Wereld 7 Awards 2010

DeletedUser

Guest
hmmm ook nog maar eens een reactie van mijn zijnde.

Ik werk al 2 jaar samen met Roelvb en moet nota bene van een vijandige speler vernemen dat ik nu midden in een barbarenzee lig.
Als leider van CN heb ik al 7x mijn haren uitgetrokken om alles bijeen te houden en om overal gewicht in de weegschaal te leggen. Als we de moed weer wat bij elkaar rapen en alles er weer beter begint uit te zien, krijg ik dit.
De speler wie ik het meeste vertrouw en altijd al mee samen heb gewerkt blijkt barbaar te zijn geworden. Geen pm, Geen waarschuwing, Niets!
Hij was mijn drijfveer in het spel en ik de zijne.

Je kon ook je pw afgeven aan ons en laten veranderen door een nieuwe speler en dan was je ook een verslaving armer, maar had je tenminste je stamleden en vrienden niet in de steek gelaten + waardig afscheid kunnen nemen.
Op deze manier afscheid nemen is echt afschuwelijk en onbegrijpbaar.

Kerstcadeau'tje voor Only & OAD ja... CN nog wat dieper in de stront.

Ik ga mee met de mening van Sub Zarka, over ons word gezegd wij edelen alleen maar BB dorpen maar bij ons is het zelfde gebeurt zonder waarschuwing heeft iemand account op delete gezet.
Buiten het eigen account heeft desbetreffende ook 3 andere accounts BB laten worden deze persoon had de vv maar ook de paswoorden, in zuid is een gat geslagen van 40 milj aan BB dorpen.
Als stam heb je geen andere keus dan zoveel mogelijk BB dan edelen om het cluster dicht te houden, de troepen die je daar voor nodig hebt had je ook voor de vijand kunnen gebruiken en die mis je op dat moment in een oorlog.
 

DeletedUser41379

Guest
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2010 het meeste van zichzelf laten zien?
1- Demo73
2- Blend
3- Comatouz

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- Only
2- Dare
3- CN

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Markie!
2- Demo73
3- Markie!

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Blend
2- Abrikoos
3- Groep van Only leden ;)

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- Comatauz
2- Demo73
3- Turogon
4- Jokersoft (verdient gewoon een plekje :)

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- What
2- What
3- What

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- Hafke
2- Zolena
3- Vinniej

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- Vergaan van InS
2- Vergaan van TWR
3- TNG-tijd

Meest Veelbelovende Speler van 2010 - Met welke speler moeten in 2011 serieus rekening mee houden?
1- Blend
2- RoyalOss
3- Demo73

Meest Veelbelovende Stam van 2010 - Met welke stam moeten we in 2011 serieus rekening mee houden?
1- Only
2- CN
3- TA
 

DeletedUser14737

Guest
ik heb dan ook geen respekt voor akties zoals deze van roelvb ..... wat wil je dat ik zeg? respect roelvb, omdat je je stamgenoten zonder waarschuwing in de steek laat, omdat je een zee van barbaren nalaat waardoor het spel weer een tijd oersaai wordt ....

als je wil stoppen met dit spel zijn er properder manieren dan deze waarop roelvb het doet ... als ik stop zal ik mijn stamgenoten de kans geven zich hierop voor te bereiden .... zodat ze met een voorsprong kunnen beginnen bij het edelen van de barbaren ...

Meen je dit echt.. zijn aktie afkeuren omdat hij ervoor heeft gekozen dat hij stilletjes BB wilt worden. En de kans moet geven aan 'stamgenoten' voor een voorsprong om te edelen.

De stam die spelers vraagt om accounts op te geven voor de 'stambelang'. Waarom denk je dat ik BB ben geworden en geen VV/WW heb afgegeven. Ik was 1 van de afgeschreven accounts. Ik heb nog gedacht ik neem afscheid via AF. Als iemand vv had gewild dan had ik die wel gegeven. Maar helemaal geen reactie gehad. Uiteindelijk was de account toch afgeschreven in de ogen van CN. Nou so be it.. :) lekker BB dorpen erbij.
Succes in W7 en wees voorzichtig met je oordelen. Je weet niet wat er achter de schermen speelt.
 

DeletedUser

Guest
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2010 het meeste van zichzelf laten zien?
1- Demo73
2- Blend
3- Comatouz

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- Only
2- Dare
3- CN

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Markie!
2- Demo73
3- Markie!

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Blend
2- Abrikoos
3- Groep van Only leden ;)

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- Comatauz
2- Demo73
3- Turogon
4- Jokersoft (verdient gewoon een plekje :)

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- What
2- What
3- What

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- Hafke
2- Zolena
3- Vinniej

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- Vergaan van InS
2- Vergaan van TWR
3- TNG-tijd

Meest Veelbelovende Speler van 2010 - Met welke speler moeten in 2011 serieus rekening mee houden?
1- Blend
2- RoyalOss
3- Demo73

Meest Veelbelovende Stam van 2010 - Met welke stam moeten we in 2011 serieus rekening mee houden?
1- Only
2- CN
3- TA



Heb jij in TNG gezeten? :eek:
 

DeletedUser41379

Guest
Ik was zelfs een van de 2 hoofdleiders van TNG ^^

Rotrax, aangenaam :D
 

DeletedUser

Guest
En zo ben je ook uit Cn beland.....
En ook nog op choose life gespeelt!:O

maar in tng?
Tribalwars-spelersprofiel: Rotrax (tribe changes)
Speler bestaat niet meer
Oude stam Nieuwe stam Datum/Tijd Punten
Geeneen =OAD= 22nd July 2009 - 18:00:23 2,907,521
=OAD= TSG. 24th August 2009 - 22:00:02 2,885,870
TSG. Geeneen 25th June 2010 - 19:44:06 0
 

DeletedUser41379

Guest
Dat is niet compleet, dit zullen TSG leden die nu in OAD zitten, kunnen be-amen :)

Toen ik naar OAD ging, speelde ik al op Choose life, Rotrax is toen meegegaan naar OAD onder vv van Don M, die toen nog mijn fusie partner werd. Toen weer terug naar TSG. gegaan, en toen op een account in CN gekomen.

Eederde stammen van TSG. (Cure en TNG) waren stammen waarvan ik leider was en op Rotrax speelde ;)

En uit CN belandt? Ik was gestopt, had weer zin en mag nu Zolena groot brengen.. Ik speel nog maar een week ongeveer, dus daar moet je niet over beginnen. Het is makkelijk praten als je niks erover weet en maar wat praat :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10794

Guest
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2010 het meeste van zichzelf laten zien?
1-
2-
3-

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- Only dat zeker.
2-
3-

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Demo 73
2- Peevee1
3-

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Evertus
2- Direstraits
3- Only leden

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- kopdrveur
2- Demo73
3- blend
4-

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- What
2- What
3- What
:rolleyes:
Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- aslanturk
2-
3-
Niet omdat ze niet konde deffen of aanvallen het feit dat ze barbaar zijn geworden.

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- Vergaan van InS
2- CN werd deels gebroken
3-

Meest Veelbelovende Speler van 2010 - Met welke speler moeten in 2011 serieus rekening mee houden?
1- SONOSMANLI
2- Oriskany
3- Demo73

Meest Veelbelovende Stam van 2010 - Met welke stam moeten we in 2011 serieus rekening mee houden?
1- Only
2- DARE
3- TA

Grtz 'goupaa' ;)
 

DeletedUser41379

Guest
Wijziging :p

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- Hafke
2- Zolena
3- Gouppa (waarom, omdat ie dorpen verliest, oke, maar dan ook smoesjes gaat verzinnen, hea Yazoo :rolleyes:)
 

DeletedUser

Guest
Dat is niet compleet, dit zullen TSG leden die nu in OAD zitten, kunnen be-amen :)

Toen ik naar OAD ging, speelde ik al op Choose life, Rotrax is toen meegegaan naar OAD onder vv van Don M, die toen nog mijn fusie partner werd. Toen weer terug naar TSG. gegaan, en toen op een account in CN gekomen.

Eederde stammen van TSG. (Cure en TNG) waren stammen waarvan ik leider was en op Rotrax speelde ;)

En uit CN belandt? Ik was gestopt, had weer zin en mag nu Zolena groot brengen.. Ik speel nog maar een week ongeveer, dus daar moet je niet over beginnen. Het is makkelijk praten als je niks erover weet en maar wat praat :)

Je groeit nu wel erg snel :),
Maar blijf je in OCMW :O
dan kan je netzo goed stamloos zijn of niet?
 

DeletedUser

Guest
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2010 het meeste van zichzelf laten zien?
1-Demo73
2-Erwin2209
3-Blend

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1-Only
2-Exe.!
3-TA

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1-Erwin2209
2-Peevee1
3-Markie

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1-Demo73
2-Direstraits
3-Blend

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1-Kopdrveur
2-Demo
3-blend

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1-What
2-Giga
3-Kungfupanda

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1-Hafke
2-Woete
3-Vinniej

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1-Val van Ins
2-het breken van woete
3-Het deels breken van CN

Meest Veelbelovende Speler van 2010 - Met welke speler moeten in 2011 serieus rekening mee houden?
1-demo73
2-oriskany
3-erwin2209

Meest Veelbelovende Stam van 2010 - Met welke stam moeten we in 2011 serieus rekening mee houden?
1-Only
2-TA
3-Exe.!
 

DeletedUser47860

Guest
OCMW is toch een soort onderdeel van CN ?

dus logisch zou toch zijn dat je naar CN gaat
 
Bovenaan