Wereld 63 feedbacktopic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
2.490
Wereld 63

Beste spelers,

Wereld 63 komt eraan! Onze laatste nieuwe spelwereld gaat van start op
donderdag 19 juli omstreeks 12:00.

Speciaal aan deze wereld is dat dit een wereld is met beperkte buitinstellingen. Je kan dus zonder al te veel zorgen genieten van de rest van de zomer want je kan maar een maximaal aantal grondstoffen roven per dag.

De instellingen


Snelheid:

- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 1 (100%)
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 1 (100%)

Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters: Inactief
- Ridder/Standbeeld: Ja, met skills
- Bonusdorpen: Actief
- Kerk en geloof: Actief
- Uitkijktoren: Actief
- Burgerwacht: Actief
- Moraal: Actief
- Prestaties: Actief
- Edelmanproductie: Goudmunten
- Toestemmingsdaling per edelman: 20-35 per edel
- Technologieën: Simpel
- Beginnersbescherming: 4 dagen
- Beginnersbescherming ratio: Actief, gedurende de eerste 60 Dagen met een ratio 1:20

Instellingen:
- Nachtmodus: 00:00 - 08:00
- Startdirectie kiezen: Actief
- Aanvalstiming: 100 ms
- Minimum troepen per aanval: 1%
- Edelmannen looplimiet: 25 velden

Extra (Anders dan anders):
- Overwinningsvoorwaarden: Runedorpen
- Ledenlimiet Stam: 15 leden
- Vlaggen: actief
- Gelimiteerde buit: Geactiveerd, groeit mee met de wereldleeftijd tot maximaal 80.000 per dag. (Start 8.000)


Premium-Functies
- Premium Account: Geactiveerd
- Account Manager: Geactiveerd
- Farm-Assistent: Geactiveerd
- Bouwtijdhalveringen: Geactiveerd
- Direct afbouwen: Geactiveerd
- Bouwkostreductie: Geactiveerd
- +20% productie: Geactiveerd
- Ruilen met de handelaar: Geactiveerd
- Premium Beurs: Geactiveerd

Feedback

Open geen supportaanvragen of topics om deze instellingen of de startdatum te wijzigen. De instellingen van deze wereld zullen gedurende de wereld NIET gewijzigd worden. Hij wordt dus uitgespeeld zoals hij gestart is.

Ga jij spelen of sla je over? Laat het weten in het feedbacktopic, of op onze discordchat in het hiervoor aangemaakte kanaal (click)!

Alvast veel succes!

Met vriendelijke groeten,
Jullie TribalWars.nl Team
 
Reactiescore
1.367
Helaas, geen wereld voor mij. Dan maar geen TW :(

Kerk en uitkijk zijn leuk maar met 1 snelheid en geen farmen ben je over 2 jaar nog niet klaar.
 
Reactiescore
2.490
Helaas, geen wereld voor mij. Dan maar geen TW :(

Met 1 snelheid en geen farmen ben je over 2 jaar nog niet klaar

Blijft zomervakantie natuurlijk, aansluitend de limited haul is de basisproductie wel 50 ipv 30, dus je produceert meer grondstoffen.
 
Reactiescore
1.367
Blijft zomervakantie natuurlijk, aansluitend de limited haul is de basisproductie wel 50 ipv 30, dus je produceert meer grondstoffen.

Zomer vakantie is precies de reden waarom ik wilde starten, genoeg tijd om zonder zorgen een accountje op te zetten. Ik heb sowieso niet genoeg PP voor om me te komen met de "toppers". En de extra activiteit die ik daar tegenin kan brengen heb ik niets aan door de LH.

Vroeger was het zo dat er snelle -> trage -> snelle -> trage wereld werd gedaan (vanaf inno iirc) is dit tegenwoordig ook nog zo? Of is het inmiddels gewoon iedere 5 wereld snelheid 1 de rest redelijk vrij?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser73657

Guest
Geen farm maar wel pp. Dan ga je dus nog harder aangepakt worden als je geen pp wilt abusen. Belachelijke instellingen , belachelijk tw team.

Ik hoop dat er ooit een wereld komt waar pp functies uit staan ( geen classic want die snelheid is gwn veel te hoog ) maar dat zal wss toch niet gebeuren zolang alle kneusjes zoveel pp blijven kopen in de start.
 

DeletedUser73657

Guest
Zomer vakantie is precies de reden waarom ik wilde starten, genoeg tijd om zonder zorgen een accountje op te zetten. Ik heb sowieso niet genoeg PP voor om me te komen met de "toppers". En de extra activiteit die ik daar tegenin kan brengen heb ik niets aan door de LH.

Vroeger was het zo dat er snelle -> trage -> snelle -> trage wereld werd gedaan (vanaf inno iirc) is dit tegenwoordig ook nog zo? Of is het inmiddels gewoon iedere 5 wereld snelheid 1 de rest redelijk vrij?

Nu kijken ze gewoon met welke instellingen er het meest pp valt te verdienen
 

DeletedUser69389

Guest
Geen farm maar wel pp. Dan ga je dus nog harder aangepakt worden als je geen pp wilt abusen. Belachelijke instellingen , belachelijk tw team.

Ik hoop dat er ooit een wereld komt waar pp functies uit staan ( geen classic want die snelheid is gwn veel te hoog ) maar dat zal wss toch niet gebeuren zolang alle kneusjes zoveel pp blijven kopen in de start.
Deze classic is daarom bewust langzamer gemaakt.
 
Reactiescore
1.367
Ja maar dan verdien je alsnog extreem veel gs per uur dacht ik? Dat versnelt de wereld ook aanzienlijk want iedereen heeft meer edels

Pakketjes, dus edel dood is opnieuw maken. Al is er wel zeer veel GS indd
 
Reactiescore
2.490
Ja maar dan verdien je alsnog extreem veel gs per uur dacht ik? Dat versnelt de wereld ook aanzienlijk want iedereen heeft meer edels

Dat is de verhoogde grondstoffenproduftie die ook op deze wereld hoger is.
 

DeletedUser73657

Guest
Dat is de verhoogde grondstoffenproduftie die ook op deze wereld hoger is.

Ja waardoor er dus nog meer grondstoffen zijn voor pp farmers en de abusers meer kunnen kopen. Met andere woorden : abuse of get abused :)
 

Deleted User - 24028

Guest
Ja waardoor er dus nog meer grondstoffen zijn voor pp farmers en de abusers meer kunnen kopen. Met andere woorden : abuse of get abused :)
Die verhoogde GS productie ging over classic, en die is er om het toch een iets snellere wereld te maken maar je toch niet meteen een achterstand te bezorgen als je paar uurtjes niet kan loggen. Gezien het om classic gaat en classic geen premium beurs heeft en geen functies met PP (op PA, AM en FA na) kunnen PP farmers hier niks komen zoeken en abusers ook niet...
 

DeletedUser73657

Guest
Die verhoogde GS productie ging over classic, en die is er om het toch een iets snellere wereld te maken maar je toch niet meteen een achterstand te bezorgen als je paar uurtjes niet kan loggen. Gezien het om classic gaat en classic geen premium beurs heeft en geen functies met PP (op PA, AM en FA na) kunnen PP farmers hier niks komen zoeken en abusers ook niet...

Hij zegt toch net dat er op deze wereld ook een verhoogde gs productie is? Dat er op classic geen pp is weet ik ook
 

Deleted User - 24028

Guest
Hij zegt toch net dat er op deze wereld ook een verhoogde gs productie is? Dat er op classic geen pp is weet ik ook
Wat ik dus met vorige post wou bedoelen is dat jij de reactie van Duckje verkeerd interpreteert waardoor jij denkt dat er ook op W63 verhoogde GS productie is terwijl dat helemaal niet zo is ;) Althans daarvan is niks terug te vinden in de aankondiging / instellingen terwijl dit er bij classic wel in staat...

EDIT: Een eerdere post van Duckje maakt me niet meer zo zeker van die zaak:

Blijft zomervakantie natuurlijk, aansluitend de limited haul is de basisproductie wel 50 ipv 30, dus je produceert meer grondstoffen.

Zou wel handig zijn als het verhoogd is om het in de instellingen te zetten want nu is het onduidelijk :x
 
Reactiescore
1.367
Edelmanproductie: Goudmunten

Wat bedoel je met Pakketjes, dus edel dood is opnieuw maken ?

Het gesprek ging over de classic wereld, waar er pakketjes zijn
 
Reactiescore
1.019
Blijft zomervakantie natuurlijk, aansluitend de limited haul is de basisproductie wel 50 ipv 30, dus je produceert meer grondstoffen.
Wat was de berekening hiervoor ook alweer? Hoeveel gs je per uur krijgt per level gs mijn
 

DeletedUser78932

Guest
De houthakker is een van de drie gebouwen die grondstoffen voor je dorp produceert. Je houthakkers hakken in de dichte bossen rondom jouw dorp het massieve hout, dat je zowel voor het bouwen van je nederzetting als voor de bewapening van je leger nodig hebt. Hoe hoger het level van de houthakker, hoe sneller het hout je dorp in stroomt. Het maximum is afhankelijk van de wereld waarop je speelt (hoe hoger de wereld snelheid hoe sneller je er grondstoffen per uur bij krijgt)

Wereld Snelheid Grondstoffen per uur
1 2.400
1.25 3.000
1.5 3.600
2 4.800

Hoe zit het met rooftochten? telt dat mee met de buit?
Zijn er rooftochten?
 
Reactiescore
2.490
@Playing For Change --> Rooftochten zijn niet actief

De houthakker is een van de drie gebouwen die grondstoffen voor je dorp produceert. Je houthakkers hakken in de dichte bossen rondom jouw dorp het massieve hout, dat je zowel voor het bouwen van je nederzetting als voor de bewapening van je leger nodig hebt. Hoe hoger het level van de houthakker, hoe sneller het hout je dorp in stroomt. Het maximum is afhankelijk van de wereld waarop je speelt (hoe hoger de wereld snelheid hoe sneller je er grondstoffen per uur bij krijgt)

Wereld Snelheid Grondstoffen per uur
1 2.400
1.25 3.000
1.5 3.600
2 4.800


Zijn er rooftochten?

Ja en neen, op een basisproductie kloppen deze cijfers, we gaan nu echter van basisproductie 30 -> 50 waardoor je op 4.000 komt op snelheid 1 :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan