Wereld 74 - Spelen of niet?

spelen of niet?

  • Spelen

    Stemmen: 38 37,3%
  • Overslaan

    Stemmen: 64 62,7%

  • Totaal aantal stemmers
    102
Reactiescore
2.489
Waarom staat er niet aangegeven of rooftochten actief of inactief zijn?

Beperkt roven betekent dat er geen rooftochten zullen zijn.
 
Reactiescore
2
Volgens mij weet Inno echt heel slecht de balans te houden. Deze instellingen zijn niet om aan te zien eigenlijk.

Ik vind de uitkijktoren echt niet verkeerd, maar doe dat nou aub niet in combinatie met andere factoren die verdedigen veel makkelijker maken. Vergelijk W73 maar eens met deze wereld:

- W73 zonder uitkijk, W74 mét
- W73 met 50ms gap, W74 200ms (4x!) zoveel
- W73 zonder ridders, W74 mét. Onderschat deze niet; ridders zijn voor de verdediger heel overpowered met al dat snelle schuiven/ridders boosten.

Daarnaast staat OS buiten de stam wederom uit. Ik kan je vertellen; dit is een vette rip voor uitkijktoren werelden. W69 is een uitkijktorenwereld die nog steeds bezig is en was midgame echt prima te bespelen, maar het OS timen was zo'n belangrijke factor. Ik vraag me in hemelsnaam af hoe je naarmate wereld vordert door een front heen kan komen als dorpen zo makkelijk op recap gegooid kunnen worden, de edel gaps van 200 ms hebben wat echt gestoord is. Het is maar dat ik op W73 nog steeds probeer te starten in de rim en niet al wachtte op W74, want dan zou ik echt bedroefd zijn. @Duckje ik zou echt verzoeken om op 1 of meerdere van die aspecten te veranderen, want het gaat gewoon he-le-maal nergens over dit. Ik durf dit de slechtste instellingen van een wereld ooit te noemen tbh. De mensen mogen het ingame gaan ervaren.

En ook nog eens een kut wereld voor PP farmen want die beurzen zullen heel snel vollopen met limited haul :sad:

Helemaal mee eens. 200 ms gap is lachwekkend. Er zullen geen treinen meer verstuurd worden, louter edelclears. In combinatie met uitkijktorenwereld, easy deffen.
 
Reactiescore
2.489
De 200 ms is opgelegd door InnoGames in dit geval, ik had het net als jullie graag anders gezien.
 
Reactiescore
338
Inno legt op meerdere servers deze instellingen voor, de .FR hebben ze dezelfde settings ongeveer en daar zeggen de mods ook dat ze er niks kunnen aan veranderen, dat het zo moet van inno.
Wat de denkwijze van inno erachter is weet ik ook niet :p
 
Reactiescore
5.602
Inno legt op meerdere servers deze instellingen voor, de .FR hebben ze dezelfde settings ongeveer en daar zeggen de mods ook dat ze er niks kunnen aan veranderen, dat het zo moet van inno.
Wat de denkwijze van inno erachter is weet ik ook niet :p
Spreek jij Frans tegenwoordig?
 
Bovenaan