Wereld 70: Wereld einde awards

DeletedUser81766

Guest
Beste mede-spelers van wereld 70,

Ik heb er even een poos over nagedacht of het slim en überhaupt leuk is om dit topic te starten. Dit namens de reden die alle al bekend is, het verloop van het einde van de wereld.

Toch is de wereld tot een eind en hoort dit topic er wel een beetje bij. Ik suggereer dan ook dat we wereld 70 als nog positief voor alle partijen afronden door middel van award lijsten in te vullen. De echte eindstrijd is helaas niet tot zijn stand gekomen, niet alle accounts hebben de kans gekregen om te laten zien waar zij goed voor zijn. Vul dit lijstje dan ook in met de informatie die je hebt en nuchtere gedachten. Vanavond zal ik mijn lijstje delen.

Beste speler van W70:
Beste stam van W70:
Beste stam speler van w70:
De beste aanvaller van W70:
De beste verdediger van W70:
Meest gezellige speler van W70:
Grootste VV slet van W70:
Het grootste ego van W70:
Beste leider van W70:
Slechtste leider van W70:
Mooiste speler naam van W70:
Mooiste stam naam van W70:
Beste P&P'er:
Slechtste P&P'er:
Favoriete forumposter:
Dikste wannabe op het W70 AF:
Dikste wannabe van W70(IG):
Mooiste profiel foto spelers W70:
Mooiste profiel foto stammen W70:
Welke speler was voor jou de grootste verassing:
Grootste stabber van W70:
Mooiste actie van W70:
Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald:
Slechtste verliezer van W70:
Grootste blunder van W70:
Met wie wil je een volgende wereld draaien:
Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien:
Welke speler verdient het meeste respect:
 

DeletedUser81766

Guest
Ik trap het topic af met mijn eigen lijst die volgens mijn belevenis aardig moet kloppen.

Gebaseerd op de speler(s) acties die wij deze wereld hebben mogen zien.

Beste speler van W70:

Pielemuis of the North
, voor het succesvol standhouden tussen twee partijen.

Omdat er niet erg veel gebeurd is tussen SZN en INNI kan ik niet veel meer toevoegen vanuit mijn perspectief.

Beste stam van W70:

INNI
heeft deze wereld gewonnen en is dus feitelijk de beste stam geëindigd.
Voor de “Grey Wave” hadden zowel Stam Zonder Naam als INNI hier kans op gemaakt.

Beste stam speler van w70:

Chef.Intern
, voor meerdere malen zichzelf leegzetten voor andere accounts op de wereld onder extreme front condities.

Ridingmydirtypony (Ezra & Martijn), voor het spelen van een grote rol binnen de sturing van SZN in het noorden en het opvangen van accounts waar dit nodig was.

De beste aanvaller van W70:

Triador
, voor het succesvol winst behalen op spelers van Pion en met zijn eigen activiteit de gehele wereld zijn account bemannen.

Dennisisthies97, voor het succesvol aanvallen van Elusive Jester met goede winsten en de continuïteit van sportief spel.

De beste verdediger van W70:

Pielemuis of the North
heeft zich als een van de weinige kunnen bewijzen.

Ik zou graag meer spelers hier willen zetten, maar een volledige Block OK vind ik maar voor driekwart deffen en dus niet noemenswaardig.

Meest gezellige speler van W70:

Ik heb uiteindelijk het meeste plezier gehad bij mijn eigen teamspelers, Michiel en Steve van Chef.Intern.

Grootste VV slet van W70:

@Ezra the King van het account Ridingmydirtypony heeft keer op keer in de stam SZN vv gedraaid. Aanvallen en verdedigen maakt hij geen onderscheiding in.

Het grootste ego van W70:

Simon, Black Cop
. Deze speler had veel woorden weinig daden. De val van Black Cop was echter niet enkel zijn toedoen. Dit was het toedoen van zowel speler(s) als stam.

Beste leider van W70:

Gezien er geen directe leider was binnen SZN is hier geen aangewezen speler voor, de executie van plannen werden gezamenlijk als stam besproken en bepaald.

Gezien de acties van INNI waarbij ze afgesproken regels meermaals hebben verbroken zonder de consequenties te accepteren en een beleid waar ik het niet mee eens ben is ook hier geen INNI speler voor mij om neer te zetten.

Slechtste leider van W70:

Het zou erg cliché zijn om hier nu een leider van INNI te plaatsen wegens de aantal fouten met de regels en het beleid aangezien zij de wereld wel winnen.

Persoonlijk vind ik eigenlijk ook eerder dat de leiding van Tring & Pion nog veel slechter was. De enorme pre-made had niet lang stand gehouden door interne problemen.

Mooiste speler naam van W70:

Wegens de manier waarop de naam is ontstaan, vind ik het account waar ik op speelde toch wel een van de betere namen namelijk “Chef.Intern”.

Wij hadden een sterke MB/DU team waarbij wij best veel dorpen geinternd hadden, tot het op een punt kwam dat wij er zelf niet meer met edels tegen aan konden boksen. De wereld had hier toen der tijd veel kritiek over. Aangezien wij volgens de regels hanteerde en zeer sportief met ons team om gingen, besloten wij de naam van Chef.Frikandel om te zetten naar Chef.Intern. De MB/DU team was rijkelijk beloond met een de laatste plaats als een hoofdspeler binnen onze stam, hierbij hadden we lijnen opgegeven voor dit account.

Mooiste stam naam van W70:

Stam zonder naam(SZN)
vond ik persoonlijk toch best uniek, ik heb bij de GA lijst dit al aangegeven en blijf bij deze keuze.

Beste P&P'er:

Er werd niet veel P&P gevoerd, ik vind ook niet dat er een dus danig goede poster tussen zat dat hij of zij waardig was om deze award te krijgen.

Als geheel vond ik wel dat de P&P van SZN beter was als dat van INNI. Zo waren er op het laatst toch veel algemene lezers en spelers tegen hun acties.

Slechtste P&P'er:

Te veel om op te noemen, helaas.

Favoriete forumposter:

@Absurd.
had volgens mij wel de betere posts.

Dikste wannabe op het W70 AF:

@k1sho, @Mikeeeeeee3 en zo nog wel een paar. Maar dit zijn de uitschieters.

Dikste wannabe van W70(IG):

Account Tidal en een poos terug speler Simon, account Black Cop.

Mooiste profiel foto spelers W70:

De profiel foto van Chef.Intern natuurlijk, matcht met de naam.

Mooiste profiel foto stammen W70:

De profiel foto van MB/DU stam, Ei uiteraard. Matcht met de moraalheer.

Welke speler was voor jou de grootste verassing:

Tidal
, begon midden in de pre-made stam Tring & Pion. Ik had niet verwacht dat hij toen in zijn positie het tij zou keren.

Grootste stabber van W70:

Het hangt er van af wanneer iemand een stabber is. Tegenwoordig is de definitie zo breed dat het haast aan onsportief spel gelinkt is.

De botters op account Pony die ook nog eens tegen de stam SZN hebben gelogen vind ik zeker wel stabbers. Om zo je mede-spelers een mes in de rug te steken is onacceptabel.

Mooiste actie van W70:

Ik denk dat een van de mooiere acties de eerste massa van SZN op POTN was. Dit was erg vroeg in de wereld wat als eerste de strijd opende en bij veel onverwacht was.

De massa van INNI op Black Cop was ook mooi maar was een gevolg van de massa op POTN.

Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald:

Een (on)terechte verlengde ban op het account Ridingmydirtypony en een opsomming van onsportief spel van de wederpartij heeft veel spelers van SZN doen besluiten om definitief te stoppen op wereld 70.


Slechtste verliezer van W70:

Hier zou ik niemand voor weten, meerdere discussies op het AF na de wereld einde vind ik wel erg jammer en onnodig. Of je dit met slechte verliezer kan linken is een ander verhaal..

Grootste blunder van W70:

De pre-made Tring & Pion, gewoon een Flop. De beloftes van INNI naar spelers voor een plaats in de stam niet nakomen. Dit had niet nodig geweest.

