Wereld 82 feedbacktopic

Reactiescore
2.490
Beste spelers,

Graag jullie feedback over de instellingen.

Om het boosten tegen te gaan hebben we vanuit Community Management zowel startrichting kiezen als het uitnodigen van vrienden gedeactiveerd.

Wat betekent dit concreet?
  • Tijdens pre-registratie kan je spelers uitnodigen en zal je in de buurt geplaatst worden
  • Dorpen worden willekeurig geplaatst
  • Na de lancering van de wereld krijg je geen verplaatsitem
  • Na de lancering van de wereld kan je geen vrienden uitnodigen (en dus ook niet in je buurt)

Feedback over wereldinstellingen is altijd welkom.

Duckje
 
Reactiescore
290
Benieuwd of deze instellingen helpen om het boosten tegen te gaan.
Ben alvast benieuwd hoe de core premades het opnemen tegen de non-premades uit de rim...
 
Reactiescore
0
Hoe is nou eigenlijk PRECIES de procedure om mensen/vrienden in jouw buurt uitgenodigd te krijgen?
Wat moet je exact doen?
En wat betekent precies "in de buurt"? Binnen hoeveel velden is dat precies?
 
Reactiescore
1.140
- Nachtmodus: 01:00 - 08:00, tijdens de nachtbonus vechten troepen 2 keer zo sterk

Is dit correct ?
2x zo sterk is altijd al zo benaming is iets aangepast omdat het nu ook mogelijk is om 3 keer of 4 keer zo sterk te doen.

Hoe is nou eigenlijk PRECIES de procedure om mensen/vrienden in jouw buurt uitgenodigd te krijgen?
Wat moet je exact doen?
En wat betekent precies "in de buurt"? Binnen hoeveel velden is dat precies?

Als premade starten.
Anders geluk hebben :biggrin:
 
Reactiescore
2.490
Hoe is nou eigenlijk PRECIES de procedure om mensen/vrienden in jouw buurt uitgenodigd te krijgen?
Wat moet je exact doen?
En wat betekent precies "in de buurt"? Binnen hoeveel velden is dat precies?

Gezien de functie gedeactiveerd is kan je geen vrienden in je buurt uitnodigen.

Echter als je je vrienden uitnodigt tijdens de pre-registratie / Samen in een stam gaat zitten zal je wel dichtbij elkaar gepositioneerd worden. Hoe dicht dat is kan ik je niet zeggen.

Groeten,
Duckje
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Heel goede beslissing om vrienden uitnodigen uit te zetten. :) Complimenten!
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Nu ook de rest van de instellingen bekeken: ik vind ze vrij saai als ik eerlijk mag zijn. Snelheid 1/1 is sowieso al langzaam, en er is dan weinig dat het een bijzondere wereld maakt. Ridder zorgt dan wel voor bijzonderheden in de start, waar je rekening mee moet houden, maar dan heb je het eigenlijk ook wel ver gehad.

Ledenlimiet is wel goed, ik merk dat 5 misschien net te weinig is, maar ook maar nét. Het enige wat wel mij echt een fout lijkt is dat op deze wereld weer ondersteuning wordt gecheckt bij moment van vertrek i.p.v. aankomst: dat zou ik wel nog veranderen. Ik vind de tekst bij bijzonderheid 3 tegenstrijdig en ik denk dat het aankomst moet zijn i.p.v. vertrek.
 
Reactiescore
1.140
Ja dat van aankomst dacht ik ook al maar los daarvan denk ik dat het beste goede settings zijn.

Eens dat 1/1 niks is, voor ons althans, maar aangezien we net een speed 2 wereld hebben gehad is het een logisch gevolg dat deze weer 1 is dus dat had ik al genegeerd.
Als je dan naar de rest kijkt weinig mis mee al heb ik persoonlijk ook liever no haul en nog wat details zoals geloof maar dat zijn allemaal dingen die of niet heel erg belangenrijk zijn of net zoals het speed 1 verhaal niet 2 werelden achter elkaar het zelfde zullen zijn.
 
Reactiescore
2.477
Iets te traag maar wel leuke settings, goed gedaan

Ga deze wereld proberen een beetje te volgen, ben benieuwd hoe deze gaat verlopen
 
Reactiescore
272
Nou huts de eerste stappen om boosten tegen te gaan zijn genomen. Ik ben erg benieuwd hoe dat niet uitnodigen van spelers gaat uitpakken.

Ben ook erg benieuwd wat voor stammen er deze wereld zullen komen :)
 
Reactiescore
7
Ik ga maar eens niet spelen. Misschien inderdaad lekker veel PP farmen. Maar max 6 leden en geen ondersteuning van mensen buiten de stam... Ik heb er niet zoveel meer mee. Op naar een volgende wereld
 
Reactiescore
26
Weer zo'n kleine stam?
W81 was 1 groot fiasco, je kon elkaar niet goed ondersteunen en we moesten het opnemen tegen 4 stammen. Waarvan een paar super abusers.
Verdere instellingen zijn wel goed voor me.
 
Reactiescore
358
Misschien eens een cap zetten op de premiumbeurs per speler, zie natuurlijk wel in waarom zoiets met farmen wel kan en met de beurs niet maar kan het maar voorstellen :p
 
Reactiescore
358
Je hoeft het niet elke wereld te doen, maar als je een limited haul op farmen zet is het hypocriet om die PP beurs te laten voor wat het is. Want dan verschuif je gewoon de irritatie.
 
Reactiescore
1.140
Opzich zou dat nog wel gunstig kunnen werken voor inno hoor.
Stel je maakt het dagelijks dat je max 1k pp kunt uitgeven per dag.
op die manier creëer je een gevoel zoals farm limiet van je wilt elke dag je cap hitten om die optimale start te halen.
Dit zal zeker de groot abusers wat afremmen maar in de start wordt de beurs dan wat eerlijker verdeelt onder de kopers en kost dit inno eigenlijk niks.
Terwijl op een gegeven moment spelers juist langer door zullen gaan met kopen omdat het toch anders voelt.
Zeker als ze de formule voor de beurs wat bij slijpen waardoor hij ook wat logischer scaled.
 
Bovenaan