Wereld 70 - Definitieve instellingen - Feedback

Reactiescore
2.489
Wereld 70



Beste spelers,

Wereld 70 komt eraan! Deze spelwereld start op 5 september! Pre-registraties zijn geopend!

De instellingen zijn voor 100% door jullie bepaald. Bedankt voor al jullie voorstellen, stemmen & feedback en gefeliciteerd @.sleepwell en @.MortuaMemoria voor jullie winnende instellingen. Aan de anderen, niet getreurd, voor wereld 71 zullen we pogen één van de andere 2 voorstellen door te voeren.


Feedback kan op het wereld 70 forum!

De instellingen


Snelheid:
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 1 (100%)
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 1 (100%)

Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters: Niet Actief
- Ridder/Standbeeld: Actief, met prestaties en levels
- Bonusdorpen: Actief
- Kerk en geloof: Actief
- Uitkijktoren: Niet Actief
- Burgerwacht: Actief
- Moraal: Actief, Punten + Tijdsgebaseerd (Meer info).
- Prestaties: Actief
- Technologieën: Simpel
- Beginnersbescherming: 5 dagen
- Minimum troepen per aanval: 3%
-
Vlaggen: actief
- Nachtmodus: 00:00 - 08:00
- Aanvalstiming: 50 ms
- Bolwerken: Actief
- Basisproductie: 50, bij een grondstoffenproductiegebouw van level 30 zal je 4.000 grondstoffen produceren in plaats van 2.400
- Farmen: Gedeactiveerd

Edelen:
- Edelmanproductie: Goudmunten
- Toestemmingsdaling per edelman: 20-35 per edel
- Edelmannen looplimiet: 25 velden

Stam & Overwinningsvoorwaarden:
- Overwinningsvoorwaarden: De stam moet 51% dominantie behalen en voor 14 dagen behouden.
- Ledenlimiet Stam: 10 leden
- Vakantievervangingen: Mogelijk voor maximaal 30 dagen over een periode van 60 dagen. Nadien treden beperkingen op

Premium-Functies
- Premium Account: Geactiveerd
- Account Manager: Geactiveerd
- Farm-Assistent: Geactiveerd
- Bouwtijdreducties: Geactiveerd
- Direct afbouwen: Geactiveerd
- Bouwkostreductie: Geactiveerd
- +20% productie: Geactiveerd
- Ruilen met de handelaar: Geactiveerd
- Premium Beurs: Geactiveerd

Wijzigende instellingen (Bij het behalen van 25% dominantie:

- Moraal: Gedeactiveerd
-
Stammen: Gesloten, vanaf dan is het ook niet meer mogelijk stamleden aan te vallen of ondersteuning te versturen buiten de stam.
Feedback


Open geen supportaanvragen of topics om deze instellingen of de startdatum te wijzigen. De instellingen van deze wereld zullen gedurende de wereld NIET gewijzigd worden. Hij wordt dus uitgespeeld zoals hij gestart is.

Ga jij spelen of sla je over? Laat het weten op het Wereld 70 forum of op onze discordchat in het hiervoor aangemaakte kanaal (click)!

Alvast veel succes!

Met vriendelijke groeten,
Jullie TribalWars.nl Team

Nu verwachten we natuurlijk uitzonderlijk hoge startcijfers :)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.489
Nogmaals dank aan @.sleepwell en @.MortuaMemoria. Ik denk dat we erin geslaagd zijn zo dicht mogelijk bij het initiële voorstel te blijven!
 
Reactiescore
2.489
- Farmen: Gedeactiveerd :)
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.323
Hmmm jammer dat os buiten stam pas aan gaat bij de tribelock. Het early game voordeel van het hebben van een hele externe stam mb/du spelers wprdt zo in de hand gewerkt, terwijl dat 1 van de redenen van sleepwell was om het aan te zetten.

Wat betreft het acriveren van tribelock, dat gaat hetzelfde als op classic, aka 24uur na het behalen van het percentage?
 

