wereld 79 feedbacktopic!

Reactiescore
1.478
Ik was altijd een voorstander van kleinere stammen, maar aangezien boosters hier relatief meer aan hebben (zeker mid/lategame) maakt dat me tegenwoordig niet meer uit. Wellicht dat ik hier eventjes defsletje ga spelen.
 
Reactiescore
1.367
Nee joh, gewoon 20 barbs per speler moeten ze doen, hebben we nog eens een 16 continenten wereld.

Kun je als beginner ook groter worden en doe je meer ervaring op
 
Reactiescore
0
He mensen geen idee of ik dit hier kan vragen of dat ik ergens anders moet zijn. Maar is er nog iemand opzoek naar een co speler kan meestal overdag er wel wat farm runs er uit gooien en ben bereid om ook wat pp uit te gegeven. Als de andere spelers dit ook doen. Laat maar wat weten als je geïnteresseerd bent en allemaal heel veel succes toegewenst deze wereld.
 
Reactiescore
0
He mensen geen idee of ik dit hier kan vragen of dat ik ergens anders moet zijn. Maar is er nog iemand opzoek naar een co speler kan meestal overdag er wel wat farm runs er uit gooien en ben bereid om ook wat pp uit te gegeven. Als de andere spelers dit ook doen. Laat maar wat weten als je geïnteresseerd bent en allemaal heel veel succes toegewenst deze wereld.

voeg me toe op discord happyniss#1680
 
Reactiescore
244
Mooie settings! Na een tijdje ertussenuit te zijn geweest nog wel eens terug zin in een wereldje. Alleen het vrij versturen van GS in de stam is wel echt een zwaar minpunt.. . Je gaat het boosten hier alleen maar gigantisch hard mee aanwakkeren waardoor de verschillen van in het begin weer dermate groot gaan worden. Is er nog een mogelijkheid om hier aanpassingen door te voeren? Bijvoorbeeld in het begin dit nog niet mogelijk te maken? @Duckje
 
Reactiescore
1.367
He mensen geen idee of ik dit hier kan vragen of dat ik ergens anders moet zijn. Maar is er nog iemand opzoek naar een co speler kan meestal overdag er wel wat farm runs er uit gooien en ben bereid om ook wat pp uit te gegeven. Als de andere spelers dit ook doen. Laat maar wat weten als je geïnteresseerd bent en allemaal heel veel succes toegewenst deze wereld.

Als je beetje ervaring hebt ben je ook welkom op de tourney wereld :p
 
Reactiescore
280
om nog even terug te komen op de leden limiet.
Misschien wel leuk om is te proberen een hoge leden limiet zoals vroeger waarbij alle top stammen dan van te voren wat regels afspreken.
max 6 hoofd accounts bijvoorbeeld.
Dan mogen er wel meer accounts in de stammen maar die mogen niet aan het front liggen en niet mee edelen tegen andere grote stammen.

Misschien ook nog een maximale grote van 100 dorpen afspreken voor niet hoofdaccounts zodat je niet alsnog hoofdaccounts krijgt die gewoon zonder front in de rim spelen.

Op zich geen slecht idee maar dat is lastig te organiseren. Ik weet nu al hoe het AF er uit gaat zien als je dit doet (modder gooien over welk dorp je wel en niet mag pakken etc. etc.) :biggrin:
 
Reactiescore
201
zien er goede instellingen uit, alleen de vv restricties van 48u zijn veel te lang voor een dergelijke stamlimiet...
 
Reactiescore
0
Beter word de max limiet van stammen naar de 200 gebracht zodat we met zijn alle kunnen knuffelen <3<3<3

geen idee welke wereld het was. maar back in the day werd toen de eerste p2w wereld geopend.
toen was ook dat de stam die 60% dominatie had won. dus werd er een stam gemaakt met iedereen die hiertegen was.
 
Reactiescore
1.140
Ja w26 me eerste wereld :biggrin:
15k leden in 1 stam ofzo haha ^^
maar 99% inactief en/of super noob dus was puur een statement verder had die stam weinig invloed al leiden het wel tot een grappig beeld in het centrum van de wereld.
Omdat al die spelers weg gespeeld werden en in het centrum van de stam opnieuw begonnen was er een gebied van 50 bij 50 ofzo waar in alle velden gevuld waren :biggrin:
 
Reactiescore
1.478
Trage wereld met die smederij zo. Als je dat niet halveert ben je minstens een week bezig met enkel smederij naar lvl20 te brengen.
 
Reactiescore
524
Zonder halveren staat mijn smid bijna op lvl20, echt absurd dat je dit spel niet meer kan spelen zonder halveren
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Een grote :O
 
Reactiescore
1.478
Mijn mooie dorpje is helaas gekoloniseerd dus vrees dat jullie gelijk hebben. :(
 
Bovenaan