Wereld 7 2 stammen geef mening aub.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser17372

Guest
Kimber...
je hebt er een fan bij in ieder geval

Levensles hier; soms krijg je inderdaad, waar je om schreeuwt.

Heb nog nooit een heeeeeel groot centraal cluster gehad, benieuwd hoe dat straks gaat aanvoelen :cool:
 

DeletedUser19467

Guest
Oh nee, Ik vrees me leven. Daarom heb je zeker ook het TAG forum gedelete om het jezelf makelijker te maken:D.

Maar geen zorgen Furiannl zoals mijn profiel al zegt: Ik vrees niemand, en vooral jou niet. Aangezien je alleen punten hebt en totaal geen evaring.


En naar de rest: Ja je ziet fusaties vaker, maar hoe vaak met de vijand?

En wanneer gaan jullie er achter komen dat E fuseerder omdat ze ook van de andere kant werden aangevallen door andere stammen?=D

Word een feestelijke dag.

En zoals de mededelingen zijn gekomen van spelers naar mij, ben jij niet egt een populair mannetjes, of wel furiannl?
Meeste zeggen vriendjes politiek Blablabla kan geen convrentatie aan gaan blablabla.'

Maarja dat zijn ook maar mensen he;)

Reacties Ik zeg geen namen:
Persoon 1: zo is hij ja, vriendjespolitiek, veraad en laffe daden zijn Furian ten voeten uit.
Persoon 2:Ik zie op het forum en op de kaart dat de 'lords' voor de punten hebben gekozen. Heb je enig idee van wat de tegenreactie van TAG zal zijN?
Persoon 3: Haha, Furiannl is een persoon die voor de punten gaat indd kijk maar naar zijn profiel, en dan ook fuseren met de vijand.

Groetjes,

Proud eigennaar van Kimber. Een uitsterfend loyaal ras.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser14990

Guest

Beste leden van Tribal Annihilation Gods

Het is mij duidelijk

De grote spelers van Tribal Annihilation Gods zijn over gestapt naar Eternity.

Door interne overnames in de stam Tribal Annihilation Gods zijn zij groot geworden…..

Nu…… door de overstap naar Eternity hebben zij voor zich zelf edel ruimte gecreëerd.... Nu zullen die parasieten op een onsmakelijke mannier gaan vreten van de dorpjes van hun oude stam genoten….

De overblijvende leden van Tribal Annihilation Gods wens ik hierbij succes met hun pogingen om te overleven in deze veranderlijke wereld.

Jullie zijn als vuil behandeld…..


Met vriendelijke groet,

C@@L
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Kimber waarom haten mensen jouw toch zeg :confused::rolleyes:
Jij hebt trouwens ook geen ervaring. Alleen C@@l edelen is ook niet echt geweldig want die lag moeilijk!
 

DeletedUser

Guest
Ik begrijp de beslissing van Furian best wel eigenlijk, als je alleen maar inactievelingen in een stam hebt zitten en je bent maar met een paar groten, en de inactievelingen blokeren je edelroute, dan kan ik best begrijpen dat je naar een andere stam gaat, echter heeft furian zelf zijn leden gerecruiteerd dus laat dit dan een les voor hem zijn dat je daarmee moet oppassen.
Ben blij dat in de topstammen waar ik in zit de meeste zeggen wanneer ze wat minder actief worden dat ze zeggen dat we de dorpen mogen hebben en daarmee voorkom je toch veel problemen.
Dus als je het mij vraagt was er gewoon te weinig teamwork in TAG om hem nog langer lopende te houden, en dat ligt uiteraard aan de leiding, maar ook de leden aangezien die dan blijkbaar niet actief genoeg zijn.

Aan de leiding van >>E<< zal ik dus zeggen doe zo voort, maar laar furian en de rest geen leiding worden, je ziet dan waar je schip strand.
Heb persoonlijk niks tegen Furian btw, en het is dat ik niet weet wie de rest van de leiding van TAG was dat ik me alleen tot hem betrek.
 

