Wereld 74 de wereld van.....

Reactiescore
34
Ipv dat sommige mij soms een zeikerd op het forum vinden zal ik proberen iets zinnigs te zeggen.

Na 7 jaar uit het spel te zijn geweest weer eens begonnen met tw. Het spel waar ik destijds enorm veel plezier aan beleefde. Het spel waar trouw zijn aan een stam hoog in het vaandel stond.

Wat ik nu zie, en ik weet niet of de andere lopende werelden dit ook ervaren, is dat men soms als laffe hondjes overstappen naar andere stammen om maar winst van de wereld binnen te harken.

Hey iedereen is hier vrij in uiteraard maar totaal tegen mijn principes in.
Goed dat zijn mijn principes en die zijn dan misschien niet reëel ik weet t niet. Dat mogen jullie zeggen.

Dit maakt deze wereld niet leuker en beter in mijn ogen.
Ik vind het geen leuke en goede ontwikkeling van deze wereld helaas is het niet anders.

Ik ben benieuwd wat jullie vinden van de vele overstappen binnen stammen in de top van deze wereld.
 
Reactiescore
1.449
Loyaliteit ver te zoeken als ik dit zo lees ja.

Stammen in de middeleeuwen kon je niet eens overstappen. Ik zou dat ook aanraden voor een wereld, stammen van 10 personen die vooraf bepaald worden.
 
Reactiescore
1.647
Loyaliteit ver te zoeken als ik dit zo lees ja.

Stammen in de middeleeuwen kon je niet eens overstappen. Ik zou dat ook aanraden voor een wereld, stammen van 10 personen die vooraf bepaald worden.

Dat zou echt gekke wereld zijn :s

Veel samenwerkingen, en wat als je als enige overblijf kan je dan nergens meer heen?
 
Reactiescore
37
Je kan naar een andere stam overstappen, moet je wel 50% van je dorpen achterlaten.
Dus als je als enige van je stam overblijft omdat de rest opgeëdeld is en je geforceerd bent om een andere stam te joinen zou je 50% van je dorpen moeten afstaan? X to the D my friend
 
Reactiescore
5
Dan kan je beter zeggen dat wanneer een account een stam joint deze 2 maand lang ik die stam moet blijven :p
 
Bovenaan