Wereld 70: Wereld einde awards

Reactiescore
1.468
Sinds wanneer mag je niet reageren op lijstjes? Ik snap dat het geen pagina's moeten zijn, maar enige reactie is prima en gwn de norm
Reageren mag, alleen ik zie tbh wel heel veel herhaling in die discussies ;)

Zelfs ik weet inmiddels precies hoe het is gelopen en ik speel er niet eens xD
 
Reactiescore
489
Ik denk dat ik dat maar ga doen.

Maar @Sonemmontis @Calitri de Sino @Ezra the King ik weet niet de precieze aantallen. Ik weet alleen dat ik al 100 inc had lopen voordat jullie naar mij toe kwamen. Hoe dan ook had het niet uitgemaakt. De deal was namelijk toch pony weg en dorpen verdelen tussen szn en inni.

Wat een blaaskaak ben jij man, geloof je zelf eigenlijk wat je zegt of is er iets mis met je?
 
Reactiescore
300
90,70,66 komen wel veel getallen voor bij :D

Maarja het maakt allemaal niet zoveel meer uit. Feit is jullie hadden vals spelers in je team en als ik je stam genoten op het af mag geloven zijn die op delete gegaan omdat ze niet samen wilde spelen met vals spelers.

Kortom het had allemaal geen zak meer uitgemaakt of de deal wel of niet door gegaan was. Een aantal van jullie was toch wel op delete gegaan....
 
Reactiescore
489
Bij mij gaat het erom dat jij het type speler bent die leugens verspreid en alle regels aan je laars lapt. Daar ga ik graag tegen in ja :)
 
Reactiescore
412
het waren er 66, dat weet ik vrij zeker aangezien ik daarover aan de bel heb getrokken. Wat de rest zegt over het aantal kan me niet zoveel boeie. Ik heb toch wel gelijk.
 
Reactiescore
533
Beste speler van W70:
Beste speler van deze wereld. Dat zal ondanks het einde toch wel Pony zijn geweest. Andere mogelijke accounts hadden toch wel bepaalde mindere periodes qua activiteit. Pony was er altijd.

Beste stam van W70:
SZN, de stam had deze wereld denk ik niet veel later beslist in hun voordeel als Inno niet had ingegrepen. INNI had wel enkele goede spelers maar maakte keuze's zeker op het einde dat ik niet kan begrijpen.
Bovendien vind ik de stabs die ze ons hebben gelapt zonder ook maar 1X ter verantwoording te worden geroepen echt niet OK.

Beste stam speler van w70:
Jayce Garen, ik moet hier zelfs niet over nadenken. Een account dat zich volledig ten dienste stelt van het stambelang. Daar kan je een huis op bouwen, eerlijk waar als je een kans krijgt hun in je stam te steken. Zeker doen.

De beste aanvaller van W70:
Ezzie, hij leeft hiervan en dat merk je. Je kan hem 100% vertrouwen als hij aanvallen verstuurt. Alles in een gap van 300ms natuurlijk. Dikke timebot voor nodig hoor (grapje ;-))

De beste verdediger van W70:
Pielemuis of the north. Oke als je een blitz deed dan had je zo 10 dorpen maar al bij al deed hij het niet slecht.

Meest gezellige speler van W70:
Bob, altijd Bob.

Grootste VV slet van W70:
Dat zal wel snor hoor in de stam SZN. Ik denk zelfs iets te :-D

Het grootste ego van W70:
Triador is een duidelijke winnaar hier. NU je kan een ego hebben en die ook waarmaken. Dat vond ik helaas niet, dit door beslissingen die genomen zijn in eigenbelang ipv stambelang.

Beste leider van W70:
Ik geef Triador gelijk dat het opzet gefaald heeft. Ipv dat ieder een stuk verantwoordelijkheid opnam, probeerden mensen hun eigen falen weg te steken achter "leiding.
Het was pas op het einde dat het iets of wat liep...

Je kan dit doodanaliseren. Ik blijf geloven dat dit kan slagen, maar ik had zeker de tijd niet om bepaalde punten op te pakken en mee te versnellen.

Slechtste leider van W70:
INNI, sorry maar je kreeg genoeg kansen om je waardig op te stellen maar slaagde er geen enkele keer in. Ik heb nog nooit zo'n slecht contact gehad met een vijandelijke stam.

