Wereld 7 Awards 2010

DeletedUser25273

Guest
In navolging op andere werelden ook hier maar eens neerzetten. Hou het een beetje leuk mensen.

Speler van het Jaar - Wie heeft in 2010 het meeste van zichzelf laten zien?
1-
2-
3-

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1-
2-
3-

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1-
2-
3-

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1-
2-
3-

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1-
2-
3-

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1-
2-
3-

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1-
2-
3-

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1-
2-
3-

Meest Veelbelovende Speler van 2010 - Met welke speler moeten in 2011 serieus rekening mee houden?
1-
2-
3-

Meest Veelbelovende Stam van 2010 - Met welke stam moeten we in 2011 serieus rekening mee houden?
1-
2-
3-
 

DeletedUser42482

Guest
Hele goeie amigo!

Denk alleen wel dat het vrij duidelijk is dat ik echter de nr 1 speler ben van heel tw. :eek:
 

DeletedUser

Guest
ik denk dat abrikoos beste aanvaller van w7 is en only beste stam, meer heb ik niet te zeggen :)
 

DeletedUser41379

Guest
Only de stam die meeste bereikt heeft ;)

Markie meest standgehouden bij massa aanvallen ;)

Het is gewoon fair dat deze 2 in lijstje komen, ookal is Only vijand :)
 

DeletedUser43405

Guest
Only is ook meest veelbelovende stam voor volgend jaar volgens mij.
 

DeletedUser42482

Guest
Only is ook meest veelbelovende stam voor volgend jaar volgens mij.

Dat is een dikke feit in mijn ogen!

Only is in mijn ogen de nr 1 stam van wereld 7 qua skills van wat ik heb gezien. De overige stammen van w7 vind ik persoonlijk niks bijzonders.

Dare is daarvan ook een uitzondering die het bijzonder goed doet, afwachten wat de toekomst met zich mee zal brengen.

TA heb ik weinig actie van gezien al hoewel daar ook wel veel belovende spelers tussen zitten.

Onze nr 1 aanvaller van w7 daar kun je niet omheen, ABRIKOOSJE!! (top hoor!)

Slechtste stam tot nu toe vind ik OAD. Er zitten wel wat spelers tussen die het goed doen, maar als samenhang vind ik het een
slechts een bende die enkel dat profiteur gedrag vertonen hier op w7! In mijn ogen ook nooit echt een visie en een missie gehad hebben! Ook wel het ad hoc gedrag in mij ogen.

Exe heeft hier en daar wel wat leuke spelers, enige echte voordeel is hun cluster, meer dan dat is het ook niet.


nogmaals dit is iets wat ik vind ;)
 

DeletedUser25273

Guest
Doe eens echt je best dan en vul gewoon een heel lijstje in.:)
 

DeletedUser14103

Guest
Ik wou je lijstje invullen, maar kan enkel spelers/stammen opnoemen waar ik ervaring mee heb en danog... moeilijk.
 

DeletedUser25273

Guest
Ik wou je lijstje invullen, maar kan enkel spelers/stammen opnoemen waar ik ervaring mee heb en danog... moeilijk.

Het gaat om je eigen perspectief, dus maakt niet zoveel uit. Vul het in op basis van je eigen ervaringen en observaties. TW-stats kan ook heel nuttig zijn om enkele prestaties te controleren.
 

DeletedUser23322

Guest
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2010 het meeste van zichzelf laten zien?
1-Demo73
2-Stafford
3-Vleugel

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1-Only
2-CN
3--TA-

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1-Markiekjh
2-Stafford
3-abrikoos07

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1-abrikoos07
2-Demo73
3-Kevinvde

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1-Pariah
2-Blend
3-Demo73

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1-A-Force
2-king what
3-Vleugel

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1-Vinniej
2-Hafke
3-Frits666

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1-De kick's bij CN
2-De wederopstand van Markiekjh
3-De val van K 32

Meest Veelbelovende Speler van 2010 - Met welke speler moeten in 2011 serieus rekening mee houden?
1-Blend
2-Sterken
3-Stafford

Meest Veelbelovende Stam van 2010 - Met welke stam moeten we in 2011 serieus rekening mee houden?
1-DARE
2-EXE.!
3--TA-
 

DeletedUser

Guest
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2010 het meeste van zichzelf laten zien?
1- Stafford
2- Staffy
3- Abrikoos

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- Only
2- Exe.!
3--TA-

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Stafford
2- Markiej
3- gebopdingaal

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Abrikoos07
2- .....
3- .....

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- Staffy
2- Demo73
3- ......

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- King what:D
2- ....
3- ....

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- ....
2- ....
3- ....

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- Kicks in Cn
2- Doorbraak op Vigor
3- ....

Meest Veelbelovende Speler van 2010 - Met welke speler moeten in 2011 serieus rekening mee houden?
1- Stafford
2- Staffy
3- Abrikoos07

Meest Veelbelovende Stam van 2010 - Met welke stam moeten we in 2011 serieus rekening mee houden?
1- Only
2- Exe.!
3- ....
 
Bovenaan