Wereld afspraken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
225
Het feit dat jij tribal wars, een browsergame, gaat vergelijken met moord, verkrachting en diefstal zegt genoeg.

Och weer zo'n drogreden. Kon ik maar eens discuseren met mensen die ook een respectabel cognitief niveau zouden kunnen opbrengen in plaats van de hele tijd naar gevoelens te grijpen.
 
Reactiescore
805
Och weer zo'n drogreden. Kon ik maar eens discuseren met mensen die ook een respectabel cognitief niveau zouden kunnen opbrengen in plaats van de hele tijd naar gevoelens te grijpen.
Ik vind het prima om te discussiëren hoor, alleen is deze discussie nooit met jullie te voeren aangezien jullie denken gelijk te hebben en wij denken van niet.

Als dat dorp van SBL van gisteren een CF is dan kan ik je er zo 10vinden aan andere fronten rondom de wereld hoor.

Als jullie denken dat er "sancties" gaan komen tegen Memphitis zijn jullie wederom fout.
 
Reactiescore
225
Okey maar nu even een serieuze vraag naar alle deelnemende stammen:

Zou iedereen die zijn/haar stam representeert (stamleider(s) en stamdiplomaat(en).) de app "telegram" willen downloaden en mij hun in-app naam willen sturen in pm (of drop hier op AF als je er geen moeite mee hebt)?

Wij van Motr! zouden op een serieuze manier de afspraken waterdicht en kristal helder willen maken voor iedereen die graag mee wilt doen.

Het ge-bekvechten van Motr! en 100. geeft ook anderen een gevoel van verwarring omtrent de regels en dat is nooit handig met regels van deze magnitude.

Het uiteindelijke doel is bij 99% van de deelnemers geloof ik hetzelfde: Het spelplezier vergroten op de game die onze harten (en soms levens ;p) veroverd heeft (;
 

DeletedUser77845

Guest
Er is al een skype chat voor stamleiders, echter zit er blijkbaar nog niet iedereen in..
 

DeletedUser77845

Guest
Ah wij zijn die kleine jongen uit de klas die "vergeten" word zie ik, top (;

Heb een van de skype accounts die jullie hadden gegeven toegevoegd in de chat, echter nog geen reactie. Bovendien is de skypechat nog wel inactief hoor dus veel hebben jullie niet gemist.

100. Tja, dat is een verhaal apart. Kan beter nu vragen wie daar de leiding heeft om mij ingame even een PM te sturen met daarin je skypenaam dan voeg ik je toe. Graag richten naar shakedown8.
 
Reactiescore
225
Heb een van de skype accounts die jullie hadden gegeven toegevoegd in de chat, echter nog geen reactie. Bovendien is de skypechat nog wel inactief hoor dus veel hebben jullie niet gemist.

100. Tja, dat is een verhaal apart. Kan beter nu vragen wie daar de leiding heeft om mij ingame even een PM te sturen met daarin je skypenaam dan voeg ik je toe. Graag richten naar shakedown8.

Yess true, is blijkbaar niet goed aangekomen, excuses!

Let the rulemaking begin ^^
 
Reactiescore
634
Heren en Dame leiders,

Vandaag is er een punt te zake gekomen met mijn Buurman Action.
Ik heb een MB van hem geblitz, dus volgens de geldende regels een legale CF gelegd.

Nu wilt mijn buurman een afspraak invoeren (die sommige andere werelden ook wel een werd toegepast).
Spelers waarmee de samenwerking wordt verbroken, zullen niet meer tot betrekking vallen met de stam en dus edelen van dorp(en) van hun gaat een CF zijn.

Dit gaat voor W72 een nieuwe afspraak betekenen, vandaar dat de leiders zich erover moeten uitspreken.
Want wat je nu gaat krijgen.

- Inactieve MB's gaan gekickt worden en dus edelen van hun gaat CF zijn
- Accounts die niet meer te verdedigen zijn, gaan gekickt worden en gaat edelen van hun CF zijn (zie Mephitis)
 
Reactiescore
392
- Inactieve MB's gaan gekickt worden en dus edelen van hun gaat CF zijn

Hier kan ik me nog enigzins in vinden en de logica er van inzien. Al vind ik het zelf een compleet nutteloze en overbodige regel.

- Accounts die niet meer te verdedigen zijn, gaan gekickt worden en gaat edelen van hun CF zijn (zie Mephitis)

Dit aan de andere kant is complete onzin. Dus wanneer een account wat verliezen lijdt kun je deze kicken en vervolgens gaan roepen dat het een CF is en zo voorkomen dat er nog meer dorpen worden verloren? Bullshit als je het mij vraagt.
 
Reactiescore
805
Heren en Dame leiders,

Vandaag is er een punt te zake gekomen met mijn Buurman Action.
Ik heb een MB van hem geblitz, dus volgens de geldende regels een legale CF gelegd.

Nu wilt mijn buurman een afspraak invoeren (die sommige andere werelden ook wel een werd toegepast).
Spelers waarmee de samenwerking wordt verbroken, zullen niet meer tot betrekking vallen met de stam en dus edelen van dorp(en) van hun gaat een CF zijn.

Dit gaat voor W72 een nieuwe afspraak betekenen, vandaar dat de leiders zich erover moeten uitspreken.
Want wat je nu gaat krijgen.

- Inactieve MB's gaan gekickt worden en dus edelen van hun gaat CF zijn
- Accounts die niet meer te verdedigen zijn, gaan gekickt worden en gaat edelen van hun CF zijn (zie Mephitis)
Denk dat we daar dan een uitzondering op de regel moeten maken bij "gevallen" accounts?

Als een account verloren is maakt het niet uit of het uit de stam gegooid is of niet, het behoort nog steeds tot de stam waar het in zat op het moment van het "breken".
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan