Wereld 76 - Feedback op instellingen

Spelen

  • Ja!

    Stemmen: 46 68,7%
  • Neen

    Stemmen: 21 31,3%

  • Totaal aantal stemmers
    67
Reactiescore
1.140
Ah ja ik keek verkeerd ik zag

71:
Snelheid:
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 2 (200%)
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 0.5 (100%)

En dacht dat dat de settings van w76 waren maar dat was w71.

Als ik hier kijk staat er ook https://nl76.tribalwars.nl/page/settings dat het speed 1 is dus dat maakt het 2x zo snel als standaard. (classic snelheid dus)
 
Reactiescore
2.490
Troepen gaan 2x zo snel op deze wereld.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Wat een heerlijke instellingen, complimenten aan TW-Team.
 

DeletedUser81766

Guest
Leuke instellingen, heb wel interesse in een team. Goed werk
 
Reactiescore
1.367

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
3% van het puntenaantal uit dorp van herkomst, dus +- 300 eenheden
 
Reactiescore
2.878
Zal i.c.m. de onderstaande instellingen edelspam en fakespam voorkomen kunnen worden?

- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 2 (200%)
- Ridder/Standbeeld: Actief, met skills
- Minimum troepen per aanval: 3%
- Edelmanproductie: Goudmunten

Corrigeer mij als ik fout zit, maar 24.000 x 0.03 = 720 eenheden. Dus iedere aanval moet minstens 720 eenheden bevatten?

Vermoed dat de uitkijktoren plus 100ms gaps het edelspammen toch minder viable doen maken. Snipen/stacken wordt makkelijk plus dat je dodges beter kunt managen.
 

DeletedUser69389

Guest
Zal i.c.m. de onderstaande instellingen edelspam en fakespam voorkomen kunnen worden?

- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 2 (200%)
- Ridder/Standbeeld: Actief, met skills
- Minimum troepen per aanval: 3%
- Edelmanproductie: Goudmunten

Corrigeer mij als ik fout zit, maar 24.000 x 0.03 = 720 eenheden. Dus iedere aanval moet minstens 720 eenheden bevatten?
Alleen pakketjes in combinatie dus met duur herbouwen zal dit voorkomen. Maar dat is te uitdagend en daar doet TW tegenwoordig niet meer aan. Alleen maar trekken, trekken en nog eens trekken aan de uiers van de tw spelers voor geld.
 
Reactiescore
30
Inderdaad, wat is de laatste wereld met duur herbouwen geweest? Kan me het niet eens meer herinneren, zo lang is t geleden...
 
Reactiescore
1.166
Inderdaad, wat is de laatste wereld met duur herbouwen geweest? Kan me het niet eens meer herinneren, zo lang is t geleden...

W50 en daarvoor 39 denk ik. Wordt weer tijd dus.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
W50 en daarvoor 39 denk ik. Wordt weer tijd dus.

W39 was wel pakketjes ja, maar volgens mij goedkoop nabouwen toch? Duur nabouwen was volgens mij echt w10 de laatste keer daarvoor ofzo, w50 daarbuiten gelaten: daarvan ken ik de instellingen niet. w16 was ook goedkoop nabouwen.
 
Reactiescore
1.892
W39 was wel pakketjes ja, maar volgens mij goedkoop nabouwen toch? Duur nabouwen was volgens mij echt w10 de laatste keer daarvoor ofzo, w50 daarbuiten gelaten: daarvan ken ik de instellingen niet. w16 was ook goedkoop nabouwen.
Meende dat 39 ook duur herbouwen was, maar pin me er niet op vast.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Meende dat 39 ook duur herbouwen was, maar pin me er niet op vast.

Oké, dan toch maar even fatsoenlijk onderzoek gedaan: jullie hebben gelijk, de wereld had inderdaad duur herbouwen.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Eigenlijk counteren deze instellingen de edelspammethodes perfect, of laat ik het zo zeggen: edelspam is te deffen. Door de toren kun je namelijk alle clears zien aankomen en op voorhand presnipen op de rode bijltjes waar je edelspam verwacht en heb je niet zo'n dodge-druk. Maar door de troepensnelheid X2 en hoge snelheid blijft het desondanks een behoorlijk intensieve wereld aangezien waves elkaar razendsnel opvolgen en edels echt kort lopen. Ik denk dat ik eigenlijk nog nooit interessantere instellingen gezien heb afgelopen jaren :)
 

Deleted User - 487971571

Guest
Eigenlijk counteren deze instellingen de edelspammethodes perfect, of laat ik het zo zeggen: edelspam is te deffen. Door de toren kun je namelijk alle clears zien aankomen en op voorhand presnipen op de rode bijltjes waar je edelspam verwacht en heb je niet zo'n dodge-druk. Maar door de troepensnelheid X2 en hoge snelheid blijft het desondanks een behoorlijk intensieve wereld aangezien waves elkaar razendsnel opvolgen en edels echt kort lopen. Ik denk dat ik eigenlijk nog nooit interessantere instellingen gezien heb afgelopen jaren :)
dus wij gaan starten?xxxxxx
 
Bovenaan