Wereld 64 + De grote belegering Feedbacktopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser78972

Guest
Mooi inkoppertje om te zeggen dat je het muurboosten wil tegen gaan anders had je reductie wel helemaal verwijderd, lol TW wil gewoon nog meer abuse en dus meer geld.

Ik lees nergens dat dit een LH wereld is en ik hoop het niet.
Kerk mag idd wegblijven.

Verder had de stad van mij rond mogen zijn:p
En haven? Wtf maak er dan gwn markt van ofso
 

DeletedUser67321

Guest
Wel benieuwd er na anders word het wel weer een ppverdien wereld ;)
 

Deleted User - 24028

Guest
We testen eveneens de wijziging aan één van onze Premium Functies: "Bouwtijdreducties" die spelers toestaat om de bouwtijd van gebouwen te reduceren. In het verleden hebben we veel feedback gekregen over deze functionaliteit en we hebben nu besloten deze te veranderen. Origineel was deze functie voorzien als een vaste reductie (50%), om te verzekeren dat het er een vermindering is in efficiëntie en het de balans van het spel niet teveel verandert. Op basis van jullie feedback en gebruikersstatistieken kwamen we tot de conclusie dat deze functie niet voornamelijk gebruikt werd om je dorp sneller te doen groeien maar om je dorp herop te bouwen na een aanval, voornamelijk deze van muren. Dit was niet de verwachtte functionaliteit en is een probleem voor de balans van het spel.

Ik ben niet iemand die constant klaagt over premium functies omdat ik begrijp dat een bedrijf winst moet maken en het wel een extra moeilijkheidsgraad aan TW geeft om het met minimum aantal PP te winnen van PP spenders maar ik heb werkelijk nog nooit zo een grote bullshit uitleg als deze hier boven gelezen. Waarschijnlijk had ik niet eens gereageerd als jullie gewoon gezegd zouden hebben "we verlagen van 50% naar 30% zodat er meer PP moet in gestoken worden en wij meer winst maken" maar het excuus dat jullie dit doen om voor eerlijkheid binnen TW te zorgen vind ik echt onacceptabel. Deze wijziging zorgt voor geen enkel verschil buiten dat PP spenders nog meer spenderen en jullie dus meer verdienen!

Als het werkelijk jullie doel was om de mogelijkheid om 1 gebouw (muur) instant op te bouwen waren er echt wel andere oplossingen waar jullie voor hadden kunnen kiezen die geen invloed hebben op de hoeveelheid PP die jullie binnen krijgen of zelfs de hoeveelheid PP naar beneden brengen wat het net eerlijk maakt tegenover anderen. Ik zeg maar iets.. limiteer het aantal keer dat je het kan doen op 1 gebouw, zet een wacht tijd tussen het gebruik op een bepaald gebouw, ...

Volgend plaatje zal iedereen nog wel kennen, in der tijd werd het te pas en vooral ten onpas gebruikt voor alles, maar hier is die nu wel eens echt op zijn plaats want ik kan me niet inbeelden dat niemand bij innogames een andere manier wist om eerlijkheid te verhogen dan degene die jullie uiteindelijk gekozen hebben....
fb7440a631.png
 

DeletedUser75996

Guest
Mogelijkheid om de overgenomen dorpjes in het centrum te diffencieren (mss stam symbool?) Momenteel is het nog al onverzichtelijk
 

DeletedUser79332

Guest
Cm zal zich wel aangevallen voelen als hij kritiek krijgt...
 
Reactiescore
2.489
Is best standaard hoor dat die topics dichtgaan ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan