Wereld 7 awards 2011

DeletedUser38246

Guest
Om er maar weer eens mee te beginnen:)

Speler van het Jaar - Wie heeft in 2011 het meeste van zichzelf laten zien?
1-
2-
3-

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1-
2-
3-

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1-
2-
3-

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1-
2-
3-

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1-
2-
3-

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1-
2-
3-

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1-
2-
3-

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1-
2-
3-

Meest Veelbelovende Speler van 2011 - Met welke speler moeten in 2012 serieus rekening mee houden?
1-
2-
3-

Meest Veelbelovende Stam van 2011 - Met welke stam moeten we in 2012 serieus rekening mee houden?
1-
2-
3-
 

DeletedUser43405

Guest
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2011 het meeste van zichzelf laten zien?
1- Stafford
2- Farwen
3- spike 1

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- DARE
2- -TA-
3- Only

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Dennis Roos
2- VOATIE
3- Zoto96

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Abrikoos
2- Farwen
3- Diegene die bij DARE en -TA- die prachtige aanval op peevee1 heeft opgesteld

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- DARE-leiding
2- -TA- leiding
3- Only leiding

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?

Zo goed als geen posts? :p

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- Peevee 1
2- /
3- /

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
Het is zeker niet het beste moment van het jaar(ik weet zelfs niet of het dit jaar nog gebeurd was :p), maar de val van CN zal me toch wel lang bijblijven :(

Meest Veelbelovende Speler van 2011 - Met welke speler moeten in 2012 serieus rekening mee houden?
1- Farwen
2- Jeanjean
3- Stafford

Meest Veelbelovende Stam van 2011 - Met welke stam moeten we in 2012 serieus rekening mee houden?
1- DARE
2- Only
3- -TA-


Zoals jullie zien is dit heel subjectief ingevuld. Kan ook bijna niet anders dan dit subjectief invullen :p
 

DeletedUser38246

Guest
Om er maar weer eens mee te beginnen:)

Speler van het Jaar - Wie heeft in 2011 het meeste van zichzelf laten zien?
1- Voatie
2- Sterken
3- Vleugel

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- Dare
2- =OAD=
3- Only

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Voor mij toch echt trukzilla, geweldig werk geleverd:)
2- Zoto96, zolang onder aanval, en toch door blijven gaan, respect;)
3- Dennis Roos en jakobus, beide toch wel een massa afgeslagen (jakbobus in april dacht ik nog) Kijken hoe die het nu doet ^^

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Ik wil het niet graag, maar toch:p : abrikoos
2- Sterken, heeft het onderin weer in gang getrokken
3- Iedereen die meedeed met de aanval op Peevee

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- Elke stam die nog bestaat, anders zouden ze weg zijn nummer 2 en 3 kan ik niet invullen, maar op nummer 1: Dare leiding
2-
3-

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- Noob what
2- Noob what
3- King what

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- Peevee, opeens was hij weg
2- Federik Barbarossa, 1 x 1500 aanvallen op de teller en weg was hij.
3- Abrikoos

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- Ook niet het beste, de val van CN:(
2- Toetreding tot Only
3- De massa op abrikoos toen stafford overkwam, en de val van elucard

Meest Veelbelovende Speler van 2011 - Met welke speler moeten in 2012 serieus rekening mee houden?
1- Evertus
2- Jeanjean
3- Jakobus & HasjiesEnMarihuana

Meest Veelbelovende Stam van 2011 - Met welke stam moeten we in 2012 serieus rekening mee houden?
1- Only
2- -TA-
3 Dare

Dit is zeker gezien vanuit mijn oogpunt, heb niet overal evengoed zicht op;)
 

DeletedUser43405

Guest
Om er maar weer eens mee te beginnen:)


Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Ik wil het niet graag, maar toch:p : abrikoos

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
3- Abrikoos

Spreekt dat elkaar niet tegen? :p
 

DeletedUser

Guest
Hier mijn lijstje dan.
Mijn excuses als ik iemand vergeet, maar ik lig nou eenmaal niet in 100 verschillende continenten, dus ben niet overal van op de hoogte;)

Speler van het Jaar - Wie heeft in 2011 het meeste van zichzelf laten zien?
1- stafford (na in 2010 'gesloopt' te zijn door CN, zichzelf in 2011 laten zien, een vrouwelijke pit-bull)
2- demo73 (de nr. 1 rang wordt saai bij je xD)
3- evertus (aanvallend en verdedigend goed bezig)

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- DARE
2- -TA-
3- Only

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- evertus (klasbak!)
2- Erwin2209 (2500 edelclears blokken, chapeau!)
3- peevee1 (inderdaad, nu naar de klote, maar is in 2011 wel tot nr. 1 ODD gebombardeerd)

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- abrikoos (nr. 1 ODA, als een baas)
2- aanvalsplanner op peevee1 (wie o wie krijgt er nu roem? xD)
3- aanvalsplanner op sonosmanli (mei 2011 alweer, groot succes was het xD)

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- stamleiding DARE
2- stamleiding -TA- (diplomatiek sterk tot nu toe! Veel safe gebied hierdoor!)
3- stamleiding Exe.! (gewoon overal oorlog, wordt het nergens saai, haha)

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- noob What
2- weggooier What
3- prutser What

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- alle spelers waarbij de teller boven de 100 uitkomt er de brui aan geven
2- X
3- X

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- val van CN (negatief opzicht)
2- bb worden van staffy en overstap stafford naar Only (waardoor val van =OAD= ?? )
3- X

Meest Veelbelovende Speler van 2011 - Met welke speler moeten in 2012 serieus rekening mee houden?
1- evertus
2- Erwin2209
3- Direstraits

Meest Veelbelovende Stam van 2011 - Met welke stam moeten we in 2012 serieus rekening mee houden?
1- Exe.! (zonder Exe.! is er nergens oorlog meer, dus jullie moeten wel rekening houden met ons :D)
2- -TA- (als jullie klaar zijn met 'ons', ben ik benieuwd naar jullie diplo en skills xD)
3- DARE (naar mijn inziens erg goed gestructureerd, niet kapot te krijgen)
 

DeletedUser42482

Guest
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2011 het meeste van zichzelf laten zien?
1- King What/ TW GOD WHAT! 4- Abrikoos
2- Killer What
3- Pro What

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- CN
2- EXE
3- OAD

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- MARK
2- Erwin (exe)
3- VOATIE

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Abrikoos
2- WHAT
3- Elysium - NL

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- King What
2- Erwin
3- Dennis Roos

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- KING WHAT
2- PRO WHAT
3- TW GOD WHAT!

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- peevee
2- peevee
3- peevee

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- CN :(
2- CN :(
3- CN :(

Meest Veelbelovende Speler van 2011 - Met welke speler moeten in 2012 serieus rekening mee houden?
1- Elysium - NL
2- ROEL!!!!!
3- ERWIN!

Meest Veelbelovende Stam van 2011 - Met welke stam moeten we in 2012 serieus rekening mee houden?
1- CN
2- EXE
3- OAD

Mooier kan ik het niet maken..:D
 

DeletedUser

Guest
Meest Veelbelovende Speler van 2011 - Met welke speler moeten in 2012 serieus rekening mee houden?
1- Elysium - NL
2- ROEL!!!!!
3- ERWIN!
Roel??
RoelvB?


En nu is het opeens jammer dat CN weg is, terwijl iedereen nog zo trots was toen CN opsplitste:rolleyes:

CN hield de wereld in ieder geval in leven en spannend, heb maar weinig gezien na de val van CN (massa op erwin, massa op peevee)
Ik zie het einde van W7 tenminste steeds sneller dichterbij komen sinds de val
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser43405

Guest
Ik verkeerde ook onder de indruk dat Roelvb op delete gegaan was? Meer nog, een kwart van mijn dorpen waren vroeger van hem :p.
 

DeletedUser

Guest
Meest Veelbelovende Speler van 2011 - Met welke speler moeten in 2012 serieus rekening mee houden?
1-Dimic
2-Senad
3-Evertus

Meest Veelbelovende Stam van 2011 - Met welke stam moeten we in 2012 serieus rekening mee houden?
1 -TaDa-


Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Heel TA achter de schermen, sommige wat beter dan andere. Geen enkel dorp verloren tegen de vijand dit jaar* Denk dat niemand ons dat na doet. :)
2- Stewie


*dat niet eerst overgenomen was.


Vleugel
 

DeletedUser43405

Guest
Mooi gedaan inderdaad van -TA- Vleugel :). Maar het moet wel gerelativeerd worden natuurlijk. Hoeveel stelde Gen namelijk nog voor? En als je het front van (oud) -TA- bekijkt met Exe.!, in vergelijking met de fronten van Only en DARE met Exe.!, dan is het niet echt verwonderlijk dat zowel Only, DARE en Exe.! dorpen verloren.

Meer nog, Only heeft oud CN-leden aangenomen, die vrij riskant lagen, zoals bijvoorbeeld VOATIE. Vrij normaal dat die dorpen ging verliezen, maar zie, VOATIE is er nog steeds, na talloze aanvallen binnengekregen te hebben.

Dus nogmaals: ja het is mooi dat jullie geen enkel dorp verloren hebben*, maar ik vind spelers zoals VOATIE, anja1965, jakobus64, enzovoort betere verdedigers. Ze verliezen wel dorpen, maar ze zijn er nog steeds. Dat verdient volgens mij een grotere pluim.

Voor de rest: ik ben benieuwd wat 2012 ons zal brengen. Ik verwacht veel van -TaDa- en Only.

*die jullie niet veroverd hebben eerst
 
Bovenaan