Wereld 7 Awards 2010

DeletedUser

Guest
anti-what vallen? :p soort muizenvallen, maar dan ipv kaas kroontjes met 'wereldheerser' erop? :p
 

DeletedUser42482

Guest
De 116 p zal ik niet meer toebrengen wat er gebeuren te veel dingen daarmee :(
 

DeletedUser23322

Guest
Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?

1. Het volledig barbaar worden van CN.

???

Dat lijkt mee eerder de nachtmerrie van het jaar dan het beste moment. We kunnen er allemaal wel eens mee lachen of stoer over doen, maar ik denk dat geen enkele gemotiveerde speler op een barbarenzee zit te wachten.

Ik zit er althans niet op te wachten.
 

DeletedUser1435

Guest
Dat lijkt mee eerder de nachtmerrie van het jaar dan het beste moment. We kunnen er allemaal wel eens mee lachen of stoer over doen, maar ik denk dat geen enkele gemotiveerde speler op een barbarenzee zit te wachten.

Ik zit er althans niet op te wachten.

OAD wel en dat is ook het enigste wat ik ze gun;)

ik zie de reacties al:

staffy: Heel CN barbaar, we hebben flink van ons afgebeten!
Stafford: Heel mooi, nu kan ik al mijn edels kwijt aan de barbarendorpen
Aapie: Hahahahah wat een noobs. Bezweken onder de druk!
Abrikoos: dat was nog eens een goed voornemen voor het nieuwe jaar!!
 

DeletedUser

Guest
Dat lijkt mee eerder de nachtmerrie van het jaar dan het beste moment. We kunnen er allemaal wel eens mee lachen of stoer over doen, maar ik denk dat geen enkele gemotiveerde speler op een barbarenzee zit te wachten.

Ik zit er althans niet op te wachten.

Ben ik helemaal met je eens farwen, ik HAAT barbaren edelen! En wens niemand het toe.
 

DeletedUser

Guest
OAD wel en dat is ook het enigste wat ik ze gun;)

ik zie de reacties al:

staffy: Heel CN barbaar, we hebben flink van ons afgebeten!
Stafford: Heel mooi, nu kan ik al mijn edels kwijt aan de barbarendorpen
Aapie: Hahahahah wat een noobs. Bezweken onder de druk!
Abrikoos: dat was nog eens een goed voornemen voor het nieuwe jaar!!

heel simpel : when the going gets tough the tough gets going .....
 

DeletedUser

Guest
OAD wel en dat is ook het enigste wat ik ze gun;)

ik zie de reacties al:

staffy: Heel CN barbaar, we hebben flink van ons afgebeten!
Stafford: Heel mooi, nu kan ik al mijn edels kwijt aan de barbarendorpen
Aapie: Hahahahah wat een noobs. Bezweken onder de druk!
Abrikoos: dat was nog eens een goed voornemen voor het nieuwe jaar!!

Het zal wel.......
 

DeletedUser

Guest
OAD wel en dat is ook het enigste wat ik ze gun;)

ik zie de reacties al:

staffy: Heel CN barbaar, we hebben flink van ons afgebeten!
Stafford: Heel mooi, nu kan ik al mijn edels kwijt aan de barbarendorpen
Aapie: Hahahahah wat een noobs. Bezweken onder de druk!
Abrikoos: dat was nog eens een goed voornemen voor het nieuwe jaar!!

Wees van de ene kant blij dat er in zuid 40 milj aan BB dorpen is gekomen want die troepen die nodig zijn voor die dorpen te kunnen overnemen hadden ook o.a naar voati en Vigor kunnen gaan dan was de schade bij die 2 spelers vele malen groter geweest als nu het geval is.

Wij hebben er ook niet om gevraagd dat iemand BB word en 3 accounts mee BB laat worden, nu gebeurt met jullie hetzelfde met Roel kijken hoeveel BB jullie edelen binnen korte tijd.

Als CN BB word zal zekers veel veranderen en zullen misschien ook velen geen uitdaging meer zien maar zolang er CN leden nog zijn zullen enkele spelers nog oorlog blijven voeren met CN.
 

DeletedUser1435

Guest
vertaal het even als je wilt, want ik snap het echt niet :eek:
 

DeletedUser

Guest
Laat het duidelijk zijn dat we dit geen enkele stam toewensen,dat er op zo'n manier een groot veld aan BB ontstaat.Kan me de beweegredenen van Roel best begrijpen om het op deze manier te doen..zo kon hij niet overgehaald worden om te blijven of dat er een ander op z;n account verder zou gaan spelen..maar wat heeft hij z'n eigen stam en leden hier mee te pakken,door niemand ook maar hiervan op de hoogte te stellen en zo op delete te drukken.