DeletedUser72428

Guest
Ondersteuning buiten de stam moet echt uit vanaf de start. Anders ga je situaties creëren dat een stam een heel leger aan slaafjes verzameld zoals One. op w69 bij de start deed.
 
Reactiescore
1.454
Ondersteuning buiten de stam moet echt uit vanaf de start. Anders ga je situaties creëren dat een stam een heel leger aan slaafjes verzameld zoals One. op w69 bij de start deed.

Dat is dan ook wqar we op gestemd hebben, dus als het nu veranderd naar dit zou ik het persoonlijk wel een beetje beschamend vinden van InnoGames. Dan geven we aan wat we precies willen, en dan wordt het gewoon toch nog veranderd...

@Duckje , wat is hier de reden voor? (Snap wel dat jij er niks aan kan door btw)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
972
Ondersteuning buiten de stam moet echt uit vanaf de start. Anders ga je situaties creëren dat een stam een heel leger aan slaafjes verzameld zoals One. op w69 bij de start deed.

Helaas moesten we op bepaalde gebieden concessies maken. Ik ben allang blij dat de stem van de community op deze manier gehoord wordt en dat bijvoorbeeld de uitkijktoren niet meer tot de standaard behoort. Ook de standaardinstellingen als moraal/burgerwacht/beginnersregeling die wat worden aangepast, om het de betere spelers wat makkelijker te maken, om op deze manier de spelersbasis geïnteresseerd te houden, is een goede ontwikkeling.

Een opmerking van algemeen nut: het is gewoon niet mogelijk om voor iedereen de perfecte instelling mogelijk te maken. Nicolas van @.sleepwell heeft het meeste werk verricht, ik was enkel zijn sparringspartner, waarvoor hij alle lof verdiend. Ook hier hadden we verschillen van mening en dan merk je dat je nooit op alle vlakken de perfecte instelling kan maken.

Daarbij wil ik @Duckje een groot compliment maken. Er is veel kritiek op hem vanuit de community, maar hij laat hier echt zien naar de community te willen luisteren. Hij is ook maar een schakel tussen Innogames en de community en tijdens de onderhandelingen werd duidelijk dat Innogames gewoon een ander standpunt inneemt dan Duckje zelf. Hij doet zijn stinkende best om de Nederlandse server aantrekkelijk te houden en dit is een mooie eerste stap om daar als community ook positief aan bij te dragen. Enkel kritiek leveren is makkelijk, daadwerkelijk iets bijdragen is voor velen lastiger. Dit compliment aan Duckje is gewoon niks minder dan zwaar verdiend!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
116
Ik zoek misschien wel nog een account! :D Sta open voor aanbiedingen!

De de-activatie van het farmen spreekt me ten zeerste aan!
 
Reactiescore
579
Weet iemand eigenlijk of we een startrichting kunnen kiezen of niet? Mss lees ik er overheen, maar ik haal dat niet uit de gepubliceerde wereldinstellingen.

Met gesloten stammen vanaf 25%, wil je wel met je maatjes in dezelfde richting liggen...

Het antwoord al gevonden!

Mogelijkheid om windrichting te kiezen: Actief
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser81329

Guest
Ik zoek nog wel een Co, ben weer is gaan spelen na dat ik op wereld 6 en 15 ben gestopt. Weet alleen niet of ik precies ga starten wanneer de wereld open is, denk eerder wat later op de avond of begin avond.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
141
Farmen gedeactiveerd. Nog een boostwereld aanstaande dus!
 
Reactiescore
1.454
Farmen gedeactiveerd. Nog een boostwereld aanstaande dus!

Punt is dat op een wereld waar het farmen gedeactiveerd is meestal er niet gigantische uitschieters zijn. Natuurlijk blijven er boosters, maar mijn ervaring zegt dat het er veel minder zijn.
 
Reactiescore
1.075
Punt is dat op een wereld waar het farmen gedeactiveerd is meestal er niet gigantische uitschieters zijn. Natuurlijk blijven er boosters, maar mijn ervaring zegt dat het er veel minder zijn.

Net wel, de premium beurs gaat een veel groter effect hebbe
 
Bovenaan