Met wie wil je een volgende wereld draaien:

Uiteindelijk ben ik misschien een realist maar mijn belevenis van deze wereld zou veel anders zijn als iemand uit INNI.
Ik zou niet snel speler(s) uitsluiten waarmee ik als nog in de toekomst mee zou spelen, per slot is elke wereld een andere wereld.

Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien:

Speler(s) die gebruik van het botten bij Pony bekend waren en toelieten inclusief alle spelers die op valse manieren voordelen hebben behaald.

Welke speler verdient het meeste respect:

@Johnny English, Tuur. Er werd enorm veel van hem verwacht terwijl hij aan had gegeven een gebrek aan tijd te hebben om leider taken succesvol uit te voeren. Er waren stamspelers die hem regelmatig in het vuur zette en in slecht daglicht terwijl dit in mijn opinie onrechtmatig was. Tuur is tot het eind gebleven ondanks alle kritiek en commentaar wat telkens zijn schoenen in werd geschoven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
579
Beste speler van W70: Absurd.
Heel, heel moeilijk om hier een enkele naam in te vullen. Mijn voorkeur gaat uit naar Absurd. die zich wel op vele vlakken bewezen heeft. Actief, VV's, beheert alle skills, offerde zich op voor andere accounts met clears etc. Jammer dat men niet langer de kans heeft gekregen om zich te bewijzen op een Inni front, weet zeker dat ze daar na nog 1-2 aanvallen, de tegenstanders gesloopt hadden. Vandaar mijn keuze.
Beste stam van W70: SZN
Kan je nog spreken van de beste stam, als je op delete gaat, een account met een paar valsspelers aan boord hebt. Ja, toch wel... de meeste kwaliteit zat in SZN. De beste teamspelers, zaten in INNO overigens. Dus het had nog leuk kunnen worden... helaas, dat gaat niet meer getest worden.
Beste stam speler van w70: Chef.Intern
Niemand die zoveel OS had uitstaan als deze account, in welke stam ze ook zaten. En nadat de rim wel uitgeschakeld was, gingen hun clears lopen. Voor anderen, voor zichzelf... dit zijn echt stamspelers!
De beste aanvaller van W70:
Lastige... want ik noem mezelf (buiten in het arrogante/ego spelers deel) nooit... en hebben we nu echt goede aanvallende acties gezien... 1 vs. 1 etc. Ik denk het niet echt. Hooguit Tring dat heel hard geowned werd door Inni... en dat daar vast wel een beste aanvaller van W70 tussen zit, maar ik weet er niet alles van.
De beste verdediger van W70:
Laurens... helaas, hij kreeg de kans niet om een deftige massa te deffen, maar Laurens is de beste (voor iedereen met kennis van zaken) zelfs al deft hij niet.
Meest gezellige speler van W70:
Goh, dat is wel heel persoonlijk, van leuke gesprekken per PM tot in de chat. Er zijn er wel meer die in aanmerking komen voor deze titel. Maar ik geef hem aan Daan van JE :) Dat was toch de gezelligste.
Grootste VV slet van W70:
Ezzie van Pony... stond altijd in de startblokken om je VV te doen.
Het grootste ego van W70:
Zoals altijd op werelden waar ik speel, Ikzelf.
Beste leider van W70:
Absurd. in -MMD-
Slechtste leider van W70: Johnny English, met dien verstande dat hij eigenlijk geen leider was/wilde zijn en wilde dat we allemaal leider waren en ook zelfstandig taken oppakte. Meer een projectleider dus. Wat bij deze groep niet werkte. Dan is de vraag kan je een speler die geen leider is, verwijten dat hij de slechtste leider is... mss niet/mss wel.
Mooiste speler naam van W70:
Geen hele mooie namen gezien... dat je zegt van wauw! Ik vul derhalve niemand in.
Mooiste stam naam van W70:
Hier geldt een beetje hetzelfde als voor spelersnamen
Beste P&P'er:
Absurd., altijd netjes, weloverwogen en sterke posts.
Slechtste P&P'er:
Tidal - Mikeeej - K1sho - bij far de drie slechtste P&P-ers... werkte meer tegen hen, dan voor hen.
Favoriete forumposter:
Zie beste P&P'er.
Dikste wannabe op het W70 AF: K1sho
Die hebben we gewoon te lang laten liggen, met zijn grote mond.
Dikste wannabe van W70(IG):
Zijn we niet allemaal een beetje wannabe? Streven we niet allemaal naar een beetje meer, dan we kunnen?
Mooiste profiel foto spelers W70: niet naar gekeken
Mooiste profiel foto stammen W70: idem
Welke speler was voor jou de grootste verassing: geen grote verrassingen gezien
Grootste stabber van W70: geen idee, zijn wel stabs geweest, maar grote acties... nee, dat viel goed mee.
Mooiste actie van W70: Ik benoem mezelf niet, zie veel maar om nou te zeggen mooiste actie van W70, nee... dan pas ik even.
Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald: Het scriptgebruik van Pony... er is geen enkele andere actie die zoveel invloed heeft gehad.
Slechtste verliezer van W70: geen idee
Grootste blunder van W70: persoonlijk: het switchen naar Da Ownageboy, omdat mijn stamgenoten zeiden dat ik toch niets zou veroveren op Insomnia has Yoda, dat had ik echt niet moeten doen.
Met wie wil je een volgende wereld draaien: Met iedereen die geen illegale scrips of bot gebruikte of gebruikt heeft. Ik hou mijn werelden verder gescheiden, dus een vijand op de ene wereld, is een vriend op een andere wereld.
Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien: Iedereen die illegale scrips of bots gebruikte of gebruikt heeft.
Welke speler verdient het meeste respect: Absurd. verdient absurd veel respect. Als je het met mij kunt uithouden ;)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser81766

Guest
Beste stam speler van w70: Chef.Intern
Niemand die zoveel OS had uitstaan als deze account, in welke stam ze ook zaten. En nadat de rim wel uitgeschakeld was, gingen hun clears lopen. Voor anderen, voor zichzelf... dit zijn echt stamspelers!

Bedankt voor de nominatie, deze steken wij graag in onze broekzak.
 
Reactiescore
142
Ik zat in een hoekje gedreven en had buiten met mijn MB en leden van INNI (af en toe) zelden contact. Wil deze zo goed mogelijk invullen. Een kort lijstje dus. <3

Beste speler van W70: TAD
Beste stam van W70: SZN, zonder de ban van pony hadden zij gewonnen.
Beste stam speler van w70: Niemand binnen UNO! Geen idee, mijn stam loste op als water in de zon.
De beste aanvaller van W70: Johnny, de enige speler waartegen ik echt gestreden heb. Merci daarvoor!
De beste verdediger van W70: Geen flauw idee
Meest gezellige speler van W70: Ben03 (Uno!) en ik denk ook aan alle kleine gesprekken met spelers. Altijd leuk om een pm te krijgen :)
Het grootste ego van W70: k1sho. Toen Uno! en ~AE~ nog een NAP hadden, hebben we toch vaak met onze ogen gedraaid.
Slechtste leider van W70: Leiding ~AE~
Mooiste speler naam van W70: Arithmetic
Mooiste stam naam van W70: Cards. De MB-stam van Uno! (Naam zelf gekozen :engel: )
Dikste wannabe op het W70 AF: k1sho, uitleg hoeft niet.
Mooiste profiel foto spelers W70: TAD
Mooiste profiel foto stammen W70: The Vanguard
Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald: De ban van pony.
Slechtste verliezer van W70: Ryker. Tof team maar had gehoopt dat ze gingen doorspelen en niet gingen opgeven.
Grootste blunder van W70 = gebeurtenis die de wereld bepaald heeft
Met wie wil je een volgende wereld draaien: Enkele van INNI. Tarquini, een toffe gast, en dankjewel voor de hulp!
Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien: k1sho
 
Reactiescore
142
Ik spreek gewoon vanuit wat ik ervaren heb. Verstaanbaar dat niet iedereen mijn mening volgt.
Wij (team Asteek 2) hebben tegen SZN gevochten en kunnen dan ook een tegenstander respecteren.
 

DeletedUser81453

Guest
Ik spreek gewoon vanuit wat ik ervaren heb. Verstaanbaar dat niet iedereen mijn mening volgt.
Wij (team Asteek 2) hebben tegen SZN gevochten en kunnen dan ook een tegenstander respecteren.

