Wereld 83 - Stel je voor!

Reactiescore
383
95dcaf83f88699c64c5ba11c637f32c8.png

https://gyazo.com/95dcaf83f88699c64c5ba11c637f32c8

Completed. Nergens Kyuka te zien joh ;)

Leone ook niet op 81;)
 
Reactiescore
272
Waarom krijg ik geen GS bij de opdrachten?
Is het nieuwe opdrachtensysteem. Je krijgt voor de quests items (vaak na meerdere quests te voltooien). Je krijgt echter wel voor elk gebouw dat je maakt gs terug. Check hiervoor de 'Beloningen' tab bij de quests :)
 
Reactiescore
7
Het komt eigenlijk hierop neer dat als je groep maar groot genoeg is met spelers je elke wereld domineert de een zet zijn grondstoffen op de beurs en de ander koopt ik weet niet wat dat met skils heeft te maken na 24 uur overspringen van account op account

Wat ik wel weet is dat op deze manier het spel plezier wordt ontnomen voor denk ik 90 % van de spelers

Zou fijn zijn als de regels worden aangescherpt zo dat er gelijke kansen zijn met namen in de op start want daar wordt nu het spel al bepaald door altijd dezelfde spelers

Waar is het oude Tw gebleven

Ik ga er dan ook van uit dat er steeds minder spelers overblijven op deze manier
 
Reactiescore
116
Het komt eigenlijk hierop neer dat als je groep maar groot genoeg is met spelers je elke wereld domineert de een zet zijn grondstoffen op de beurs en de ander koopt ik weet niet wat dat met skils heeft te maken na 24 uur overspringen van account op account

Wat ik wel weet is dat op deze manier het spel plezier wordt ontnomen voor denk ik 90 % van de spelers

Zou fijn zijn als de regels worden aangescherpt zo dat er gelijke kansen zijn met namen in de op start want daar wordt nu het spel al bepaald door altijd dezelfde spelers

Waar is het oude Tw gebleven

Ik ga er dan ook van uit dat er steeds minder spelers overblijven op deze manier

Afgezien van het feit dat ik akkoord ben met wat je schrijft, jouw naam doet heel hard een belletje rinkelen! Ik denk dat we tegenover elkaar ooit stonden!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
7
Zou zo maar kunnen ben er nu anderhalf jaar tussen uit geweest
Je naam komt me in ieder geval nu even niet bekend voor
Dus ik hoop wel positief dan :p
 
Reactiescore
116
Zou zo maar kunnen ben er nu anderhalf jaar tussen uit geweest
Je naam komt me in ieder geval nu even niet bekend voor
Dus ik hoop wel positief dan :p
Zal W30 of W42 geweest zijn, maar weet er het fijne allemaal niet meer van :(
 
Reactiescore
116
Cabbie speelt onder meerdere namen ws zal je ons via een ander accountnaam kennen

Ik zie al waarom je naam een belletje doet rinkelen, op W68 stond ik tegenover jouw account! ;)
1635779798931.png
 
Reactiescore
1.367
Die wereld speelde ik zelf niet uit op Cabbie ik vond dat geen fijne wereld hierna stopte ik ook
Sommige werelden kun je maar beter snel vergeten :p

37 niet
 
Reactiescore
239
Dag heren,

Ook maar besloten om TW nog eens een kans te geven... :cool:
Al wat gebeurd op w83?
 
Bovenaan