Wereld 78: Eindelijk een mid-game? [Fase 2]

Reactiescore
201
Jammer voor Venari, die klaarblijkelijk de enige partij blijkt te zijn die er wel een uitdagende, faire en leuke wereld van wil maken?

Ga ons aub niet dwingen om met die simpele zielen van EWS samen te werken, dat zou zwaar imagoschade zijn voor mij namelijk
 
Reactiescore
961
Jammer voor Venari, die klaarblijkelijk de enige partij blijkt te zijn die er wel een uitdagende, faire en leuke wereld van wil maken?

Ga ons aub niet dwingen om met die simpele zielen van EWS samen te werken, dat zou zwaar imagoschade zijn voor mij namelijk
Haal dan even dat absurde cf dorpje uit mijn cluster, EN de dorpen die beloofd zijn aan UM natuurlijk. Gaan jullie waarschijnlijk niet doen, dus delete je post ook direct maar even.

Ik werk wel met EWS samen, hoef je niet te doen hoor, don't worry.
 
Reactiescore
201
Tis ni da uw imago slechter kan zijn fan dat die al is eh "--

Van een bewezen stabber die zijn eigen opgestelde naps niet kan naleven :confused2:
Hypocrisie ten top:biggrin:


Haal dan even dat absurde cf dorpje uit mijn cluster, EN de dorpen die beloofd zijn aan UM natuurlijk. Gaan jullie waarschijnlijk niet doen, dus delete je post ook direct maar even.

Ik werk wel met EWS samen, hoef je niet te doen hoor, don't worry.

Dit was zeker wel de bedoeling, en hiervoor heb ik gepleit, tot mij duidelijk werd wat voor een spelers er op UM spelen...
Deffen via VV in de stam waarop je een gap hebt, tegen de stam waar je een GAP/BG mee hebt.
Uw morele waarden zitten waar precies?
 
Reactiescore
1.918
Van een bewezen stabber die zijn eigen opgestelde naps niet kan naleven :confused2:
Hypocrisie ten top:biggrin:


Dit was zeker wel de bedoeling, en hiervoor heb ik gepleit, tot mij duidelijk werd wat voor een spelers er op UM spelen...
Deffen via VV in de stam waarop je een gap hebt, tegen de stam waar je een GAP/BG mee hebt.
Uw morele waarden zitten waar precies?

Heb je hier toevallig bewijs van
 

Deleted User - 487957763

Guest
besef hoe bizar treurig het wel niet moet zijn voor sommige EWS spelers als ze zelfs het imago van de grootste MEME van twnl schade toebrengen
Laten we eerlijk zijn welk imago? Vorige keer dat je hier praatjes kwam hebben werd je zwaar onder de tafel geluld door @Chameleon bespaar jezelf een tweede afgang...
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
dat laatste lijkt mij sterk die man kan niks namelijk
Och och och, ik hoorde dat je weer met meer boosts was gestart dan afgesproken op classic? Verrassing! Daarnaast was na een kwartier al duidelijk op welk account je speelde door de neergelegde farmboosts, maar bleef je ontkennen. Zelfs met alle boosts ben je er teringhard uitgestart en laat je jezelf maar internen? Wat een schrijnende vertoning is jouw spel toch steeds
 
Reactiescore
1.019
ach ik lag tegen 2 stammen die vol def gingen puur om te kloten, en actief waren, dan heb je dat soms he :D
 
Reactiescore
961
Dit was zeker wel de bedoeling, en hiervoor heb ik gepleit, tot mij duidelijk werd wat voor een spelers er op UM spelen...
Deffen via VV in de stam waarop je een gap hebt, tegen de stam waar je een GAP/BG mee hebt.
Uw morele waarden zitten waar precies?
Ik heb niet gedeffed hoor, begin maar niet over mijn morele waarden. En ik geloof er eigenlijk bar weinig van dat jullie het terug wilde geven, als je enkel naar de pms kijkt deden jullie al ongelooflijk dom naar ons toe voor je überhaupt wist dat er een uurtje vv is gedaan. "oh UM is niet meer onze vriend omdat de GAP weggaat, voila laten we anders tegen ze doen". Dan ben je echt fake.

Nu bijv Melvin bij de tegenpartij EWS zit ipv in de stam waar ik speel kan je nog steeds normaal blijven communiceren, idem voor Sean in Pugna en jullie dus in Venari. Je leert het wel met de tijd, geen haast.
 
Bovenaan