Het is een vergaarbak van cheaters, ex-cheaters, stabbers en proberen dat nog recht te lullen/verdedigen ook. Ik begrijp sowieso niet hoe daar ook maar iets van een award naar uit kan gaan. Lachwekkend dat een topic als deze uitgerekend door hen wordt aangemaakt.

Men geeft het openlijk toe en weet het ook van elkaar;
Mij sleep jij niet mee, met je zogenaamde hoge morele standaards. Ik speel en speelde nooit vals... jij wel, zegt genoeg lijkt me.

Hier alles en iedereen de maat nemen maar ondertussen... Het is een zooitje dat TW verziekt. Zelfs jij zou beter moeten weten. Ongelooflijk die naïviteit.
 
Reactiescore
533
Leren kent hij niet. Hij steunt liever stabbers ;-)
 

DeletedUser81453

Guest
Nog niks van die ban geleerd @k1sho ?

Zeker wel, er gelden momenteel speciale omstandigheden op het AF en je dient je aan de regels te houden. En dat doen we.

Heb ook geleerd dat @Triador tijdens mijn afwezigheid zich als een waardig opvolger heeft gedragen. Zou bijna willen zeggen dat ik dat niet beter had gedaan.

Verder steun ik niemand maar vraag mij in deze even af hoeveel recht van spreken een cheater heeft. In mijn ogen geen maar SZN geeft ze een podium, klasse.
 
Reactiescore
614
Zeker wel, er gelden momenteel speciale omstandigheden op het AF en je dient je aan de regels te houden. En dat doen we.

Heb ook geleerd dat @Triador tijdens mijn afwezigheid zich als een waardig opvolger heeft gedragen. Zou bijna willen zeggen dat ik dat niet beter had gedaan.

Verder steun ik niemand maar vraag mij in deze even af hoeveel recht van spreken een cheater heeft. In mijn ogen geen maar SZN geeft ze een podium, klasse.

Hou dit voor de praathoek o.i.d. en verpest een dergelijk topic niet. Bij voorbaat dank ;)
 

DeletedUser81766

Guest
Zeker wel, er gelden momenteel speciale omstandigheden op het AF en je dient je aan de regels te houden. En dat doen we.

Heb ook geleerd dat @Triador tijdens mijn afwezigheid zich als een waardig opvolger heeft gedragen. Zou bijna willen zeggen dat ik dat niet beter had gedaan.

Verder steun ik niemand maar vraag mij in deze even af hoeveel recht van spreken een cheater heeft. In mijn ogen geen maar SZN geeft ze een podium, klasse.

Graag on-topic blijven, dit gaat over wereld awards. Je bent vrij je eigen lijst in te vullen maar voer deze discussie ergens anders.

Misschien wilt @Jo Han jullie hiermee een handje helpen en je discussie verplaatsen.
 

DeletedUser81453

Guest
Hou dit voor de praathoek o.i.d. en verpest een dergelijk topic niet. Bij voorbaat dank ;)

Graag on-topic blijven, dit gaat over wereld awards. Je bent vrij je eigen lijst in te vullen maar voer deze discussie ergens anders.

Misschien wilt @Jo Han jullie hiermee een handje helpen en je discussie verplaatsen.

Ik reageerde on topic in mijn eerste post. In andere topics omtrent awards is er ook de ruimte om te reageren op de ingevulde lijstjes. Even wat andere mensen citeren dus.

Maar voor hen is hulp welkom, zeker.
 

DeletedUser81766

Guest
Ik reageerde on topic in mijn eerste post. In andere topics omtrent awards is er ook de ruimte om te reageren op de ingevulde lijstjes. Even wat andere mensen citeren dus.

Maar voor hen is hulp welkom, zeker.

Je verwoord het goed, je reageert on topic in je eerste post. Je vervolg posts leiden af van dit topic en veroorzaken een onnodige discussie.

Overigens had ik begin van het topic gemeld het positief af te sluiten, jij doet alles behalve positief. Je ban is net over en je begint onmiddellijk terug zoeken naar reacties over afgeronde onderwerpen. Onderwerpen welke de moderators flink beperkte omdat het te ver gaat.

