Wereld 81 instellingen

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Mooie instellingen die Jurriën heeft ingestuurd. Kan me wel inbeelden dat Duckje het ledenlimiet iets te laag vindt, ik denk als er 7 of 8 van gemaakt wordt dat je een heel mooie wereld krijgt. W78, mijn laatste wereld, heeft een lekker lange periode gehad waar nog meerdere stammen aanwezig waren en dat komt naar mijn inzicht echt grotendeels (dus niet volledig) door het lage ledenlimiet. Mooie ontwikkeling voor TW!

Mocht het een wereld blijven met ongeveer die instellingen, ga ik wel voor iemand MB'en of iets dergelijks, mocht iemand daar interesse in hebben. :)
 
Reactiescore
1.962
Mijn voorstel
Snelheid:

- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: Max 2
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: Max 1, (in combinatie met Bouwsnelheid)
- Aanvalstiming:

Spel Systeem
- Ridder/Standbeeld: Nee
- Boogschutters/bereden Boogschutters: Nee
- Technologieën: Nee
- Kerk en geloof: Nee
- Uitkijktoren: Nee
- Bolwerken: Ja
- Minimum troepen per aanval: 1 of 2% 1 %
- Farmen: geen limiet
- Rooftochten: Ja
- Basisproductie: 2.0 snelheid
- Burgerwacht: Ja
- Moraal: Actief, punten en tijdgebaseerd
- Prestaties: Ja
- Vlaggen: Actief
- Vakantievervangingen: Ja

Beschermingen
- Beginnersbescherming: 5 Dagen
- Ratiobescherming: Actief voor de eerste 60 dagen.
- Nachtmodus: Moet actief zijn

Kaart & Dorpen
- Barbarendorpen Ratio: 1 per speler
- Bonusdorpen: 1 per speler
- Richting Kiezen: Ja

Edelen:
- Edelmanproductie: Goudmunten ja
- Toestemmingsdaling per edelman: 20-35
- Edelmannen looplimiet: 24 uur

Stam
- Ledenlimiet Stam: 12
- Aanvallen op stamleden worden omgezet in bezoekjes: JA.
- Ondersteuning kan enkel naar stamleden verstuurd worden: Na 48 U in de stam te zitten
- Grondstoffen sturen: Vrij versturen

Overwinningsvoorwaarden:
- Overwinningsvoorwaarden: Dominantie

Premium-Functies
- Premium Account: Geactiveerd
- Account Manager: Geactiveerd
- Farm-Assistent: Geactiveerd
- Bouwtijdreducties: Geactiveerd
- Direct afbouwen: Geactiveerd
- Bouwkostreductie: Geactiveerd
- +20% productie: Geactiveerd
- Ruilen met de handelaar: Geactiveerd
- Premium Beurs: Geactiveerd

Ledenlimiet van 12 is echt gigantisch hoog als je kijkt hoeveel dorpen er tegenwoordig nog maar liggen op een wereld.
 
Reactiescore
280
Weet niet of jullie het beide door hadden maar had bewust een erg hoog aantal bb's per speler en dan 100% bonus dorpen gedaan.
Vervolgens hebben jullie ook normale bb's nog is op 1 gezet wat het 4x zoveel maakt als wat gebruikelijk is.
Maakt mij verder niet uit hoor vroeg het me gewoon af of dat bewust was of niet ^^

Was voor mij eveneens niet bewust. BB's boeien me eigenlijk weinig :) Bij nader inzien lijkt een laag aantal me ook weleens leuk. Gewoon 0 en dan 0.25 bonusdorpen per speler ofzo. Krijg je in ieder geval direct vanaf de start wat meer actie en bij no haul heb je toch geen barbs nodig voor de farm.
 
Bovenaan