Aangezien wij soortgelijk gebeuren mee hebben gemaakt,weten we heel goed wat zulke acties van spelers binnen de stam teweeg brengt aan frustraties en emoties,en dat dit ook een zeer demotiverende weerslag binnen de stam heeft.Het komt dan nu oa ook op Blend neer om de leden te motiveren om toch door te gaan..want aan nog meer BB op w7,zit niemand op te wachten.En hoe rottig dit ook allemaal is,vrnl ook de manier waarop..Wij als =OAD= hebben de 40 mil aan BB overleeft..CN zal dit gebeuren ook zeker overleven.
 

DeletedUser41379

Guest
Laat het duidelijk zijn dat we dit geen enkele stam toewensen,dat er op zo'n manier een groot veld aan BB ontstaat.Kan me de beweegredenen van Roel best begrijpen om het op deze manier te doen..zo kon hij niet overgehaald worden om te blijven of dat er een ander op z;n account verder zou gaan spelen..maar wat heeft hij z'n eigen stam en leden hier mee te pakken,door niemand ook maar hiervan op de hoogte te stellen en zo op delete te drukken.

Aangezien wij soortgelijk gebeuren mee hebben gemaakt,weten we heel goed wat zulke acties van spelers binnen de stam teweeg brengt aan frustraties en emoties,en dat dit ook een zeer demotiverende weerslag binnen de stam heeft.Het komt dan nu oa ook op Blend neer om de leden te motiveren om toch door te gaan..want aan nog meer BB op w7,zit niemand op te wachten.En hoe rottig dit ook allemaal is,vrnl ook de manier waarop..Wij als =OAD= hebben de 40 mil aan BB overleeft..CN zal dit gebeuren ook zeker overleven.

Klopt, we beschuldigen OAD daar ook niet van ;) alleen de post van Stafford en Abrikoos is gewoon erg asociaal, wat ik persoonlijk gewoon echt niet vind kunnen. Waar is het respect voor vijand? Ik zie het nergens in hun post. ;)
 

DeletedUser

Guest
Klopt, we beschuldigen OAD daar ook niet van ;) alleen de post van Stafford en Abrikoos is gewoon erg asociaal, wat ik persoonlijk gewoon echt niet vind kunnen. Waar is het respect voor vijand? Ik zie het nergens in hun post. ;)


ik heb dan ook geen respekt voor akties zoals deze van roelvb ..... wat wil je dat ik zeg? respect roelvb, omdat je je stamgenoten zonder waarschuwing in de steek laat, omdat je een zee van barbaren nalaat waardoor het spel weer een tijd oersaai wordt ....

als je wil stoppen met dit spel zijn er properder manieren dan deze waarop roelvb het doet ... als ik stop zal ik mijn stamgenoten de kans geven zich hierop voor te bereiden .... zodat ze met een voorsprong kunnen beginnen bij het edelen van de barbaren ...
 

DeletedUser

Guest
Dan gaan we na de kerst gewoon verder waar we gebleven waren. Elkaar dorpen proberen afhandig te maken ;)

Verder iedereen nog een fijne 2e kerstdag.
 

DeletedUser42482

Guest
Ik zal moeten strijden als een tierenlier aankomende periode!! :D:D
 

DeletedUser41379

Guest
ik heb dan ook geen respekt voor akties zoals deze van roelvb ..... wat wil je dat ik zeg? respect roelvb, omdat je je stamgenoten zonder waarschuwing in de steek laat, omdat je een zee van barbaren nalaat waardoor het spel weer een tijd oersaai wordt ....

als je wil stoppen met dit spel zijn er properder manieren dan deze waarop roelvb het doet ... als ik stop zal ik mijn stamgenoten de kans geven zich hierop voor te bereiden .... zodat ze met een voorsprong kunnen beginnen bij het edelen van de barbaren ...

Daar heb je wel gelijk in, maar met de reactie van jou en Stafford toon je ook geen enkel respect voor andere CN leden en dat vind ik nou zo asociaal van jou en Stafford.
 

DeletedUser

Guest
@ Plan B; Het is geen commentaar op jou, maar als je dan toch over respectloze reacties begint te praten, vind ik dat deze ook wel in de top 10 laagste posts van dit topic mag. Die nutteloze onzin altijd.

OAD wel en dat is ook het enigste wat ik ze gun;)

ik zie de reacties al:

staffy: Heel CN barbaar, we hebben flink van ons afgebeten!
Stafford: Heel mooi, nu kan ik al mijn edels kwijt aan de barbarendorpen
Aapie: Hahahahah wat een noobs. Bezweken onder de druk!
Abrikoos: dat was nog eens een goed voornemen voor het nieuwe jaar!!
 
Bovenaan