Mooiste stam naam van W70:
Chef Intern. Het was nog eens waar ook ;-)

Slechtste P&P'er:
tidal en kisho. Dit hoeft geen verder betoog denk ik.

Dikste wannabe op het W70 AF:
tidal en kisho. Dit hoeft geen verder betoog denk ik.

Dikste wannabe van W70(IG):
K1sho, 1X een echte wave en hij was pleitte. Dag ervoor natuurlijk wel nog even stoer doen.

Welke speler was voor jou de grootste verassing:
Het had niet mogen gebeuren maar dat Tidal, een speler van zo'n bedenkelijk niveau, de wereld uitspeeld is natuurlijk lachwekkend.

Grootste stabber van W70:
Teun

Mooiste actie van W70:
6Vs.1 dat na een maand 1vs.1 werd omdat SZN alle rim-stammen kapot maakte en INNI onder druk zette door de triblelock te benaderen

Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald:
De finale interventie Inno was wereld bepalend en vermits deze actie ongegrond was, hebben ze hier VAR-gewijs een partij de overwinning geschonken.

Slechtste verliezer van W70:
Triador, natrappen was uiteindelijk nergens voor nodig als je zelf boter aan het hoofd hebt.

Grootste blunder van W70:
INNI geen kata's geven na een zoveelste overtreding van de regels.

Met wie wil je een volgende wereld draaien:
Ik speel nooit nog :). Ik geniet van mijn pensioen met volle teugen. Maar ik had Autismal wel graag in mijn stam gehad. De origenle speler dan.

Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien:
Van mij mag iedereen de wereld starten.
Er zijn er wel een boel die ik niet meer in mijn stam hoef.

Welke speler verdient het meeste respect:
Asteek2 deed het toch wel zeer puik.


het waren er 66, dat weet ik vrij zeker aangezien ik daarover aan de bel heb getrokken. Wat de rest zegt over het aantal kan me niet zoveel boeie. Ik heb toch wel gelijk.
Mensen doen er goed aan Bob altijd te geloven.
 

Deleted User - 697374

Guest
De beste verdediger van W70:
Pielemuis of the north. Oke als je een blitz deed dan had je zo 10 dorpen maar al bij al deed hij het niet slecht.
Klopt wel een beetje mijn cfs hebben ongeveer de hele wereld leeg gestaan hilarisch genoeg.
 
Reactiescore
533
Klopt wel een beetje mijn cfs hebben ongeveer de hele wereld leeg gestaan hilarisch genoeg.
Weet ik . Alleen zaten we quassi altijd met andere doelen etc.

Wat ik me wel afvroeg is waarom jullie niet naar inni gingen. Toch het betere account van pion?
 

Deleted User - 697374

Guest
Weet ik . Alleen zaten we quassi altijd met andere doelen etc.

Wat ik me wel afvroeg is waarom jullie niet naar inni gingen. Toch het betere account van pion?
Die wereld winst award boeit me niet en gunde het andere die spot ik speel wel door als extern account en was me niet bewust van de tribelock. Maar dat tribelock is goed opgelost uiteindelijk met de def bunkers en vond het niet erg om een target te zijn voor massas aangezien ik wss een makkelijk target leek.
 

