Wereld 82 feedbacktopic

Reactiescore
357
Klopt,

dat is de insteek die ik wilde maken. De beurs afschaffen is niet datgene waar ik op doelde maar er een limiet opzetten voor bepaalde duur is inderdaad een goed voorbeeld. Het lijkt me enerzijds een goede manier om de spelers een eerlijkere kans te geven in de beginfase alsook ervoor zorgen dat de functie beter scaled zoals je zegt want dat is nu, ook naar mijn mening, niet zo geweldig. Dit is balancing en eigenlijk gun ik de boosters ook hun plezier, ze hebben er hoogstwaarschijnlijk lang genoeg voor moeten PP farmen om het te doen, maar een wereld met een limiet op de beurs zou voor mij een GO zijn.
 
Laatst bewerkt:

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Weer zo'n kleine stam?
W81 was 1 groot fiasco, je kon elkaar niet goed ondersteunen en we moesten het opnemen tegen 4 stammen. Waarvan een paar super abusers.
Verdere instellingen zijn wel goed voor me.

Omdat de optie vrienden uitnodigen uitstaat zou dat op deze wereld veel minder moeten zijn, daar zat echt de kern van het probleem nadat het herplaatsitem uit het spel verdween. Stammenlimiet is prima, dat zorgt ervoor dat werelden niet al na ‘n maand gespeeld zijn.
 
Reactiescore
2
Er zijn mensen die letterlijk duizenden euros uitgeven aan PP. Dit is een mooie inkomsten bron voor TW.nl

Echter, dit verkloot het game tot op het bot.
 
Reactiescore
5.600
Haa Jokkerman mijn vriend. Grondlegger van de nieuwe TW termen “Aanvallers” en “verdedigers”. Een voorbeeld voor velen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.918
HA jokkerman we hebben gehoord dat jij enkele spelers flink wil BOREN
 
Reactiescore
2
Ben het met je eens.

Dagobert Duckje en het Innogames kartel verpesten alles hier.

Jep dit had ik 1x meegemaakt. Alle dorpen waren rond de 800 punten. Buurman had 4000 punten en een legertje van 3.000 soldaten met edels. Gast koopt gwn pp alsof zijn leven ervanaf hangt. Trekt zo duizenden euros erdoorheen zonder denken. Als die maar wint. Dan denk ik waarom nog tw spelen als het zo moet gaan.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Jep dit had ik 1x meegemaakt. Alle dorpen waren rond de 800 punten. Buurman had 4000 punten en een legertje van 3.000 soldaten met edels. Gast koopt gwn pp alsof zijn leven ervanaf hangt. Trekt zo duizenden euros erdoorheen zonder denken. Als die maar wint. Dan denk ik waarom nog tw spelen als het zo moet gaan.

Jokkebrok
 
Reactiescore
2
Tja, er zijn ook mensen die 1000en euro's besteden als ze uitgaan of verkeersboeteverzamelaar zijn. Lijkt me niet gek dat er dan ook mensen zijn die kiezen om hun geld in hun vrije tijd te steken en dus in TW?

Dan niet raar opkijken als mensen 20 accounts aanmaken vanuit verschillende ip adressen. Puur om dit soort gasten doggy te geven.
 
Reactiescore
1
Hoi allen,

Na heel lang inactief te zijn geweest, (10jaar) ben ik weer gaan spelen op Wereld 82..
Nu valt het mij op dat de snelheid op 1 staat en dat ik momenteel met HQ op level 12, 2 uur moet wachten op een level 7 smederij..
Heeft iemand enig idee of het echt heel veel gaat uitmaken als ik mijn HQ naar level 20 doe?
Is daar een time table van?
 
Reactiescore
438

Vergeet niet om ook voldoende troepen te maken, de wereld is best al vergevorderd en er zijn zat mensen op zoek naar een mooi extra dorp!

Ook raad ik je aan om de grootste speler die bij je ligt (wellicht meerdere) aan te spreken en te vragen om wat tips.
De meeste zullen positief antwoorden en je wellicht ook nog wel met rust laten erdoor (of zelfs samenwerken).
 
Bovenaan