Wereld 78: Eindelijk een mid-game? [Fase 2]

Reactiescore
344
Maakt ews nu gebruik van spionnen ?.
En dan hebben ze het over fair play :O
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Vertel? Jij weet alles zo goed toch?
Blijkbaar ben jij degene die alles zo goed weet? Ik krijg zojuist te horen dat ik degene zou zijn die een VV heeft gedraaid bij Pugna en dat daar bewijs voor is? Ik heb geen VV gedraaid en überhaupt de afgelopen 4 dagen geen TW gespeeld (Zie mijn activiteit op W78 AF, leave uit de stamchat en vraag m'n co's) door tentamens. Vind het prima dat je ergens een afkeurende mening over hebt, maar zorg dat je feiten in de basis kloppen. Vind 't jammer om dit zo te moeten horen en te zien dat jij niet het bewijs wil geven dat je blijkbaar hebt, jammer.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Maakt ews nu gebruik van spionnen ?.
En dan hebben ze het over fair play :O

Nee jullie eigen leden lekken dingen, omdat ze het niet eens zijn met jullie beleid.
 
Reactiescore
344
Je beleid? Ik ben gewoon een member geen leiding of diplomaat. En vind het makkelijk om het zo af te schuiven, ik ben er van overtuigd dat ews een spion in elke stam heeft zitten. Ze weten zoveel!!
 
Reactiescore
1.647
Blijkbaar ben jij degene die alles zo goed weet? Ik krijg zojuist te horen dat ik degene zou zijn die een VV heeft gedraaid bij Pugna en dat daar bewijs voor is? Ik heb geen VV gedraaid en überhaupt de afgelopen 4 dagen geen TW gespeeld (Zie mijn activiteit op W78 AF, leave uit de stamchat en vraag m'n co's) door tentamens. Vind het prima dat je ergens een afkeurende mening over hebt, maar zorg dat je feiten in de basis kloppen. Vind 't jammer om dit zo te moeten horen en te zien dat jij niet het bewijs wil geven dat je blijkbaar hebt, jammer.

Ik heb letterlijk geen idee waar je het over hebt xD
 
Reactiescore
344
Sinti ? Of ben je halfbloed en gewoon trots op je afkomst om er steeds me te pronken
 
Reactiescore
1.581
EWS wordt wederom zwart gemaakt... spionnen, vv's draaien :O Jeez waar zien jullie ons voor aan
 
Reactiescore
524
Ik zie alles, maar ik ben geen spiejon van EWS maar van Blame.


Ohja jullie hadden me niet moeten toevoegen toen ik t vroeg, dacht ook wel dat jullie iets aan mn naam konden zien maar dat werkte niet... (SPiEjon1823049) werd gewoon overal toegelaten
 
Reactiescore
290
Waarom zouden wij onze dorpen die over de lijn liggen zomaar afgeven om ''de grote man'' te zijn en mag jij dat dorpje wel houden om lekker edels te spammen? Dat dorp van jou is net zo goed illegaal over de lijn heen gepakt en je hebt zelfs nog in PM gezegd dat hij die avond leeg zou staan en wij hem over konden nemen :biggrin:
Gek want ik meen mij te herinneren dat wij een akkoord hadden dat wij dat dorp mochten behouden, dus niets illegaals aan, gewoon dom van jullie om het toe te staan.
Het klopt idd dat het dorp leeggezet werd in ruil voor die AAO dorpen alleen werd er geen akkoord gevonden over de extra eisen. En integenstelling tot ons dorp is er GEEN akkoord gegeven aan AAO dat die zomaar daar even mocht starten.
 

Deleted User - 487806708

Guest
Dit is net wereld 71. Alleen heeft EWS hier het hiho strookje gepakt. Helaas pindakaas.
 
Bovenaan