DeletedUser3866

Guest
Beste speler van W70:
Zijn niet veel spelers er echt bovenuit gesprongen, echter vind ik Ezra van Pony wel 1 van de betere deze wereld. Vandaar mijn keuze voor Ezra
Beste stam van W70:
Gezien wereldwinst zal INNI beste stam zijn, echter denk ik dat SZN kwalitatief sterker was. Maar door alle gebeurtenissen over en weer, vind ik dat er geen enkele stam hier hoort.
Beste stam speler van w70:
Huib van Predec, Ezra van Pony, beide spelers geven alles voor de stam. Verder wil ik ook Chef. Intern hierbij zetten. Dit account heeft zich in beide stammen ten alle tijden leeg gezet voor zijn stamleden, ondanks hun grote front.
De beste aanvaller van W70:
Volgens mij zijn er niet echt veel 1 tegen 1 acties geweest. Ik houd dit open omdat er geen keus te maken is.
De beste verdediger van W70:
Er zijn niet veel verdedigende acties geweest, 1 die eruit sprong was Pielemuis of the north. Verder waren er enkele BLOCK OK's, dat vind ik niet echt deffen.
Meest gezellige speler van W70:
Hier zijn er teveel om op te noemen. Een paar namen waarmee ik een gezellige wereld mee heb gehad zijn; Ezra, Edwin, Tuur, Huibje, Peter ( alpha) en nog veel meer mensen.
Grootste VV slet van W70:
Deze gaat zonder twijfel naar Ezra van Pony, wat is die gast een vv slet zeg. Overigens in beide stammen waren de vv's altijd wel redelijk goed bezet dus.
Het grootste ego van W70:
Tidal, K1sho, volgensmij verder geen uitleg nodig.
Beste leider van W70:
Op W70 is er geen goede leider geweest. Zowel in SZN, INNI en premade stam Tring-Pion zijn er geen goede leiders geweest. Tring-Pion is al duidelijk doordat het uit elkaar viel, INNI die afspraken niet naar komen noch er moeilijk mee te communiceren was en SZN waar ondanks de gezelligheid vaak de neuzen niet de zelfde richting op stonden. Ondanks dat hebben ze met ze allen wel het beste ervan gemaakt.
Slechtste leider van W70:
Leiding SZN, leiding INNI, leiding Tring-Pion. Daarnaast heeft INNO deze wereld ook niet bepaald goed begeleid.
Mooiste speler naam van W70:
Chef. Intern
Mooiste stam naam van W70:
Ei
Beste P&P'er:

Geen idee, houdt mij er niet echt mee bezig. Verder vind ik de berichten en inhoud van Absurd altijd netjes en degelijk.
Slechtste P&P'er:
Tidal, K1sho, volgensmij verder geen uitleg nodig.
Favoriete forumposter:
Heb ik niet echt.
Dikste wannabe op het W70 AF:
Tidal, K1sho, volgensmij verder geen uitleg nodig.
Dikste wannabe van W70(IG):
Tidal, K1sho, volgensmij verder geen uitleg nodig.
Mooiste profiel foto spelers W70:
-
Mooiste profiel foto stammen W70:
-
Welke speler was voor jou de grootste verassing:
Zhoron, Bart4life, Slabiack.
Grootste stabber van W70:
Teun van Pony en INNO voor de ban verlening ( die overigens echt nergens op sloeg)
Mooiste actie van W70:
Vind niet dat er op W70 nou echt bijzondere acties zijn geweest.
Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald:
Ik denk dat in W70 er maar 1 gebeurtenis is die de wereld voorgoed heeft veranderd. Dat is de onterechte ban verlening van Pony. Hierdoor hadden de meesten gewoon geen zin meer om te spelen.
Slechtste verliezer van W70:
K1sho met meters en meters straat lengte op de rest.
Grootste blunder van W70:
Voor vv restricties zorgen waardoor er wat problemen ontstond bij het account Jester haha.
Met wie wil je een volgende wereld draaien:
Ezra, Huib, Jonathan (L), Kyle. Verder maakt het mij niet zoveel uit zolang het maar rete gezellig is! Uiteindelijk spelen we toch allemaal voor de contact/gezelligheid en daarnaast om het spelletje te spelen!
Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien:
Tidel en K1sho, verder geef ik iedereen een kans in andere werelden
Welke speler verdient het meeste respect:
Ezra, Martijn. Beide zijn door hun eigen team in de steek gelaten. Ik heb veel respect voor beide omdat zij ondanks de tegenslagen toch bleven inzetten voor de stam. Als niet via pony was dan wel via ander account.

Overig:
Verder wil ik nog even mijn mbs en DU in het zonnetje zetten. Dagobert Duck, je kunt veel van hem zeggen! Maar zijn plezier is het uitbouwen van dorpen! Wij hebben niet gevraagd of hij dit wilde en bood zichzelf aan. Dit doet hij (zover ik weet) elke wereld en niet alleen voor ons. Ik denk dat je wel kunt zeggen dat hij ver uit de beste DU is die er is op .nl.

En Ik wil onze MB's Zhoron > Mathias, Slabiack > Simon en Bart4life bedanken voor het mb'en. Ik heb zelfde zo actieve en goede mb's gehad op mijn vorige werelden! Damn jullie mogen voor altijd wel mb'en voor mij haha. Toppers succes in andere werelden!

Bedankt iedereen voor W70, tot volgende wereld of tot nooit! Gaat iedereen goed!



Michiel, Chef. Intern
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
760
te veel bob in een lijstje! ik kies voor @Haico
 
Bovenaan