Wereld 9 Tw weekblad voorstellen

DeletedUser

Guest
Goh er werd ook alleen maar tegen jullie gepraat
En het is wel te merken dat er dingen omgedraaid worden aangezien het door iemand is gemaakt die dikke vriendjes is met pi
Maar daar ga ik niet over verder wel over dit
WAAROM is er alleen maar bij pi gepolsd?
En niet ook naar 1 van de res. leiders om hun hun verhaal te laten vertellen?
Ik zie alleen maar Pi mensen die werden aangesproken en Oponn
Beetje raar is meer een eenzijdig w9 artikel dat alleen maar pi in het zicht zet
En niet de andere partij ofzo
Beetje raar volgens mij maarja :)
L.

Als je het artikel deftig gelezen had, dan had je geweten dat domien123 ook een pm naar de leiders van Res. heeft gestuurd, maar dat die onbeantwoord bleven.

Btw, Leuk artikel :)
 

DeletedUser

Guest
Goh er werd ook alleen maar tegen jullie gepraat
En het is wel te merken dat er dingen omgedraaid worden aangezien het door iemand is gemaakt die dikke vriendjes is met pi
Maar daar ga ik niet over verder wel over dit
WAAROM is er alleen maar bij pi gepolsd?
En niet ook naar 1 van de res. leiders om hun hun verhaal te laten vertellen?
Ik zie alleen maar Pi mensen die werden aangesproken en Oponn
Beetje raar is meer een eenzijdig w9 artikel dat alleen maar pi in het zicht zet
En niet de andere partij ofzo
Beetje raar volgens mij maarja :)
L.

beter lezen...

Dus zoals we kunnen zien heeft Pi goed hoop. Normaal zou ik nu ook nog commentaar laten horen van de kant van Res. maar behalve geopende pm’s heb ik van hun kant niets ontvangen, hieruit concludeer ik dat ze niet geïnteresseerd zijn. Wil je toch de mening van Res. weten? Dan kan je altijd het forum van wereld 9 bezoeken.
 

DeletedUser46390

Guest
Als je het artikel deftig gelezen had, dan had je geweten dat domien123 ook een pm naar de leiders van Res. heeft gestuurd, maar dat die onbeantwoord bleven.

Btw, Leuk artikel :)

Wat leuk als de "leiders" van res die niet ontvangen heeft
Vreemd genoeg .....
L.
 

DeletedUser49143

Guest
zailaser man man wat doe jij tog weer triest.

waarom altijd comentaar leveren?
je moet ook is blij wezen met dingen die mensen voor je doen zoals dat iemand een stukje maakt voor het tww.

en als je dan er ontevreden over bent.
niemand houd je tegen om er zelf 1 te maken.
dus stop met klagen en ga naar oplossingen zoeken.
 
Reactiescore
0
zailaser man man wat doe jij tog weer triest.

waarom altijd comentaar leveren?
je moet ook is blij wezen met dingen die mensen voor je doen zoals dat iemand een stukje maakt voor het tww.

en als je dan er ontevreden over bent.
niemand houd je tegen om er zelf 1 te maken.
dus stop met klagen en ga naar oplossingen zoeken.


Wat een mooie woorden meneer schaap, wanneer ziet zaallezer eens in dat niemand zijn lezingen wilt...
 

DeletedUser

Guest
Wat is lezen toch moeilijk... http://www.specsavers.nl/

"Dus zoals we kunnen zien heeft Pi goed hoop. Normaal zou ik nu ook nog commentaar laten horen van de kant van Res. maar behalve geopende pm’s heb ik van hun kant niets ontvangen, hieruit concludeer ik dat ze niet geïnteresseerd zijn. Wil je toch de mening van Res. weten? Dan kan je altijd het forum van wereld 9 bezoeken."

