Wereld 73

Reactiescore
338
Zal ongeveer dan zijn idd :p

Hopelijk wil @Duckje de commotie van op w71 vermijden omtrent boosten en zorgt hij na bijna 20 werelden ondertussen zeker? nog eens voor een wereld zonder moraal. Het kan maar beteren ;)
 
Reactiescore
2.489
Normale werelden zijn helaas niet meer mogelijk zonder moraal.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Zal wel makkelijk mogelijk zijn, net als boerlimiet. Mocht inno een fuck geven dan.
 
Reactiescore
338
En wat is de reden dan daarachter @Duckje? En als ik me niet vergis zat er bij de voorstellen voor de settings van wereld 69-70 ofzo een voorstel zonder moraal, vreemd dat dit dan wel kon
 

DeletedUser69389

Guest
En wat is de reden dan daarachter @Duckje? En als ik me niet vergis zat er bij de voorstellen voor de settings van wereld 69-70 ofzo een voorstel zonder moraal, vreemd dat dit dan wel kon
Kon niet. Was bij aankondiging van wereld 70 gemeld dat bij het behalen van de 25% moraal zou wegvallen. Vlak voor het behalen ervan nog gevraagd middels support en ja dat wordt ingesteld. Bij het behalen ervan bleek dit ineens technisch onmogelijk door een recente update...
 
Reactiescore
24
Ach natuurlijk is het technisch wel mogelijk, dat is gewoon flauwekul.
Misschien kan ik dit trucje ook wel op het werk gebruiken, dat iets technisch niet mogelijk is. Dat bespaart mij toch enorm veel werk:p
 
Reactiescore
24
Dat klopt. Het is niks mooier om van je hobby je werk te maken..
 
Bovenaan