@Duckje dus er is een verhoogde gs productie. Waarom staat dat niet in de aankondiging / instellingen ?
Mwa als de gsproductie bijna verdubbelt, ben ik daar toch wel graag van op de hoogte hoor.relevant en interessant
Zoals Martijn (@sseg ) op de classic eerder al meermaals aanhaalde is dat relevante informatie en dienen jullie de spelers daar ook gewoon over te informeren. Het niet doen is laakbaar en toont een onbegrip jegens de community.Omdat mijn template het niet bevatte -)) en omdat het voor normale spelers ook niet altijd relevant en interessant is.
Er staat op mijn Todo Lijst om de aankondigingen te herwerken om dit soort zaken automatisch op te nemen.
Formules:
Geen moraal - Geen formule
Puntengebaseerd: ((Def_punten / Aanvaller_Punten)*3+0,3)*100
Indien meer dan 100 -> 100%
Puntengebaseerd + Tijd: ((Def_punten / Aanvaller_Punten)*3 +(0.25 + GespeeldeDagen*0.002)
Het tweede gedeelte is max 0.5, opgeteld bij het eerste *100% voor percentage moraal. indien hoger dan 100 = 100%
Puntengebaseerd + Tijd (uitgebreid): ((Def_punten / Aanvaller_Punten)*3 + 0.25 + GespeeldeDagen*0.002)
indien hoger dan 100 = 100%
Voorbeeld:
Speler 1: 50.000 punten
Speler 2: 3.000 punten
Speeltijd: 250 Dagen
Je krijgt dan het volgende resultaat
Bekijk bijlage 13237
Voor diegene die het zelf even willen testen heb ik even een google sheet aangemaakt:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1g-oj8Eazz3bwlKUXIkkoKmYq1XpeFrVAfcrAHAKs384/edit?usp=sharing
@Duckje nu je toch bezig bent met berekeningen tonen.. hoe wordt de productie factor opgenomen in een berekening voor gs ?
Normaal is het de gs die je hebt per lvl (vaste waarden) x wereld snelheid. Hoe voeg je daar de productiefactor aan toe ?
wereldsnelheid * productie factor * 80
Jup dat is idd een andere correcte manier, uitkomst is hetzelfde als mijn manier 1 * 2400 * (50 / 30)Productie factor is normaal 30
Bij wereld 63 is die 50
Met snelheid 1 krijg je 2400 per uur op 30
2400/30*50=4k
Normaal krijg je bij snelheid 2.5 6k
6k/30*80 = 16k
De totale gs productie wordt bepaald door een formule:
{standaardproductie} * {gebouwlevel-exponent} * {wereldsnelheid} * {factor}
Zoals Martijn (@sseg ) op de classic eerder al meermaals aanhaalde is dat relevante informatie en dienen jullie de spelers daar ook gewoon over te informeren. Het niet doen is laakbaar en toont een onbegrip jegens de community.