Wereld 82 feedbacktopic

Reactiescore
0
Hallo allemaal, Ziet dit er een beetje een leuke spannende wereld uit en is het nog de moeite om vandaag te beginnen spelen hier?
Kwestie van niet een te grote achterstand te hebben :)

Groetjes,
Jordy
 
Reactiescore
438
Hallo allemaal, Ziet dit er een beetje een leuke spannende wereld uit en is het nog de moeite om vandaag te beginnen spelen hier?
Kwestie van niet een te grote achterstand te hebben :)

Groetjes,
Jordy

Ik denk dat je echt heel erg veel mazzel moet hebben met je start locatie. Ook is het afhankelijk van wat je wilt; wil je een main account worden met top 25 als doel of gewoon meedraaien met de wereld?
Ook heb je helaas net een heel leuk event gemist vrees ik.
 
Reactiescore
0
Hmmm, zal best wachten tot de volgende nieuwe wereld dan.. :)
Het is de bedoeling om toch wat mee te kunnen draaien en niet achter de feiten aan te lopen.
Bedankt voor de reply! ;)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
205
Hallo allemaal, Ziet dit er een beetje een leuke spannende wereld uit en is het nog de moeite om vandaag te beginnen spelen hier?
Kwestie van niet een te grote achterstand te hebben :)

Groetjes,
Jordy

Hi Jordy,

Leuk dat je wilt gaan spelen, top!
Starten kan altijd. Daar word de wereld groter van. Én je kan meerdere werelden tegelijk spelen, dus waarom niet?

Tot snel.
 
Reactiescore
438
Hmmm, zal best wachten tot de volgende nieuwe wereld dan.. :)
Het is de bedoeling om toch wat mee te kunnen draaien en niet achter de feiten aan te lopen.
Bedankt voor de reply! ;)

In dat gevalraad ik je aan te starten en gewoon als MB te gaan spelen. Erg leuk, weinig tot geen verplichting en kun je weer een beetje je skills opversen en kijken wat nu een goede start is. Als je nog wat PP hebt liggen dan kan je met 1k al een enorm goed dorp opbouwen al raad ik je wel aan dit over een week over twee te verspreiden aangezien ze je anders wille edelen xd
 
Reactiescore
357
In dat gevalraad ik je aan te starten en gewoon als MB te gaan spelen. Erg leuk, weinig tot geen verplichting en kun je weer een beetje je skills opversen en kijken wat nu een goede start is. Als je nog wat PP hebt liggen dan kan je met 1k al een enorm goed dorp opbouwen al raad ik je wel aan dit over een week over twee te verspreiden aangezien ze je anders wille edelen xd

Of om eens een kijkje te nemen of er een account een co zoekt!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.367
Hallo allemaal, Ziet dit er een beetje een leuke spannende wereld uit en is het nog de moeite om vandaag te beginnen spelen hier?
Kwestie van niet een te grote achterstand te hebben :)

Groetjes,
Jordy

Je mag hier wel co komen ;)
 
Reactiescore
0
Ben eerlijk gezegt altijd een slechte CO geweest,, verlies mijn interesse veel te snel als ik niet zelf alles in het handje heb :biggrin: ik farm wel dagelijks, maar niet intensief. Heb vernomen van een paar oud stam leden,, dat het niet zo makelijk is om nog Solo te kunnen meedraaien, + het PP gebruik is alsmaar meer toegenomen... :/ Mss moet ik me maar een rol aannemen als moraal breker, dat zou me dan nog het beste liggen. Al weet ik niet of ik daar mijn prioriteit van ga kunnen maken, dan ben je altijd aan het spelen met de handrem op. + dorpen afstaan hoort er dan ook weer bij.
Zit momenteel nog met veel vraagtekens. o_O:rolleyes2:

Alvast bedankt voor enkele aanbiedingen.
 
Bovenaan