Zoek de randen niet op en reageer gewoon op een normale manier. Verder ga ik niet meer in op je discussie, zoals ik al zei wil ik dat hier niet hebben.
 

DeletedUser81453

Guest
Precies, dus laat de overige posts achterwege :) @Jo Han gelieve de onnodige posts ff op te schonen, thanks

Als je dan zo verstandig zou zijn, had je dat zelf gedaan.

Daarnaast is het van essentieel belang om de juiste personen te citeren en niet mij in een kwaad daglicht te plaatsen.

Hier ging het off-topic;
Nog niks van die ban geleerd @k1sho ?
& hier;
Leren kent hij niet. Hij steunt liever stabbers ;-)

Ook kwesties als bans aanhalen op het forum en deze hier openlijk bespreken zijn de mods niet van gediend.

Je verwoord het goed, je reageert on topic in je eerste post. Je vervolg posts leiden af van dit topic en veroorzaken een onnodige discussie.

Overigens had ik begin van het topic gemeld het positief af te sluiten, jij doet alles behalve positief. Je ban is net over en je begint onmiddellijk terug zoeken naar reacties over afgeronde onderwerpen. Onderwerpen welke de moderators flink beperkte omdat het te ver gaat.

Zoek de randen niet op en reageer gewoon op een normale manier. Verder ga ik niet meer in op je discussie, zoals ik al zei wil ik dat hier niet hebben.

Hetzelfde geld dus voor jou. Mijn posts waren in eerste instantie on-topic reacties. En als je het zelf dan allemaal zo goed snapt dan had je deze post zelf ook in de praathoek kunnen posten.

Verder vindt ik het wel ironisch dat uitgerekend jullie het 'positief' willen afsluiten. De stam die gepakt is op cheaten en de wereld verziekt heeft. De wereld is begonnen, wetende dat er een (ex-)cheater in de stam zit. Er is weinig positiefs over jullie te zeggen, denk dat de moderators dat ook wel gezien hebben. Gepakt worden met cheaten en ineens zijn INNO en INNI de schuldige (getuige eerder topic). Hier nog eens schaamteloos stellen dat er gecheat is ook. Dat zijn zeker onderwerpen welke voor de meeste moderators te ver gaan ja.

Verder bepalen jullie toch niet wat de toon is in een topic? Ik heb voortdurend grote monden voorbij zien komen daar waar ik ze liever niet zag, hou toch op.
 
Reactiescore
35
Nou jongens zullen we het vanaf nu weer bij de lijstjes houden?

Beste speler van W70: Moeilijk te zeggen altijd, als co van bij dennisthies en te zien dat dennis grootste gedeelte van de tijd het account alleen heeft gerunt zeg ik dennisthies87
Beste stam van W70: Zullen we nooit weten
Beste stam speler van w70: Atlas altijd aan het meedenken met de rest van de mensen wordt gewaardeerd
De beste aanvaller van W70: Kwa opzetting zou ik opnieuw Dennis benoemen nu hebben we voor de rest ook niet echt aanvallen gezien. De fakewave was leuk bedacht maar naar mijn idee te kleinschalig uitgevoerd
De beste verdediger van W70: POTN met minimale troepen minimale verliezen netjes werk!
Meest gezellige speler van W70: INNI: naar mijn idee was iedereen wel gezellig echt een top team iedereen stond altijd voor elkaar klaar. SZN: heb hier wel een aantal kort maar krachtige gesprekken gehad met jayce garen en johnny english de rest niet echt gesproken dus wie weet.
Grootste VV slet van W70: Iedereen binnen INNI stond altijd klaar. Voor het SZN kamp hebben jullie zelf al aangegeven top werk mensen!
Het grootste ego van W70: Veel te negatief om te beantwoorden we houden het leuk ik kies mezelf!
Mooiste speler naam van W70: Vond dorpMafketels altijd wel leuk
Mooiste stam naam van W70: Ei
Dikste wannabe van W70(IG): Denk dat iedereen wel heeft gelachen om de heerlijke situatie black cops
Mooiste profiel foto spelers W70:
Profielbeeld

Mooiste profiel foto stammen W70:
135532_large

Met wie wil je een volgende wereld draaien: Met de meeste wel denk ik wie weet zien we het een volgende wereld
Welke speler verdient het meeste respect: Van mijn kant uit alle respect naar @Dennisthies87 <3
 

DeletedUser77625

Guest
Dank je Ruud <3 maar het was teamwork op het account jij bedankt voor trouwe en leuke gezellige co <3
 
Reactiescore
1.869
Als je dan zo verstandig zou zijn, had je dat zelf gedaan.

