Calamity.
Beste offer 20/21
- Reactiescore
- 10.773
Ja dat is dus het punt waarom mensen de toren niet een goede toevoeging vinden. Met de toren is het inderdaad uitdagender om te offen. Het is tot het punt gekomen dat wanneer je een goede deffer bent, het haast onmogelijk is om te verliezen. Als je ruim 10 uur minimaal al weet waar de clears komen, dan is het natuurlijk gigantisch makkelijk om te blocken. Daarnaast zijn Faketreintjes kansloos. Activiteit en skills worden door de toevoeging niet meer beloond. Gigantisch veel deff hebben wel.
De enige manier hoe je nog iemand kan breken is door een gigantische meerderheid te hebben ten opzichte van je tegenstander en dan wordt het nog steeds moeilijk aangezien je tegenstander (als die het slim doet), met 50 deff makkelijk 150 clears kan slopen, als het niet meer is. Zonder de torens, door slimme fake acties was het een stuk moeilijker en was er meer actie over en weer naar mijn mening.
Het voordeel voor de deffer is te groot wanneer de torens goed geplaatst zijn.
Tuurlijk ieder zijn eigen ding, maar heb op W64 bv wel gezien dat die toren wel zo handig was.
Topdeffers zijn tegenwoordig heel zeldzaam en zeker, als je er echt de skills voor hebt ben je erg lastig weg te spelen. In de praktijk komt dit echter niet evenveel voor. En als het zo is moet je gewoon alle kracht gebruiken ja.
De eindstrijd duurt tegenwoordig korter en korter. In theorie vertraagt een toren dat al een stuk. (Nu heb je wel af en toe werelden zonder toren waar niveau hoger is, zeker houden ook voor degenen die het willen). Maar die toren vond ik toch wel fijn. Er is heel veel kritiek op geweest en toch veel mensen die op w64 bv achteraf zeiden dat hun mening 180 graden gedraaid was.