Helaas heb ik geen pm ontvangen :(

http://nl.twstats.com/nl9/index.php?page=rankings&mode=tribesod

TWStats berekent het daar anders dat de TW OD
bij TW stats telt hij alle OD op van de spelers ipv de OD die de spelers gekilled hebben toen ze de stam hebben toegetreden

Daar zie je dat Res. het ook slecht doen.. ook bij de OD rankings bij TW zie je pas een Res speler bij rang 60... en dan pas weer 80..
dus je stammetje stelt daar ook teleur :p

Ik ben bekend met het systeem. Dat is ook precies de reden waarom ik aangeef dat het niet te vergelijken is... In het TWW staan de stats van TW dus de OD als stam in de tijd dat de stam bestaat, en tussen het bestaan van de stammen zit ongeveer een jaar.

Gekeken naar het OD op TWstats stelt res. in tegenstelling tot Pi inderdaad tegen, maar dit is alsnog niet te vergelijken om meerdere redenen...dat weet jij ook.

Ps. ik beweer hier niet mee dat Pi geen achterlijk hoog OD heeft vergelijken met haar concurrenten!
 
Reactiescore
0
Helaas heb ik geen pm ontvangen :(



Ik ben bekend met het systeem. Dat is ook precies de reden waarom ik aangeef dat het niet te vergelijken is... In het TWW staan de stats van TW dus de OD als stam in de tijd dat de stam bestaat, en tussen het bestaan van de stammen zit ongeveer een jaar.

Gekeken naar het OD op TWstats stelt res. in tegenstelling tot Pi inderdaad tegen, maar dit is alsnog niet te vergelijken om meerdere redenen...dat weet jij ook.

Ps. ik beweer hier niet mee dat Pi geen achterlijk hoog OD heeft vergelijken met haar concurrenten!

Dan stuur je een bericht naar diegene die het artikel heeft geschreven en leg jij jouw kant van het verhaal uit,
en kan het artikel eventueel worden bijgewerkt :)
 

DeletedUser46390

Guest
zailaser man man wat doe jij tog weer triest.

waarom altijd comentaar leveren?
je moet ook is blij wezen met dingen die mensen voor je doen zoals dat iemand een stukje maakt voor het tww.

en als je dan er ontevreden over bent.
niemand houd je tegen om er zelf 1 te maken.
dus stop met klagen en ga naar oplossingen zoeken.

Ik zeg maar 1 ding
Ooit van kritiek gehoord?
En ik ben er wel blij mee maar vindt gwn wat dingen vreemd ;)
Ik ga er geen maken geen tijd voor
Ik zit niet te "klagen"zoals hierboven vermeld is het kritiek
En jonge geef je ig naam is want je zit hier maar te mekkeren maar ig zie ik niks van je :'/

heb aan Timofilmar Senna gestuurd omdat die volgens Oponn wel behulpzaam zou zijn

Maar je kon tog ook aan beide leiders eentje sturen met dezelfde text dan hoorde je van beide de dingen miss vertelt de een wel wat anders dan de andere is altijd mogelijk
L.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser43183

Guest
Maar je kon tog ook aan beide leiders eentje sturen met dezelfde text dan hoorde je van beide de dingen miss vertelt de een wel wat anders dan de andere is altijd mogelijk
L.

oplossing is in de maak
 

DeletedUser37875

Guest
ongegronde kritiek, je moet eerst alles lezen en dan pas reageren... je hebt weer maar eens de helft gemist vrdat je reageerde... ;)
 

DeletedUser49143

Guest
Ik zeg maar 1 ding
Ooit van kritiek gehoord?
En ik ben er wel blij mee maar vindt gwn wat dingen vreemd ;)
Ik ga er geen maken geen tijd voor
Ik zit niet te "klagen"zoals hierboven vermeld is het kritiek
En jonge geef je ig naam is want je zit hier maar te mekkeren maar ig zie ik niks van je :'/

agja Ig doe ik gng maarja wrm zou ik het ooit zeggen.
degene die ik ken weten waar ik speel en dat is meer dan gng.
 

DeletedUser49143

Guest
Zeggen ze altijd ig doe ik genoeg .....

van mij hoef je het niet te geloven hoor.
intresseert me niet wat jij denkt.
als ik dat wel zou doen zou ik me verlagen tot jouw niveau en zou ik ook voor triest pubertje uitgemaakt worden.
dus liever niet zeg.
 
Bovenaan