Wereld-NAP 1e en 2e kerstdag

Reactiescore
60
Beste allemaal,

Het is al weer bijna het einde van het jaar, en dat betekent dat het al weer bijna kerst is.

We weten allemaal dat Tribalwars een spelletje is dat veel tijd kost. Is het een idee om met de W87 community een NAP af te spreken tijdens de kerstdagen? Kerst is een periode die iedereen lekker met zijn familie/vrienden moet kunnen vieren (en dus niet met massa's op TW bezig zijn).

Ik ben benieuwd naar jullie mening.

Namens mij alvast hele fijne feestdagen gewenst.


Mvg Jaimy
 
Reactiescore
60
Ik begrijp dat dit mogelijk vanuit Inno al geregeld wordt ieder jaar. Excuses voor mijn noobheid.
 
Reactiescore
234
Het is vaak genoeg voorgekomen om de vredesperiode te verlengen hoor!

Geen aanvallen laten aankomen tussen
24 dec 08:00 (dag van kerst avond) tot 28 08:00 (daags na kerst hebben mensen vaak nog iets met vrienden, daarom de ochtend van de dag na kerst)

En ik heb ook wel eens meegemaakt 24 dec 08:00 tot zelfs 02 jan 08:00

Want tussen kerst en oud en nieuw aanvallen is alleen voor mensen met chronisch tijd teveel

Gr
 
Reactiescore
60
De gehele periode tussen 24 dec en 02 jan lijkt me geen slecht plan. Even een weekje genieten met familie en vrienden, zonder je druk te hoeven maken om TW.
Zijn er meer mensen die W87 spelen die er zo over denken?
 
Reactiescore
2.062
Ik skip de wereld NAP
 
Reactiescore
579
Hou eens op... een niet aanvalsperiode van 10 dagen? Ik verveel me al op 2e kerstdag... En prachtig als die haasjes tussen kerst en oud-en nieuw zich volvreten, zal ik hun dorpjes wel edelen. We spelen toch geen tribalhugs... kom op zeg...
 
Reactiescore
0
F die nap, Clean gaat eraan.

Nog andere stammen die onze favoriete stam van W87 cadeautjes toe willen sturen voor de mooie feestdagen?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
60
Wanneer gaat Clean eens gewoon een keer massa gooien op ZO? In plaats van internen en kleinere stammen aanvallen?
 
Reactiescore
725
Wanneer gaat Clean eens gewoon een keer massa gooien op ZO? In plaats van internen en kleinere stammen aanvallen?
ZO is alles aan t internen en uitbouwen voor Clean, als het moment zo ver is zien we ze wel op de casual na de eerste massa
 
Reactiescore
579
Wanneer gaat Clean eens gewoon een keer massa gooien op ZO? In plaats van internen en kleinere stammen aanvallen?
Ten eerste zou ik je stamprofiel nog eens bekijken... o.a.
Haas is trouw bondgenoot van ZO.

Voor diplomatieke zaken kan contact gezocht worden met jaimy1797. Beslissingen gaan in overleg met ZO
Dus volgens mij, maakt het geen zak uit of we ZO aanvallen of jullie (of 1 van de andere samenwerkende stammen)... t is toch één pot nat.

Daarnaast moet je hier geen grote mond geven, als je gebruik maakt van floaters (die op andere werelden spelen) tijdens een kleine massa van vier spelers, van Clean... alsook je diep schamen dat ZO je VV's draait in de nachten daarna en/of als jullie zelf even niet kunnen.

Ik zie spelers in Haas, die netjes een flinke hoeveelheid ODD hebben gescoord en ook een speler met een mooie score als ondersteuner. Maar daar hoor jij niet bij... degene met de grootste bek, kan een paar fakes niet onderscheiden van een echte massa of helpt liever zichzelf dan zijn stamgenoten. Maar wel hier komen roeptoeteren... zelden zo'n loser gezien op TW en ik ken er wel een paar.

Wij hebben in ieder geval nog 0 keer VV gedraaid bij andere spelers of stammen, tegen ZO en hun vriendjes... dat is namelijk wel zo netjes en we hebben dat ook niet nodig.
 
Reactiescore
271
Ten eerste zou ik je stamprofiel nog eens bekijken... o.a.

Dus volgens mij, maakt het geen zak uit of we ZO aanvallen of jullie (of 1 van de andere samenwerkende stammen)... t is toch één pot nat.

Daarnaast moet je hier geen grote mond geven, als je gebruik maakt van floaters (die op andere werelden spelen) tijdens een kleine massa van vier spelers, van Clean... alsook je diep schamen dat ZO je VV's draait in de nachten daarna en/of als jullie zelf even niet kunnen.

Ik zie spelers in Haas, die netjes een flinke hoeveelheid ODD hebben gescoord en ook een speler met een mooie score als ondersteuner. Maar daar hoor jij niet bij... degene met de grootste bek, kan een paar fakes niet onderscheiden van een echte massa of helpt liever zichzelf dan zijn stamgenoten. Maar wel hier komen roeptoeteren... zelden zo'n loser gezien op TW en ik ken er wel een paar.

Wij hebben in ieder geval nog 0 keer VV gedraaid bij andere spelers of stammen, tegen ZO en hun vriendjes... dat is namelijk wel zo netjes en we hebben dat ook niet nodig.
Ik zie het verschil ook niet tussen zo en die rimstammen.
Het niveau is bij beide even hoog als een pantoffeldiertje.

Enige wat ze kunnen is huilen huilen en nog meer huilen
 
Reactiescore
903
moraal van het verhaal: daffy top
 
Bovenaan