Wereld 80 instellingen feedbacktopic!

Wie is er present op Wereld 80?


  • Totaal aantal stemmers
    53
  • Enquête gesloten .

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
1.957
Als je zelf het initiatief neemt wordt het nog best wel is over genomen mits de reacties ook wat positief zijn vanuit de rest van de community.
ik meen me te herinneren dat dit heel uitzonderlijk was, en dat de wereldinstelling vaak gewoon door inno vooraf bepaald worden met heel eventueel een mogelijkheid om kleine aanpassingen aan te doen. Wat natuurlijk jammer is, het is immers de community die het spel speelt?
 
Reactiescore
1.139
hmm tis wel zo dat ze voor snelheid beetje afwisseling willen dus niet 3x een snelle of slome wereld achter elkaar over het algemeen.
maar los daarvan bepaald inno vrij weinig bedoel sure events enzo staan standaard aan en premium functies ook maar of je boog krijgt of kerk of ridders leden limiet al dat soort settings zijn best wel wat mogelijkheden in om zelf aan te geven zo lang het niet elke wereld het zelfde is.
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
1.957
Kijk bijvoorbeeld naar een wereld 62 was het volgens mij. Toen kon iedereen hun gewenste instellingen kiezen en werd er daaruit gekozen. Zoiets bedoel ik meer.
 
Reactiescore
21
Het nieuwe Quest-systeem

Beste spelers,

vandaag willen we je kennis laten maken met een nieuwe functie die naar Tribal Wars International komt en die in de volgende golf naar alle andere markten zal worden uitgerold als de nieuwe standaard voor Tribal Wars! Onze ontwikkelaars werken al een tijdje aan
Het is het nieuwe queestesysteem! deze functie en we zijn verheugd aan te kondigen dat het klaar is om in de laatste en grootste testfase te komen!

Het nieuwe Quest-systeem wordt geactiveerd op wereld 120.

Bron

Onze ontwikkelaars werken al een tijdje aan 3 werelden op .works hebben dit reeds. Allen daarheen als je het wil uitproberen.
 
Reactiescore
524
1620647120377.png

Het viel me net op dat de loopsnelheid van eenheden niet 100% maar op 90%,
1,5 * 0,6 = 0,9
en niet, 1,5 * 0,66 = 99,9 (100%)

Blijft dit zo of kan dit nog worden aangepast?

Zwaard loopt nu bv geen 22 minuten per tegel maar 24m27
een Edel loopt nu geen 35 minuten per tegel maar 38m53
 
Reactiescore
30
Premium-Functies
- Premium Account: Geactiveerd
- Account Manager: Geactiveerd
- Farm-Assistent: Geactiveerd
- Bouwtijdreducties: Geactiveerd
- Direct afbouwen: Geactiveerd
- Bouwkostreductie: Geactiveerd
- +20% productie: Geactiveerd
- Ruilen met de handelaar: Geactiveerd
- Premium Beurs: Geactiveerd

niks uitdagend aan
 
Bovenaan