Wereld afspraken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
634
Elke wereld komen de leiders van de stammen bij elkaar om afspraken op papier te zetten om een wereld zo eerlijk mogelijk te laten verlopen.
Helaas is geen enkel afspraak zonder dat er wederom een speler de grijze zone gaat opzoeken om onderuit te kunnen.

Het is dan aan de leiders om de afgesproken afspraak af te dwingen en desnoods sancties hierop toe te passen.
Nu de gehele inzet van de leiders teniet worden gemaakt door spelers die eigenlijk elke wereld weer terug keren om de afspraken naast zich neer leggen en toch hun manier van spelen doordrammen, ontstaan er dus discussies die vaak fel verlopen.
Laatste werelden gebeurd dit helaas steeds vaker, deels doordat de spelersgroep flink verkleind is geworden en in een vorige unfair spel niet snel vergeten wordt.

Het is niet lang geleden dat er een nieuwe stam genaamd Globe was gevormd met leden vanuit 100. en ex leden van Book.
Reden waarom Book uit elkaar was gevallen was, is in een andere topic besproken geweest.
Reden waarom en hoe 100. uit elkaar was gevallen was ook deels via AF besproken.

Nu terug komend op mijn verzoek om Globe uit de wereldafspraken te shorten totdat zij kunnen aantonen dat zij wel fair kunnen spelen.
Het is uitgebreid en op een zeer nette manier verwoord, waar duidelijk middels screens te zien is, dat er met opzet een Stab wordt gepleegd, met of zonder delen van info laat ik even er buiten.
Enkele spelers van Globe nemen nu ook als account afstand van de speelwijze van ruvon met of zonder inmenging van @Predec

Soort gelijke, welliswaar minder erge situatie deed zich ook voor tijdens de invite met Mephitis.
Hierbij zat Mephitis ook tot laatste moment in de join gesprekken met Motr en voerde tevens gesprekken met 100.
Later toen Mephitis 100. was gejoined, nam de leiding van Motr contact op met de leiding van 100. om situatie uit te leggen.
Na lang discussie gevoerd te hebben, gaf de leiding van 100. Mort gelijk en werden de dorpen van Mephitis (na val van Mephitis) verdeeld.

Tijdens 100. was er ook een discussie ontstaan toen een account binnen 100. in de cluster van Motr even BB's ging edelen.
Ook dit werd na een discussie opgelost.

Fusie van Ficsus/Mod/Fiscus,
De spelers en MB spelers die buiten de fusie vielen, werden op een niet nette manier afgedankt en deels op ge-edeld.
Ook dit werd na een discussie opgelost en sommige spelers kregen zelfs PP gedoneerd.

Nu komen we weer terug op heden.
Er is zelfs een account @Predec (met een mod teken achter zijn naam) bezig om de wereldafspraken up to daten.
Zelfde account zit wel gezellig mee te chatten met een account Ruvon die een grote stab aan het plannen is.
Stamgenoten die niet van alles op de hoogte zijn, nemen het "zoals het hoort op voor hun stam" en gaan massaal via AF met modder gooien richting andere stammen en account.

Kwaad is wel alweer geschied en er gaat achteraf wederom na een oplossing gezocht worden.
Is het dan niet eens tijd om zulke spelers eens echt te straffen ?

Nu zit er in Globe goede spelers, zelfs een waar ik mee samen heb gespeeld.
Zitten tevens ook spelers in Globe waar ik niet mee goed kan communiceren.
Mijn vraag aan de spelers van Globe is, is het nog niet de tijd om een wereld over te slaan en laten zien/merken dat jullie geen onderdeel willen zijn van de spelers die keer op keer opvallen in een wereld die enkel aanwezig zijn om wereld te verpesten ?


Als Globe van de wereldafspraken worden geschort, gaan hopelijk de goede, achter hun oren krabben en zich ontdoen van de spelers die het niet verdienen aanwezig te zijn in een speelwereld waar wereldafspraken zijn opgesteld en nageleefd.

Tijdens het typen van mij post:

Krijgen stamgenoten uit zeer goede wil eenzijdige Nap vanuit Globe > Respect !
Maar andere stamgenoten krijgen ook berichten om aan te tonen dat er een BG was > Losers !

De accounts vanuit Globe weten zichzelf wel en deels hebben hun ongenoegen nu ook via AF geuit.
Dus laten we Globe van de wereldafspraken schorten, zodat de Losers vanzelf verdwijnen.
 
Reactiescore
301
Denk dat dit niet helpt en dat globe dit zelf moet oplossen. Wie gaat er wanneer bepalen dat alle 'losers' uit globe zijn? Of kunnen we dit zien als een goedkope manier van goedkeuring tot het kata'en/cf'en van globe spelers, want dan verlaag je jezelf. Dus ik gok ook niet dat dat je bedoeling is.
 
