Wereld 76 - Feedback op instellingen

Spelen

  • Ja!

    Stemmen: 46 68,7%
  • Neen

    Stemmen: 21 31,3%

  • Totaal aantal stemmers
    67

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Ik snap je punt alleen maken grotere ms gaps opzich niet uit om edelspam te verminderen aangezien je 5 edels in 1 klik stuurt en de kortste laat lopen. Naar mijn inziens is een hoger fakelimiet de oplossing aangezien anders een speler 50 edels in een dorp kan zetten en lekker in een range van 1/2 uur die edels kan sturen incl. +10 ridder boost & snelheid 2. Uitkijktoren daarentegen zal het inderdaad aangenamer maken, daar ben ik het mee eens.

Je kunt edelspam hier overigens counteren met presnipes ;)
 
Reactiescore
239
Is er al een startuur bekend of zal het terug rond 11u zijn?
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769

DeletedUser81766

Guest
Ik denk dat het probleem van edelspam vooral zit in de grote hoeveelheid in bepaalde tijd verwerken. De ms instelling heeft daar eigenlijk niet veel aan toe te voegen omdat je de edels los stuurt. Een grote hoeveelheid dodges en edels in een tijdsspanne van 2/3 uur verwerken is wat veel deffers gewoon niet halen.

Verder denk ik door de wereldsnelheid en de ridder dat ook op deze wereld nog steeds makkelijk doorgebroken word met een edel spam. Alleen de accounts moeten vooral nu zelf de hoeveelheid edels zien te regelen omdat vrij sturen uit is. Het is best te doen maar tegenover een wereld als 73 waar de grondstoffen wel vrij gestuurd worden zal bij de meeste accounts het wel een aanzienlijke tijd of giga boost kosten om vergelijkbare hoeveelheid edels te hebben.

Vrij grondstoffen sturen heeft dan ook wel een grote invloed, je kan in één keer als stam investeren in een zwakkere of juist sterke speler en de hele situatie is meteen omgekeerd. Wij sloegen met behulp van de stam bijvoorbeeld in 2 dagen +120 edels. Dat gaat je niet in je eentje lukken in 2 dagen tijd op een zelfde manier.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Ik denk dat het probleem van edelspam vooral zit in de grote hoeveelheid in bepaalde tijd verwerken. De ms instelling heeft daar eigenlijk niet veel aan toe te voegen omdat je de edels los stuurt. Een grote hoeveelheid dodges en edels in een tijdsspanne van 2/3 uur verwerken is wat veel deffers gewoon niet halen.

Verder denk ik door de wereldsnelheid en de ridder dat ook op deze wereld nog steeds makkelijk doorgebroken word met een edel spam. Alleen de accounts moeten vooral nu zelf de hoeveelheid edels zien te regelen omdat vrij sturen uit is. Het is best te doen maar tegenover een wereld als 73 waar de grondstoffen wel vrij gestuurd konden worden zal bij de meeste accounts het wel een aanzienlijke tijd of giga boost kosten om vergelijkbare hoeveelheid edels te hebben.

Vrij grondstoffen sturen heeft dan ook wel een grote invloed, je kan in één keer als stam investeren in een zwakkere of juist sterke speler en de hele situatie is meteen omgekeerd. Wij sloegen met behulp van de stam bijvoorbeeld in 2 dagen +120 edels. Dat gaat je niet in je eentje lukken in 2 dagen tijd op een zelfde manier.

Ow, zo had ik bijzonderheid 4 in de instellingen niet gelezen. Dit betekent dus dat je grondstoffen in feite naar niemand kan sturen? Alleen via de marktplaats kan handelen? Dus ook niet naar stamgenoten?

Dat vind ik opzich wel goed. Is precies wat je zei, het boosten van een account is daardoor niet meer mogelijk. Goed voorbeeld daarvan is QQEEZZ op wereld 73. Ik zeg niet dat het niet mag wat op 73 gebeurd is met QQEEZZ: het is fucking slim. Maar op die manier kun je niet zomaar een gat in je cluster zomaar ff dichten. Vind ik goed, vereist toch wat meer creativiteit met hetgeet dat je al in de stam hebt.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Reactiescore
25
Maar als je hier op deze Link klikt en helemaal naar onder gaat bij configuratie staat er dat vrije handel wel mogelijk is binnen de stam, ik snap het niet goed
 
Reactiescore
1.149
Binnen de stam zal het wel mogelijk zijn ja gok ik dan.
 
Reactiescore
2.062
Reactiescore
1.962
Maar als je hier op deze Link klikt en helemaal naar onder gaat bij configuratie staat er dat vrije handel wel mogelijk is binnen de stam, ik snap het niet goed

Vrije handel is wat anders dan vrij grondstoffen rondsturen, het massale boosten van stamgenoten tijdens muntensessies zal deze wereld niet mogelijk zijn.
 
Bovenaan