DeletedUser19467

Guest
Kimber waarom haten mensen jouw toch zeg :confused::rolleyes:
Jij hebt trouwens ook geen ervaring. Alleen C@@l edelen is ook niet echt geweldig want die lag moeilijk!



Hoe in gods naam moet jij weten of ik evaring heb of niet?:confused:

Achja, Mijn plicht zit er hier op^^
Ik ga verder wereld 9 forums enzo:)

Ciao has been fun!
 

DeletedUser

Guest

DeletedUser

Guest
als je alleen maar inactievelingen in een stam hebt zitten en je bent maar met een paar groten, en de inactievelingen blokeren je edelroute

Er zitten nog een groot deel actievelingen in -TAG-, alleen hadden die niet genoeg punten.

Dus als je het mij vraagt was er gewoon te weinig teamwork in TAG om hem nog langer lopende te houden, en dat ligt uiteraard aan de leiding, maar ook de leden aangezien die dan blijkbaar niet actief genoeg zijn.

Teamwork was uitstekend binnen -TAG-, dus gelukkig vroegen we het niet aan jou. ;)

en het is dat ik niet weet wie de rest van de leiding van TAG was dat ik me alleen tot hem betrek.

De rest van de leiding is ook naar Eternity gegaan (8 dacht ik?) met uitzondering van wendy1987. Dus betrek de rest gerust ook :D;)
 

DeletedUser19467

Guest
Hoor zo de geruchten:) Die ik nu nog even voor mezelf hou:D Word nog lachen op het forums als ze waar zijn!=D
 

DeletedUser14990

Guest
Kimber waarom haten mensen jouw toch zeg :confused::rolleyes:
Jij hebt trouwens ook geen ervaring. Alleen C@@l edelen is ook niet echt geweldig want die lag moeilijk!

Waarom zou iedereen Kimber haten..

Dit gaat mij echt te ver, waarom haten… omdat zij dorpjes van mij heeft gepakt!!!!

Dat is toch niet eerlijk.. zij heeft er voor geknokt en niks voor niks gekregen

Er staan 17.000.000 eenheden op mijn teller als verdediger en die zijn niet van Zuignap of FurianNL.

Deze speler verspelen hun handen niet aan dorpjes die bijten.. Zij gaan voor de gratis dorpjes…

En als dat niet lukt dan gaan ze fuseren met een speler die er wel iets van maakt…

C@@L
 

DeletedUser

Guest
Ulqiorra heeft volgens mij al zijn clears op C@@L gelanceerd, en toen kwam kimber pas kijken.Dus kimber heeft ook niet zo hard geknokt.
 

DeletedUser19467

Guest
Sorry? Ik was de eerste die C@@L aanviel:p ulqiorra kwam 1 dag later. Toen hebben we met zijn 2en eerst 1 week alleen tegen C@@L gevochten.

maar ik stuurde als aller eerst aanvallen op C@@L af.

Ruige schating: Die dag 40-50 clears verloren, en zo'n 7 edel treintjes.
 

DeletedUser

Guest
Als jij op 1 dag 50 clears verknalt, en je heb maar iets over de 100 dorpen toen.Dan is het onwaarschijnlijk dat jij 1 á 2 dagen erna weer zoveel clears heb:confused:
 

DeletedUser

Guest
Als jij op 1 dag 50 clears verknalt, en je heb maar iets over de 100 dorpen toen.Dan is het onwaarschijnlijk dat jij 1 á 2 dagen erna weer zoveel clears heb:confused:

ooit van team work gehoord?
ik verloor 120 clears.
2 dagen daarna groei ik 40 dorpen =X.
Zonder intern.

Rarara?
 

DeletedUser19467

Guest
128 dorpen;) En zoals ik al zei er tussen in, had nog wel wat clears over.

en clear dorpen heb je zo herbouwt
 

DeletedUser

Guest
Nee, het gaat mij er om dat ze alleen met de eer wil strijken dat zij C@@L alleen heeft gecleard.
Er waren een aantal leden van TAG die C@@L aanvielen, en C@@L was daar al moeilijk te redden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan