Wereld 83 - Stel je voor!

Reactiescore
2.489
Beste Wereld 83 spelers,

Ga jij spelen? Of sla je over?

Allicht dat we je aanwezigheid moeten vrezen. Stel jezelf dus maar alvast voor als 'de winnaar' van wereld 83.

Duckje
 
Reactiescore
983
Heel erg mooie instellingen.
Persoonlijk ben ik geen fan van de 25-35 ts daling maar de rest ziet er leuk uit.

Ga hem zelf wel helaas moeten overslaan omdat hij ongelukkig valt met 80 en 81 maar ga hem zeker wat volgen.
Ben ook erg benieuwd naar het niveau van de wereld met de net genoemde werelden + 82 die toch al heel wat sterke teams hebben die spelen.
 
Reactiescore
5.598
Ik ben lord, ‘de winnaar’ van w83.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
dag lord veel plezier op deze spelwereld
 
Reactiescore
5.598
Bedankt Rob, jij veel plezier en succes deze wereld met schedel
 
Reactiescore
3.537
Ik ben Jannes, ga weer anoniem starten zoals op w77? Die wereld die House won in ieder geval. Hopelijk kan ik deze ook vanaf het begin tot het einde uitspelen.
 
Reactiescore
127
Mocht er iemand een mb zoeken.
Stuur me me maar pm op discord/ingame.
 
Reactiescore
21
Wereld 83 - Vrienden Uitnodigen
Start op 28.10. om 11:30 uur (Wereld instellingen)

Welkom bij de pre-registratie van Tribal Wars. Deze uitnodigingsfunctie is een manier om oude stamleden te vinden en uit te nodigen voor deze wereld.

Het mooiste komt nog: het uitnodigingssysteem probeert bij de start van de wereld je verworven spelers automatisch in je omgeving te plaatsen, zodat jullie een stam kunnen oprichten.

Kaart & Dorpen

- Barbarendorpen Ratio: 50 / 25 ; voor elke 100 spelers zullen er 50 normale en 25 bonusdorpen geplaatst worden.
- Richting Kiezen: Niet Actief, je zal dus ook geen verplaats item krijgen.
- Vrienden uitnodigen: Niet Actief, je kan dus geen andere spelers uitnodigen
 
Reactiescore
470
Dag,
Ik ben Frits.
 
Reactiescore
524
Dag ik ben den Corneef
 
Reactiescore
52
dag medespelers , iemand die toevallig nog iemand voor in zijn stam zoekt?
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan