Wereld 83 - Stel je voor!

Reactiescore
5.591
Sneller verdedigers maken
 
Reactiescore
2.062
Ik speel w83

Grtz
 
Reactiescore
167
Almost, completed.

a9a15ecc40f489061a26e5d012cf69c1.png

https://gyazo.com/a9a15ecc40f489061a26e5d012cf69c1
 
Reactiescore
116
Een vriendelijke meneer die de META voor het starten even kan toelichten met een beperkt aantal PP punten?

Groeten van een washed up TW-speler
 
Reactiescore
1.138
Volgensmij was deze no haul.
Dus mijntjes pompen en goed opletten op de markt prijs vaak is het goedkoper om pp te gebruiken voor 30% goedkopere mijntjes (vanaf level 18 ofzo) en de gs die je bespaart te verkopen via de beurs.
Zelfde geldt voor 10pp voor halveren als je verschil in gs per uur * tijd die je bespaart doet kun je simpel uitrekenen wanneer je winst pakt.

Verder nieuwe opdracht systeem geeft je gs voor elk gebouw wat je bouwt dus das wel nice.
En voor de rest kun je de opdrachten aardig negeren gewoon alles wat je gratis kunt doen natuurlijk wel mee pakken maar al die andere shit geeft geen noems waardige belonging dat je die perse snel moet doen.
 
Reactiescore
116
Volgensmij was deze no haul.
Dus mijntjes pompen en goed opletten op de markt prijs vaak is het goedkoper om pp te gebruiken voor 30% goedkopere mijntjes (vanaf level 18 ofzo) en de gs die je bespaart te verkopen via de beurs.
Zelfde geldt voor 10pp voor halveren als je verschil in gs per uur * tijd die je bespaart doet kun je simpel uitrekenen wanneer je winst pakt.

Verder nieuwe opdracht systeem geeft je gs voor elk gebouw wat je bouwt dus das wel nice.
En voor de rest kun je de opdrachten aardig negeren gewoon alles wat je gratis kunt doen natuurlijk wel mee pakken maar al die andere shit geeft geen noems waardige belonging dat je die perse snel moet doen.

Merci merci! Ben wat random opdrachten aan het aanklikken voor de moment :D
 
Reactiescore
22
Iemand enig idee wat het nut is van een ridder op deze wereld? Is het weer met items zoals vroeger? Of is het nu gewoon boer vulling?
 
Reactiescore
280
Ha welkom vrinden. Ik heb vernomen dat het befaamde account Kyuka deze wereld gaat winnen!
 
Reactiescore
116
Ik weet niet of ik het triest voor het spel moet vinden of net respect moet hebben dat een premade stam na dag één de ranking 1-8 bekleed?
Wat doen jullie dan? 8 teams die klokje rond de marktplaats aan het refreshen zijn? Trying to get some insight in the current meta.
 
Reactiescore
5.591
Als dat een premade zou zijn hoef je in ieder geval niet bang te zijn.

Al zullen ze allemaal pp farmen en om effectief pp te farmen moet je eerst investeren en beurs leegkopen.
 
Bovenaan