shanse Reactiescore 0 22. jul 2021 #1 Hallo, Ik heb nu als opdracht haal je bouwbeloningen op... Waar vind ik die? HIj stuurt me naar het hoofdgebouw, maar ik zie nergens het tabblad beloningen..
Hallo, Ik heb nu als opdracht haal je bouwbeloningen op... Waar vind ik die? HIj stuurt me naar het hoofdgebouw, maar ik zie nergens het tabblad beloningen..
DeletedUser17472 Guest 22. jul 2021 #2 Je vindt de beloningen bij je profiel en vervolgens beloningen. Upvote 1 Downvote
DeletedUser17472 Guest 23. jul 2021 #3 famdecibel zei: Je vindt de beloningen bij je profiel en vervolgens beloningen. Klik om te vergroten... Mijn excuus. Het antwoord dat ik gegeven heb geldt voor mobile apparaten. De beloningen op je pc bevinden zich gewoon bij het questsysteem. Upvote 1 Downvote
famdecibel zei: Je vindt de beloningen bij je profiel en vervolgens beloningen. Klik om te vergroten... Mijn excuus. Het antwoord dat ik gegeven heb geldt voor mobile apparaten. De beloningen op je pc bevinden zich gewoon bij het questsysteem.