Reactiescore
634
Mensen die mij kennen, weten dat ik tegen unfair spel ben en zelf geen gebruik hiervan zal maken.
Dus AR zal vanuit mij geen Kata krijgen of iets anders.
Spelers die aanwezig zijn in W72 die fair spel willen spelen, zullen dit dus ook niet aangrijpen.

Er moet wel richting Globe een vuist gemaakt worden om te laten merken, dat het nu wel op moet houden.
Voor duidelijkheid, ik scheer niet alle spelers over 1 kam, maar er zit toch stel maloten bij Globe, die het keer op keer weer flikken.

Thomas, ik snap dat jij er ook van baalt en dat jij o.a. een eenzijdige Nap hebt aangeboden,
Maar er zijn alsnog stamgenoten van jou bezig geweest om puntjes en komma's op te zoeken en te zien of er onder de BG uit te komen was.
 
Reactiescore
805
Maar er zijn alsnog stamgenoten van jou bezig geweest om puntjes en komma's op te zoeken en te zien of er onder de BG uit te komen was.
Aangezien ik weet dat dit over mij gaat, ik heb hier bevestiging over gevraagd puur om dit zelf te kunnen verwerken in een post. Niet omdat ik jullie niet geloof. :)
 
Reactiescore
634
Aangezien ik weet dat dit over mij gaat, ik heb hier bevestiging over gevraagd puur om dit zelf te kunnen verwerken in een post. Niet omdat ik jullie niet geloof. :)

Ik noem geen namen :)

Maar sommige accounts bieden Mort een eenzijdige Nap aan, terwijl vanuit sommige accounts er info wordt gevraagd over de BG
Weer andere spelers vragen of Mort de eenzijdige Nap gaat accepteren ?

Een eenzijdige Nap krijg je en hoef je niette accepteren :)
 
Reactiescore
301
Het Napaanbod komt vanuit heel globe voor heel MoTr. De vraag of het NAP aanbod aangenomen wordt komt vanuit het feit dat pjotr twijfelt om dit effectief te doen.
 
Reactiescore
634
Globe bied Motr een eenzijdige Nap aan,
Motr hoeft dit niet te bevestigen ?!?!?!?!?!?!
Tenzij doel van Globe is, om er een wederzijdse Nap van te maken :)

Typ ook even hier neer tot wanneer die eenzijdige Nap geldig is, dan weet rest van W72 het ook.
 
Reactiescore
301
Globe bied Motr een eenzijdige Nap aan,
Motr hoeft dit niet te bevestigen ?!?!?!?!?!?!
Tenzij doel van Globe is, om er een wederzijdse Nap van te maken :)

Typ ook even hier neer tot wanneer die eenzijdige Nap geldig is, dan weet rest van W72 het ook.

Ik snap je niet echt. Je moet de NAP niet aannemen. Bevestigen als je het aanneemt zou best handig zijn Het is voor jullie enkel een voordeel dat het een eenzeidige NAP is
 
Reactiescore
634
Ik snap jou echt niet.
Jij bied een eenzijdige Nap aan en die moet bevestigd worden. Waarom bevestiging van een eenzijdige Nap ?
Punt van Motr is dat er een stab is gebeurd. Is de eenzijdige Nap als tegemoet komen voor de stab ?
Indien wel, de stabber en zijn maat is er nog steeds.

Met de eenzijdige Nap laat Globe blijken dat er een Stab gedaan is, maar oplossen moeten jullie alsnog.
Enkel wat jullie met de eenzijdige Nap aangeven, is dat jullie er geen deel uit van willen maken.
 
Reactiescore
215
Ik snap jou echt niet.
Jij bied een eenzijdige Nap aan en die moet bevestigd worden. Waarom bevestiging van een eenzijdige Nap ?
Punt van Motr is dat er een stab is gebeurd. Is de eenzijdige Nap als tegemoet komen voor de stab ?
Indien wel, de stabber en zijn maat is er nog steeds.

Met de eenzijdige Nap laat Globe blijken dat er een Stab gedaan is, maar oplossen moeten jullie alsnog.
Enkel wat jullie met de eenzijdige Nap aangeven, is dat jullie er geen deel uit van willen maken.

Ik denk dat de bevestiging van de eenzijdige NAP iets is als een geaccepteerde betaling voor de "vieze streek" bij bevestiging dit zorgt dat beide partijen elkaar omtrent dit punt weer recht in de ogen kunnen kijken.

Misschien helemaal fout doe een suggestie :D
 
Reactiescore
286
Nee het wel of niet accepteren is weer een nutteloze discussie tbh.

Wel vind ik dat er actie genomen moet worden op @ruvon, maar dat @Predec Ook eens op de blaren moet zitten.
Ik vind je ook ineens verdacht stil, ik snap je wel als een mod zijnde. Maar dit gedrag als Mod zijnde kan niet.
Ik dacht dat jij er was om deels het spel goed te laten verlopen, maar dat is minder waar.

