- Reactiescore
- 919
Lekker bezig len goed gekeken weerNja farmlimiet is 50 miljoen, op w88 wordt dat al verreweg niet gehaald, dus denk dat het farmen nou niet heel erg beperkt wordt door de instellingen maar maar doordat iedereen alle bb weg edelt.
Lekker bezig len goed gekeken weerNja farmlimiet is 50 miljoen, op w88 wordt dat al verreweg niet gehaald, dus denk dat het farmen nou niet heel erg beperkt wordt door de instellingen maar maar doordat iedereen alle bb weg edelt.
Heb zo me talentenLekker bezig len goed gekeken weer
Spelen dan ragequitten doe ik al sinds w68, het patroon blijft zich herhalen.Ik heb jaren geleden al gevraagd om een maximaal pp gebruik per week, zodat men pp gebruik strategisch kan inzetten.
Dus ik ga spelen en dan rage quiten.
weer geen boog kan er een wereld komen met de oude instellingen zonder alle pp spend opties? ( buiten premium account en account manager ofc )
Ik wil welHoi,
Ik ben weer begonnen. Stuur me berichtje als je mijn bondgenoot wil worden,
xx
Rogier
Dat wil jij nietIk wil wel
Na een week bedenktijd heb ik toch voor Rogier gekozen. Nu nog hopen dat hij het niet leest, dan kan ik tussen de pissebedden onder mijn steen blijven rusten.David kom bij ons spelen, kunnen nog wel een speler gebruiken.
Welkom!Na een week bedenktijd heb ik toch voor Rogier gekozen. Nu nog hopen dat hij het niet leest, dan kan ik tussen de pissebedden onder mijn steen blijven rusten.
@Taste of DeathWie komt bij mij spelen mvg
laat maar niemand nodig meer
Mijn fanclubje staat er achter aan de likes te zien!laat maar niemand nodig meer
Mijn fanclubje staat er achter aan de likes te zien!
kan ik eindelijk de GOAT een keertje carryen en Wurm over de kaart sleuren!!
Leuk, ik speel ook met RogierNa een week bedenktijd heb ik toch voor Rogier gekozen. Nu nog hopen dat hij het niet leest, dan kan ik tussen de pissebedden onder mijn steen blijven rusten.
Dus je hebt me er ingeluisd Timo?Leuk, ik speel ook met Rogier