Wereld 83 - Stel je voor!

Reactiescore
383
Je hebt geen 100k pp nodig om een wereld te winnen hoor. 2-3 wereldjes farmen en je moet genoeg hebben om voor een wereldwinst te gaan. De extreme spenders zijn gewoon matige starters
 
Reactiescore
116
Je hebt geen 100k pp nodig om een wereld te winnen hoor. 2-3 wereldjes farmen en je moet genoeg hebben om voor een wereldwinst te gaan. De extreme spenders zijn gewoon matige starters

Triest dat 2-3 wereldjes PP farmen vooraf moet gaan om voor wereldwinst te gaan.
 
Reactiescore
383
Triest dat 2-3 wereldjes PP farmen vooraf moet gaan om voor wereldwinst te gaan.

Tja je kunt ook voor 400euro aan pp erop zetten. Punt is dat men het enorm uit zn verband trekt en de skillgap gewoon enorm is. Men denkt gelijk dat de topper 200k pp er tegenaan gooien, terwijl je een prima start kunt hebben me 10-11k pp.
 
Reactiescore
490
Je hebt geen 100k pp nodig om een wereld te winnen hoor. 2-3 wereldjes farmen en je moet genoeg hebben om voor een wereldwinst te gaan. De extreme spenders zijn gewoon matige starters
100k farm je in 1 wereld toch al? :oops:
 
Reactiescore
257
Tja je kunt ook voor 400euro aan pp erop zetten. Punt is dat men het enorm uit zn verband trekt en de skillgap gewoon enorm is. Men denkt gelijk dat de topper 200k pp er tegenaan gooien, terwijl je een prima start kunt hebben me 10-11k pp.
Ik als noobje red geen 10k pp farmen in 2 werelden hoor. Ik kreeg laatst ook al te horen dat 3k op een wereld makkelijk te doen is, maar dan weet ik niet wat ik fout doe XD

En grote kans dat 80% van de spelers datzelfde heeft als ik er ook al last van heb...
 
Reactiescore
1.962
Ik als noobje red geen 10k pp farmen in 2 werelden hoor. Ik kreeg laatst ook al te horen dat 3k op een wereld makkelijk te doen is, maar dan weet ik niet wat ik fout doe XD

En grote kans dat 80% van de spelers datzelfde heeft als ik er ook al last van heb...

Jij als noobje die toch in de beste stam van TW speelt
 
Reactiescore
383
Ik als noobje red geen 10k pp farmen in 2 werelden hoor. Ik kreeg laatst ook al te horen dat 3k op een wereld makkelijk te doen is, maar dan weet ik niet wat ik fout doe XD

En grote kans dat 80% van de spelers datzelfde heeft als ik er ook al last van heb...

3k? 10k pp is easy t minimum wat je uit een wereld moet kunnen halen zonder al teveel effort
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
No haul werelden zijn wel normaliter slechtere werelden om te pp farmen.
 
Reactiescore
383
Iemand had mij laatst vernederd, die zij dat ze al 25k hadden gefarmd in een wereld terwijl beurs nog op 500 stond... Ik zat casually op 1k

Je moraalheer gerekt?
 
Reactiescore
116
Ik pak wel 100k pp per wereld as usual
Mind sharing hoeveel je eerst spendeerde? Je start was insane, die zal op zich ook veel PP gekost hebben. Maar goed, als je 100k PP haalt per wereld, dan zal je ROI ook wel meevallen ;)
 
Reactiescore
1.363
Altijd weer het zelfde liedje, noobs die janken over pp spending en zelf geen moeite willen doen om het verschil op te heffen :p
 
Reactiescore
5.591
Ruwe schatting 6-10k investeren voor hetgeen clickbait zegt binnen te halen. Al heb ik zelf nog nooit pp gefarmd, dus idk.
 
Reactiescore
1.136
Je hebt geen 100k pp nodig om een wereld te winnen hoor. 2-3 wereldjes farmen en je moet genoeg hebben om voor een wereldwinst te gaan. De extreme spenders zijn gewoon matige starters

zonder heel veel moeite zit je al snel aan 40k pp per wereld farmen als je er echt moeite in steekt het dubbele dus 1 wereld farmen is meer als genoeg :tongue:
 
Bovenaan