Wereld 66 - Wijzigingen premium Beurs

Reactiescore
2.489
Beste Community,

Aansluitend de start van Wereld 66 zullen we ook opnieuw een wijziging doorvoeren aan de Premium Beurs. Zoals je weet staat deze functie je toe om grondstoffen om te ruilen voor Premium Punten. Het is tevens ook altijd onze bedoeling geweest om je de mogelijkheid te geven gratis Premium Punten te verdienen. Helaas merkten we in de afgelopen maanden dat een klein maar significant gedeelte van de spelers dit systeem misbruikte om grondstoffen te roven met scripts en bots op een grote schaal. Dit is een probleem dat al een tijdje aan de gang is en opmerkelijk werelden en de balans beïnvloed.

Een groot probleem dat we zagen op recente werelden zijn grote clusters barbarendorpen of grote lege clusters veroorzaakt door ons wanneer we deze accounts vonden en hun dorpen verwijderden.

Toevoegend gebruikten deze personen scripts om de Premium Beurs leeg te roven en de gekregen grondstoffen voor hogere prijzen te verkopen om zo de werking van de beurs onbruikbaar te maken voor de eerlijke spelers. Ze controleerden effectief de hoeveelheid en kost van de beschikbare aanbiedingen.

We hebben in de afgelopen maanden verschillende stappen genomen om deze accounts tegen te gaan en we zijn nu tot de conclusie gekomen dat we de manier waarop de Premium Beurs werkt moeten veranderen. Daarom zal vanaf wereld 66 (dus niet op oudere werelden) de verkregen punten op de Premium Beurs binden aan de account. (Niet overdraagbaar).

We begrijpen dat dit voor sommigen een negatieve impact zal hebben, helaas is dit de enige werkbare oplossing voor dit probleem.

Feedback kan je altijd geven op het Wereld 66 forum.

Alvast bedankt voor jullie begrip.

Jouw
Tribal Wars team

Nogmaals alvast bedankt voor jullie begrip. Feedback is welkom echter is deze beslissing (die eerst getest is op .net) definitief.
 

DeletedUser69389

Guest
Zeer goede beslissing, maar ik vraag mij wel af in hoeverre dit echt effect zal hebben, want nog steeds zullen bepaalde figuren dit gaan doen.
 

Deleted User - 487936070

Guest
Zeer goede beslissing, maar ik vraag mij wel af in hoeverre dit echt effect zal hebben, want nog steeds zullen bepaalde figuren dit gaan doen.

Tuurlijk zullen een aantal spelers dit alsnog blijven doen. Echter kan je zulke spelers nu wel hard straffen als ze worden gepakt. Als je zo'n speler een perma ban geeft voor botten dan zullen de meesten wel 2x nadenken voor ze dit doen. Daarnaast wordt het hierdoor lastiger om PP te farmen voor een account met meerdere bespelers & door PP te farmen met meerdere accounts. Goede ontwikkeling dus denk ik.
 
Reactiescore
399
Zoals ik al in de praathoek zei zeer jammer.
Het was nu gewoon zo dat je 1 wereld kon farmen met een paar mensen elk op een ander account en vervolgens een wereldje spelen.
Nu zal je werelden lang moet farmen met 1 account om een leuke start te hebben.
Denk dat dit het aantal serieuze spelers per wereld nog meer om laag zal brengen en het is in mijn ogen als bedroevend laag.
 
Reactiescore
1.367
Je kunt dus nooit meer met een groep vrienden farmen om een wereldje te starten, behalve als je zelf pp koopt.
Je kunt nooit meer stamgenoten PP geven om wat muren te boosten.

Slechte ontwikkeling...
 

DeletedUser69389

Guest
Tuurlijk zullen een aantal spelers dit alsnog blijven doen. Echter kan je zulke spelers nu wel hard straffen als ze worden gepakt. Als je zo'n speler een perma ban geeft voor botten dan zullen de meesten wel 2x nadenken voor ze dit doen. Daarnaast wordt het hierdoor lastiger om PP te farmen voor een account met meerdere bespelers & door PP te farmen met meerdere accounts. Goede ontwikkeling dus denk ik.
Dat zeer zeker ja. En scheelt al dat 1 acc dat maar kan. En niet dat op 66 vier spelers op vier accounts zo farmen en dan samenvoegen voor 67. Dus je hebt wel gelijk.
 

DeletedUser79332

Guest
Aan 1 kant kan ik het wel begrijpen omtrent de tw beurs. Het is gewoon spijtig en diep triest dat sommige mensen het voor de rest vergallen. Daar is de rest van de community nu de dupe van..

Blame dus hun imo.
 
Reactiescore
2.478
Beste toevoeging van het jaar!
 
Reactiescore
698
Ik speel nu op 3 verschillende accounts. 1 account waar het meeste van mijn pp op staat en de 2 andere waar ik slechts een deel van op zet. Voor 1 maand max 2 maand. Omdat ik weet dat ik die accounts later niet meer ga bespelen. Ook heb ik verder geen co op geen enkele wereld.
Dus dan moet ik nu telkens male appart farmen voor elk account appart en wanneer ik bvb eens 2k op een account heb staan. Dan zijn die 2k pp verloren? Of is er dan mogelijkheid support te doen om over te dragen?
 
Reactiescore
2.489
Ik speel nu op 3 verschillende accounts. 1 account waar het meeste van mijn pp op staat en de 2 andere waar ik slechts een deel van op zet. Voor 1 maand max 2 maand. Omdat ik weet dat ik die accounts later niet meer ga bespelen. Ook heb ik verder geen co op geen enkele wereld.
Dus dan moet ik nu telkens male appart farmen voor elk account appart en wanneer ik bvb eens 2k op een account heb staan. Dan zijn die 2k pp verloren? Of is er dan mogelijkheid support te doen om over te dragen?

Vanaf w66 zijn alle punten verkregen via de beurs niet overdraagbaar. Ook via een supportaanvraag is dit niet mogelijk.

Punten verkregen nu en in de toekomst op alle andere werelden blijven overdraagbaar.

Groeten
 

DeletedUser79332

Guest
Vanaf w66 zijn alle punten verkregen via de beurs niet overdraagbaar. Ook via een supportaanvraag is dit niet mogelijk.

Punten verkregen nu en in de toekomst op alle andere werelden blijven overdraagbaar.

Groeten

Dus bijvoorbeeld een w67 kan je het weer wel doen (pp overdragen) mits die instelling er is?
@Duckje
 
Reactiescore
831
Nee ga daar maar niet van uit. Vanaf w66 tot het laatste wereld voor dit spel sterft door reeds opnieuw slechte wereldinstellingen en foute beslissingen door innogames zal gefarmde PP onoverdraagbaar zijn.
 

DeletedUser79332

Guest
Zo interpreteer ik die zin van @Duckje niet.

Zal wel balen zijn als je gelijk hebt Zuur.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Dus bijvoorbeeld een w67 kan je het weer wel doen (pp overdragen) mits die instelling er is?
@Duckje
Alleen pp tot en met 65 is overdraagbaar als je die farmt, alle komende werelden niet meer. Maar de functie van pp overdragen wordt niet ontnomen op 59-65, daar kan je nog blijven farmen ookal is 66 gaande
 
Bovenaan