Ik wacht nog op reactie van beide van jullie over heel deze situatie.
 
Reactiescore
225
Nee het wel of niet accepteren is weer een nutteloze discussie tbh.

Wel vind ik dat er actie genomen moet worden op @ruvon, maar dat @Predec Ook eens op de blaren moet zitten.
Ik vind je ook ineens verdacht stil, ik snap je wel als een mod zijnde. Maar dit gedrag als Mod zijnde kan niet.
Ik dacht dat jij er was om deels het spel goed te laten verlopen, maar dat is minder waar.

Ik wacht nog op reactie van beide van jullie over heel deze situatie.

Gaat er niet komen. Normaal word er binnen een paar minuten geliked of gereageerd maar nu is iedereen opeens druk met Leven :rolleyes2:
 
Reactiescore
286
Gaat er niet komen. Normaal word er binnen een paar minuten geliked of gereageerd maar nu is iedereen opeens druk met Leven :rolleyes2:

Klopt, vind het diep triest van een mod @Predec . Ik wil bijna een klacht erover in gaan dienen. Dat dit gebeurt is daar aan toe, maar geen actie ondernemen op Ruvon en @Predec die geen reactie geeft. Zwaar triest.
 
Reactiescore
634
Klopt, vind het diep triest van een mod @Predec . Ik wil bijna een klacht erover in gaan dienen. Dat dit gebeurt is daar aan toe, maar geen actie ondernemen op Ruvon en @Predec die geen reactie geeft. Zwaar triest.


Dit is dus juist waar het om draait.
Gelukkig snappen veel spelers die aanwezig zijn in W72 en enkele van Globe ook dat er een zeer vies spel gespeeld wordt door enkele.

Ruvon kan nu zo hoog of juist zo laag springen.
Hij heeft met opzet misbruik gemaakt en zolang mogelijk info vergaard uit de BG.

Daarnaast heb je nog steeds een nutteloze speler @Predec met zo een mod teken achter zijn naam, die even denkt dat het allemaal wel gaat uitwaaien.
Terwijl @Predec midden in de situatie zit omtrent Ruvon. Denkt die gast nu werkelijk dat de Ticktets die hij gaat behandelen serieus genomen gaan worden :) :) :)

Ik blijf dus vooralsnog bij mijn eerdere verzoek,
Globe niet mee laten doen met de geldende wereldafspraken totdat Globe zich gaat bewijzen en afstand gaat nemen van al dat unfair spel.
 
Reactiescore
301
Misschien reageert predec niet meer omdat jullie over iets blijven doordrammen en hij toch niets goeds kan zeggen?
 
Reactiescore
634
Misschien reageert predec niet meer omdat jullie over iets blijven doordrammen en hij toch niets goeds kan zeggen?

Wat wil een nutteloze @Predec met zo een mod teken achter zijn naam nog zeggen dan ?
Dat hij niet van plan was om gebruik te maken van de info die hij kreeg ?

En @Thomas Shelby Jr. stop met de onzin en lever ons wie ruvon op de hoogte had gesteld van de targets en massaplanning :)
 
Reactiescore
301
Wat wil een nutteloze @Predec met zo een mod teken achter zijn naam nog zeggen dan ?
Dat hij niet van plan was om gebruik te maken van de info die hij kreeg ?

En @Thomas Shelby Jr. stop met de onzin en lever ons wie ruvon op de hoogte had gesteld van de targets en massaplanning :)

Wat heeft de persoon die ruvon targets doorgaf hier nu weer mee te maken? Eerst zeg je dat inderdaad enkel predec en ruvon misschien van de BG wisten. Dus stel ik heb de planning gemaakt en doorgestuurd, in veronderstelling dat er geen BG was, ben ik nu ook een stabber ?(ik heb de planning niet gemaakt, voor alle duidelijkheid).

Je wilt net iets te graag lijken zien, lieve corus
 
Reactiescore
634
Wat heeft de persoon die ruvon targets doorgaf hier nu weer mee te maken? Eerst zeg je dat inderdaad enkel predec en ruvon misschien van de BG wisten. Dus stel ik heb de planning gemaakt en doorgestuurd, in veronderstelling dat er geen BG was, ben ik nu ook een stabber ?(ik heb de planning niet gemaakt, voor alle duidelijkheid).

Je wilt net iets te graag lijken zien, lieve corus

Ga je nu serieus elke topic reageren en zaken proberen te ontkrachten lieve buurman :)

De screens tonen aan dat er binnen Globe enkele op de hoogte waren van de BG <3
 
Reactiescore
301
Je reageert volledig naast mijn post. Ik ontkracht niets. Ik vraag me enkel af waarol de persoon die de planning doorstuurde persé ook een stabber is volgens jou.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan