Wereld 8 Awards 2010

DeletedUser32842

Guest
Oorspronkelijk geplaatst door careless Bekijk bericht
Ik denk niet dat ze daarvan wakker liggen
Desnoods help ik wel vv draaien

Graag... Ging de vorige keer ook goed :cool:
 

DeletedUser

Guest
Vele echte 'AFspammers' zijn dan ook gekapt op 8 hé;)

En Sharky

Over stumperds;
Ik en stufdoos.

Tsja, bij ton zat de motivatie er niet meer.
Bij mij was het die naaistreek van zowel support als TAoW(uiteraard een goeie strategische zet.)

Waarom noem je roland dan geen stumperd?:)
Die ging eveneens op BB;)

Ik motivatie loos? nooit;) boek nog elke dag succesen! alleen niet op wereld 8 meer haha, lijkt me wel leuk om een keer voor een maandje terug te komen. Mis het wel! en heb nog een appeltje de schillen met kipje de slapste!

Ton
 

DeletedUser32842

Guest
Ik motivatie loos? nooit;) boek nog elke dag succesen! alleen niet op wereld 8 meer haha, lijkt me wel leuk om een keer voor een maandje terug te komen. Mis het wel! en heb nog een appeltje de schillen met kipje de slapste!

Ton

hahaha, leuk verzonnen Ton :cool: Wil je niet liever samen strijden? Er is vast nog wel een plekje voor je vrij bij ons:p
 

DeletedUser

Guest
Ik heb nog geen balletje zien kaatsen waarin je iets aan biedt Kipje ^^ dus zo doende weet ik ook niet wat er vrij is:O!

Ton
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
14
Hallo allemaal,

Na een paar weken zitten nadenken trek ik de stoppen eruit voor TW.
Na 2,5 a 3jaar tw gespeeld te hebben is het genoeg geweest en ga ik mij eens concentreren op school om te zorgen dat ik misschien nog over kan.
Dit zal ook met zich mee brengen dat ik stop met het TribalWarsWeekblad

Succes allemaal!

Mvg,
Rico
 

DeletedUser32842

Guest
Een wijze beslissing Rico,

Bedankt voor je mooie artikelen. Succes met het overgaan.

gr.
 

DeletedUser

Guest
Succes op school Rico! En nog bedankt voor alle mooie artikelen die we toch van jouw hand hebben kunnen lezen :)

Anna
 

DeletedUser

Guest
Hallo allemaal,

Na een paar weken zitten nadenken trek ik de stoppen eruit voor TW.
Na 2,5 a 3jaar tw gespeeld te hebben is het genoeg geweest en ga ik mij eens concentreren op school om te zorgen dat ik misschien nog over kan.
Dit zal ook met zich mee brengen dat ik stop met het TribalWarsWeekblad

Succes allemaal!

Mvg,
Rico

We hebben een goede tijd beleefd op wereld 8 rico! echt een goede tijd! en ik genoot altijd van je weekbladen! hou je haaks makker en we babbelen zo nu en dan wel bij zoals gewoonlijk!

Ton
 

DeletedUser35177

Guest
Hallo allemaal,

Na een paar weken zitten nadenken trek ik de stoppen eruit voor TW.
Na 2,5 a 3jaar tw gespeeld te hebben is het genoeg geweest en ga ik mij eens concentreren op school om te zorgen dat ik misschien nog over kan.
Dit zal ook met zich mee brengen dat ik stop met het TribalWarsWeekblad

Succes allemaal!

Mvg,
Rico

Ik zit ook moeilijk met overgaan ;)
wedden dat je het niet kunt laten terug te komen ;)
 
Reactiescore
14
Bedankt allen,

Ik ga er zeker mijn best voor doen..

En De Donalds,

Dit is de tweede keer dat ik stop, er zit namelijk een breder verhaal achter dn ik hier heb verteld.. Ik zal soms nog op AF mijn gezicht laten zien, maar dat zal ook niet vaak zo zijn. Maar verder, nee het is over.
 

DeletedUser52445

Guest
Bedankt allen,

Ik ga er zeker mijn best voor doen..

En De Donalds,

Dit is de tweede keer dat ik stop, er zit namelijk een breder verhaal achter dn ik hier heb verteld.. Ik zal soms nog op AF mijn gezicht laten zien, maar dat zal ook niet vaak zo zijn. Maar verder, nee het is over.

Het ga je goed, heb van je TWW bladen genoten, geniet nu van rl live zou ik zeggen!
succes
 

DeletedUser

Guest
Veel succes met school Rico!
Hoop dat je het echte leven terug mooi ontdekt inplaats dit virtuele :)
 

DeletedUser35177

Guest
Bedankt allen,

Ik ga er zeker mijn best voor doen..

En De Donalds,

Dit is de tweede keer dat ik stop, er zit namelijk een breder verhaal achter dn ik hier heb verteld.. Ik zal soms nog op AF mijn gezicht laten zien, maar dat zal ook niet vaak zo zijn. Maar verder, nee het is over.


Had ik toch beetje gelijk ;) maar meestal als je op t af blijft ga je vanzelf weer spel:cool:
 
Bovenaan