Daarnaast is het van essentieel belang om de juiste personen te citeren en niet mij in een kwaad daglicht te plaatsen.

Hier ging het off-topic;

& hier;


Ook kwesties als bans aanhalen op het forum en deze hier openlijk bespreken zijn de mods niet van gediend.



Hetzelfde geld dus voor jou. Mijn posts waren in eerste instantie on-topic reacties. En als je het zelf dan allemaal zo goed snapt dan had je deze post zelf ook in de praathoek kunnen posten.

Verder vindt ik het wel ironisch dat uitgerekend jullie het 'positief' willen afsluiten. De stam die gepakt is op cheaten en de wereld verziekt heeft. De wereld is begonnen, wetende dat er een (ex-)cheater in de stam zit. Er is weinig positiefs over jullie te zeggen, denk dat de moderators dat ook wel gezien hebben. Gepakt worden met cheaten en ineens zijn INNO en INNI de schuldige (getuige eerder topic). Hier nog eens schaamteloos stellen dat er gecheat is ook. Dat zijn zeker onderwerpen welke voor de meeste moderators te ver gaan ja.

Verder bepalen jullie toch niet wat de toon is in een topic? Ik heb voortdurend grote monden voorbij zien komen daar waar ik ze liever niet zag, hou toch op.
Goeiedag zeg, wat ben jij een vervelend mannetje. Alles wat jij hier continu herhaalt is al 225x besproken. Sluit het, zoals Calitri zei, gewoon positief af en stop met zaniken.
 
Reactiescore
614
Beste speler van W70:
Er zijn wel enkele kleine leuke acties uitgevoerd, maar om op basis van deze acties een beste speler te kronen vind ik wat snel.

Beste stam van W70:
Op basis van kwaliteit: SZN
Op basis van alles, maar dan ook alles willen doen voor de winst: INNI
De kwaliteit heeft helaas niet mogen spreken deze wereld, maar over de moves van de tegenpartij viel ook niet te spreken. Vandaar nominatie voor beide stammen.

Beste stam speler van w70:
Aangezien ik geen wetenschap heb over hoe het binnen INNI ging. Binnen SZN hadden we partijen voor vv's, partijen voor def en partijen die zichzelf compleet opzij wilden en konden zetten voor anderen. Petje af voor ieder.

De beste aanvaller van W70:
Ik heb deze wereld relatief weinig verrassend voorbij zien komen. Ik denk dat de eerste massa op POTN qua doordrukken naderhand etc. nog de meest goede massa was. Met name de nastoten vond ik tegenvallen van vrijwel iedere massa hierna. Dit is ook de enige massa waarvan ik van de andere kant ook heb kunnen vernemen dat dit account was gevallen mits bepaalde accounts zich niet compleet hadden leeg gezet. Dus de mensen die hierop hebben aangevallen vanuit SZN, goed gedaan.

De beste verdediger van W70:
De best verdedigende actie van W70 is uitgevoerd op Triador puur op statistieken gebaseerd. Denk dat dit simpelweg kwam doordat dit volledig door vv's is gedaan en mensen niemand teleur wilde stellen door dorpen te verliezen. Ieder die daar vv heeft gedaan, complimenten.

Meest gezellige speler van W70:
Ik zou hier graag mezelf neerzetten, maar ga toch voor Edwin (Triador). Ondanks dat hij enorm koppig is, af en toe leest wat hij wil lezen i.p.v. wat er daadwerkelijk staat en de sfeer ook plotsklaps kan laten omslaan met dergelijke trekken heb ik met hem veel leuke gesprekken gevoerd.
Bob mag ik niet vergeten :)

Grootste VV slet van W70:
Ik denk dat dit Ezzie is van Pony. Ik wil niemand anders tekort doen, maar ben vrij zeker dat hij kwantitatief het meeste vv gedraaid heeft.

