echte massa of helpt liever zichzelf dan zijn stamgenoten. Maar wel hier komen roeptoeteren... zelden zo'n loser gezien op TW en ik ken er wel een paar.

Wij hebben in ieder geval nog 0 keer VV gedraaid bij andere spelers of stammen, tegen ZO en hun vriendjes... dat is namelijk wel zo netjes en we hebben dat ook niet nodig.
je moet niet zo zeuren om VV's. Djdelauw wordt bespeeld door Solar Eclipse en die kan prima deffen, maar als iemand privé wat belangrijkers te doen heeft zetten we een floater neer. Dat jij nou niets beters te doen hebt dan 24/7 TW te spelen (met alle respect) betekent niet dat de rest ook geen hol te doen heeft.

En tuurlijk maakt het wel uit wie je aanvalt, je kan BG's niet deffen. Wij zijn dus "het makkelijke doelwit" voor jullie als grotere stam.
Maar goed, zolang we bezetting hebben op de accounts redden we het nog wel eventjes :)

Groetjes.
 
Reactiescore
579
Hou eens op Jaimy... ze kunnen je dan wel niet OS-en... maar ze kunnen verder wel van alles doen, om de druk te verlichten, maar dan gaan gewoon hun eigen overnames voor.

Komt bij... dat je stamgenoten hopelijk ook weten, dat ze straks allemaal gepiepeld worden, als er hooguit 1-2 spelers van jullie in ZO kunnen. Ik heb al een paar Calma spelers gesproken, die gewoon de keuze kregen:

Je joint een account als co-speler en wij internen je dorpen, je verhuist naar de rim en dan edelen wij je dorpen waar je nu ligt en als laatste: Je wilt het voorgaande niet, dan begrijp je toch wel, dat we je dorpen komen halen. Jij verkoopt je ziel Jaimy (of eigenlijk je verkoopt je stamgenoten) voor een plekje in ZO. Maar zelfs met de overmacht die ZO nu heeft gecreëerd, door samen te werken met diverse stammen... gaan ze niet winnen. Wij spelen het een stuk eerlijker en winnen op kwaliteit...
 
Reactiescore
271
je moet niet zo zeuren om VV's. Djdelauw wordt bespeeld door Solar Eclipse en die kan prima deffen, maar als iemand privé wat belangrijkers te doen heeft zetten we een floater neer. Dat jij nou niets beters te doen hebt dan 24/7 TW te spelen (met alle respect) betekent niet dat de rest ook geen hol te doen heeft.

En tuurlijk maakt het wel uit wie je aanvalt, je kan BG's niet deffen. Wij zijn dus "het makkelijke doelwit" voor jullie als grotere stam.
Maar goed, zolang we bezetting hebben op de accounts redden we het nog wel eventjes :)

Groetjes.
jij stelt net als ZO ook geen pleuris voor lieve jongen.

En als je zo op het af gaat huilen als een kleuter teken je zelf wel een beetje een bulls eye op je hoofd.
 
Reactiescore
60
Als jij denkt dat wij daar niet van op de hoogte zijn is dat jouw probleem.
 
Reactiescore
60
Hou eens op Jaimy... ze kunnen je dan wel niet OS-en... maar ze kunnen verder wel van alles doen, om de druk te verlichten, maar dan gaan gewoon hun eigen overnames voor.

Komt bij... dat je stamgenoten hopelijk ook weten, dat ze straks allemaal gepiepeld worden, als er hooguit 1-2 spelers van jullie in ZO kunnen. Ik heb al een paar Calma spelers gesproken, die gewoon de keuze kregen:

Je joint een account als co-speler en wij internen je dorpen, je verhuist naar de rim en dan edelen wij je dorpen waar je nu ligt en als laatste: Je wilt het voorgaande niet, dan begrijp je toch wel, dat we je dorpen komen halen. Jij verkoopt je ziel Jaimy (of eigenlijk je verkoopt je stamgenoten) voor een plekje in ZO. Maar zelfs met de overmacht die ZO nu heeft gecreëerd, door samen te werken met diverse stammen... gaan ze niet winnen. Wij spelen het een stuk eerlijker en winnen op kwaliteit...
Jullie spelen een stuk eerlijker door nu al iedereen te internen :D
 
Reactiescore
60
Het is maar een spelletje he jongens, neem niet altijd alles zo serieus.
 
Reactiescore
0
Ik zie spelers in Haas, die netjes een flinke hoeveelheid ODD hebben gescoord en ook een speler met een mooie score als ondersteuner. Maar daar hoor jij niet bij... degene met de grootste bek, kan een paar fakes niet onderscheiden van een echte massa of helpt liever zichzelf dan zijn stamgenoten.
Of hij heeft zelf vv's genomen en daarom geen ODS?
 
Reactiescore
234
Doe ik ook wel eens, maar dan stuur je eerst even je OS en dan pak je een VV. Het is geen kwestie van het één of het andere... het is meer een kwestie van niet willen of bang zijn. Ik gok het laatste...
Wij noobs, (ik ben ook noob)
weten niet dat je eerst je hele acc leeg kan zetten en als ondersteuning op pad sturen
en daarna rustig de vv aannemen en geen blokkade op loopt
 
Reactiescore
60
Ik zie geen enkele reden om aan te kondigen aan een vijandelijke stam of en waar ik vv zou draaien, dus speculeer vooral verder.


De groeten!
 
Reactiescore
903
Moraal van het verhaal: daffy top!

Ook ben ik verder gaan speculeren en hieruit blijkt dat Daffy top is!
 
Reactiescore
1.228
Reactiescore
60
thanks voor de massa afgelopen week trouwens, heb daardoor heerlijk kunnen genieten van mijn vakantie daarna.

x-jes
 
Bovenaan