Wereld 9 Tw weekblad voorstellen

DeletedUser

Guest
Het leuke is dat jullie dus onze PA betalen als je het zo bekijkt :D. Wij uitkering, jullie belasting betalen!

in ieder geval kunnen wij onszelf intelligente mensen noemen en zijn jullie een stel debielen die nog niet eens bij de plantsoen dienst van het honden uitlaat veld worden aangenomen..

denk toch liever dat ik dan belasting blijf betalen:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Waarom werken, als je ook de hele dag op de bank kunt liggen :p
 

DeletedUser29151

Guest
in ieder geval kunnen wij onszelf intelligente mensen noemen en zijn jullie een stel debielen die nog niet eens bij de plantsoen dienst van het honden uitlaat veld worden aangenomen..

denk toch liever dat ik dan belasting blijf betalen:rolleyes:

Waarom werken als jullie toch onze uitkering en PA betalen? Ik snap je hele punt niet. :rolleyes:

Lekker blijven dromen schatje ;)
 

DeletedUser33425

Guest
in ieder geval kunnen wij onszelf intelligente mensen noemen en zijn jullie een stel debielen die nog niet eens bij de plantsoen dienst van het honden uitlaat veld worden aangenomen..

denk toch liever dat ik dan belasting blijf betalen:rolleyes:

In je taalgebruik meen ik enige tja... wat is het? verbittering? teleurstelling? woede? machteloosheid? te lezen... Komop, Lord Minimum, om elkaar nu 'debielen' te gaan noemen... het klopt: Freek49 maait sinds kort geen gras meer op hondenuitlaatveldjes. Dit na een zeer vervelend voorval dat we hier verder niet bespreken.
Maar denk aan je taalgebruik. Hou het netjes... Je stammetje is flink te grazen genomen, accepteer het, en speel verder. :)
 

DeletedUser43183

Guest
Clustercontest
spotprenten

zou zoiets jullie aantrekken?
 

DeletedUser24859

Guest
spotprenten lijkt me niet zon goed iedee,,, met al die heethoofden hier gaat dat in ieder geval uit de hand lopen :)

1372457715_5_Tmbv_3.jpeg
 

DeletedUser29151

Guest
Clustercontest
spotprenten

zou zoiets jullie aantrekken?

Spotprenten vind ik wel leuk, maar dan ben ik van mening dat die van mij over Peter 254 en Duckje ook mee moet doen ondanks dat die van het forum verwijderd was :)
 

DeletedUser24859

Guest
eeen kort artikel deze week in het weekblad, maar in ieder geval wél weer een artikel over W9, goed bezig Domien123 !
 

DeletedUser29151

Guest
eeen kort artikel deze week in het weekblad, maar in ieder geval wél weer een artikel over W9, goed bezig Domien123 !

Klein? Ik zag het verschil niet in de lengte van de pagina toen ik het artikel uitklapte en later weer inklapte ;). Maar je hebt gelijk, beter iets dan niets ;)
 

DeletedUser

Guest
"maar ze komen niet een in de buurt van het puntentotaal en het aantal verslagen tegenstanders van Pi."

Umm? De stammen vallen toch ook niet te vergelijken? Res. is een veel jongere stam dan de veel langer bestaande Pi. Het is niet meer dan logisch dat het OD van Res. lager ligt...

Als TWstats gelijk heeft:

09th September 2009 - 16:00
09th November 2010 - 02:01

Zit dus bijna een jaar tussen.
 
Reactiescore
0
Umm? De stammen vallen toch ook niet te vergelijken? Res. is een veel jongere stam dan de veel langer bestaande Pi. Het is niet meer dan logisch dat het OD van Res. lager ligt...

Als TWstats gelijk heeft:

09th September 2009 - 16:00
09th November 2010 - 02:01

Zit dus bijna een jaar tussen.

http://nl.twstats.com/nl9/index.php?page=rankings&mode=tribesod

TWStats berekent het daar anders dat de TW OD
bij TW stats telt hij alle OD op van de spelers ipv de OD die de spelers gekilled hebben toen ze de stam hebben toegetreden

Daar zie je dat Res. het ook slecht doen.. ook bij de OD rankings bij TW zie je pas een Res speler bij rang 60... en dan pas weer 80..
dus je stammetje stelt daar ook teleur :p
 

DeletedUser46390

Guest
Leuk artikel Domien, met veel plezier gelezen:)

Goh er werd ook alleen maar tegen jullie gepraat
En het is wel te merken dat er dingen omgedraaid worden aangezien het door iemand is gemaakt die dikke vriendjes is met pi
Maar daar ga ik niet over verder wel over dit
WAAROM is er alleen maar bij pi gepolsd?
En niet ook naar 1 van de res. leiders om hun hun verhaal te laten vertellen?
Ik zie alleen maar Pi mensen die werden aangesproken en Oponn
Beetje raar is meer een eenzijdig w9 artikel dat alleen maar pi in het zicht zet
En niet de andere partij ofzo
Beetje raar volgens mij maarja :)
L.
 
Reactiescore
0
Goh er werd ook alleen maar tegen jullie gepraat
En het is wel te merken dat er dingen omgedraaid worden aangezien het door iemand is gemaakt die dikke vriendjes is met pi
Maar daar ga ik niet over verder wel over dit
WAAROM is er alleen maar bij pi gepolsd?
En niet ook naar 1 van de res. leiders om hun hun verhaal te laten vertellen?
Ik zie alleen maar Pi mensen die werden aangesproken en Oponn
Beetje raar is meer een eenzijdig w9 artikel dat alleen maar pi in het zicht zet
En niet de andere partij ofzo
Beetje raar volgens mij maarja :)
L.

Wat is lezen toch moeilijk... http://www.specsavers.nl/

"Dus zoals we kunnen zien heeft Pi goed hoop. Normaal zou ik nu ook nog commentaar laten horen van de kant van Res. maar behalve geopende pm’s heb ik van hun kant niets ontvangen, hieruit concludeer ik dat ze niet geïnteresseerd zijn. Wil je toch de mening van Res. weten? Dan kan je altijd het forum van wereld 9 bezoeken."
 
Bovenaan