Het grootste ego van W70:
Puur op basis van AF uitlatingen vond ik Tidal een aardig ego hebben. Voor iemand die van TW2 afkomt en vrijwel geen tot nauwelijks prestaties heeft op TW zelf en zijn account vrijwel volledig heeft geinternd tot waar het op zal eindigen heeft hij heen vrij grote mond.

Beste leider van W70:
Er is geen beste leiding op w70. De leiding in SZN ontbrak ondanks moedige poging van velen en de leiding van INNI heeft voor mij te veel praktijken toegelaten of niet goed gecorrigeerd om hier aanspraak op te mogen maken. Daarnaast ben ik ook geen fan van de samenvoeging van 15+ spelers en niet eens iedereen mee kunnen nemen in de uiteindelijke stam.

Slechtste leider van W70:
Vind het overdreven om een van de leiders nu te bestempelen als slechtste leider.

Mooiste speler naam van W70:
Arteriae-Infection. beschrijft mooi het einde van w70. Een infectie die uiteindelijk het algeheel ziek maakt.

Mooiste stam naam van W70:
SZN, ik heb enorm veel lol gehad aan het wijzigen van de stamnaam samen met Bob tot ergernis van vele op de wereld (die op ten duur de lol er wel van inzagen).

Beste P&P'er:
@Calitri de Sino
en @Absurd. hadden wel leuke posts.

Slechtste P&P'er:
@Tidal
heeft mensen die deze wereld niet speelden tegen zich weten te keren. Dan is er sprake van slechte p&p.

Favoriete forumposter:
Ieder die een leuke inhoudelijke post op heeft gezet of de moeite nam tot.

Dikste wannabe op het W70 AF:
@k1sho
helaas nog altijd bezig.

Dikste wannabe van W70(IG):
Degene die bans gingen aannaaien. Wanneer mensen iets voor de grap zeggen (en je weet dit) of dingen later reporten voor een verlenging van straf.
Dan ben je echt een simpele ziel.

Mooiste profiel foto spelers W70:
Valt echt zwaar tegen deze wereld en dat komt van iemand die ze voorheen ook heeft gemaakt.

Mooiste profiel foto stammen W70:
Geen idee hoe die van INNI eruit zag, maar zal vast mooier zijn geweest dan die van SZN.

Welke speler was voor jou de grootste verassing:
Niemand vanuit SZN, ze zijn niet zomaar gerecruiteerd. Geen idee mbt INNI.

Grootste stabber van W70:
Vind de actie van mensen achterlaten buiten de uiteindelijke stam niet mooi, maar zou ze geen stabbers willen noemen.

Mooiste actie van W70:
Het einde van w70. Dit is een verlichting voor niet alleen de spelers, maar ook de forum- en ingamemods. De goede spelers kunnen verder spelen mits ze dit willen en zich elders bewijzen. Zij die zich misdragen hebben ingame of op het AF kunnen genieten van hun verdere reputatie.

Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald:
De ban(s) van Pony. Hieruit is een opstapeling van factoren teveel geworden voor SZN en zijn we gestopt met spelen.

Slechtste verliezer van W70:
Denk dat er geen slechte verliezer is. Er is gekozen om te verliezen alhoewel we allicht minder in hadden moeten gaan op bepaalde beweringen die overduidelijk troll waren.

Grootste blunder van W70:
Het gebruik van illegale script en hierover liegen. Snap niet hoe je mensen kan voorliegen en dit doorzet wanneer ze je zelfs aan het verdedigen zijn.

Met wie wil je een volgende wereld draaien:
Vrijwel iedere speler uit SZN. Gezellige groep.

Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien:
De typische AF wannabees. Als je niet verder komt dan een schamele 2-300k punten en je nooit positief kan uitlaten zie ik je liever verdwijnen.

Welke speler verdient het meeste respect:

Ezzie. Denk dat hij het hardst benadeeld is door het gebeuren rondom account Pony. Gelukkig weten veel mensen hoe het is gegaan en zal zijn reputatie amper tot geen schade oplopen.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan