Wereld 62 Feedbacktopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Deleted User - 2242732

Guest
Het probleem is dat veel noobs ook samen spelen vanuit voorgaande werelden, vriendenkringen irl enz...
Zet je die ledenlimiet erg laag zullen er wss nog minder spelen/starten aangezien ze niet kunnen samenspelen. Noobs spelen veel minder snel met meerdere per account. Dat gebeurt meer via fusies in een bepaald stadium van het spel dat er geen andere (edel)keuzes meer zijn.
Ook zijn noobs veel sneller inactief, waardoor ze snel minder motivatie krijgen wanneer 2/5e van hun stam random zou stoppen bv...
Niet iedereen heeft skypechats enz, sommige spelen gewoon het spel en hun enige contact is met spelers via het forum.
Een grotere vrienden/contactgroep bevordert sowieso het spelplezier.

En wat doe je dan met stammen die 20 leden hebben waarvan de top 5 zo groot is ze regeltechnisch maar met 5 in een stam mogen zitten? Mooie gedacht maar niet echt praktisch.

Wat bedoel je hiermee? Ik snap niet echt hoe dit buiten mijn gedachteregels kan gaan.
Immers, joint 1 speler van die 'top 5' de stam is het stampunten% meteen enorm vergroot waardoor de andere 4 niet meer kunnen joinen.
Ik bedoel dus --> vanaf je stampunten hoger zijn dan x % van de punten van de rank 1 stam --> ledenlimiet ligt vast en kunnen geen nieuwe spelers meer joinen.
Zo kom je niet aan bovenstaand probleem voor het omzeilen van de 'regels' toch of begrijp ik je verkeerd?

Verder klopt wel alles wat je zegt. Er is nu trouwens al 60 werelden een vrij grote ledenlimiet in functie van de grootte van de wereld.
Niks mis mee om eens een wereld het anders aan te pakken (ledenlimiet op 4-5) en te zien wat het geeft toch?
Althans, mijn redenering... :)
 
Reactiescore
3.576
Het probleem is dat veel noobs ook samen spelen vanuit voorgaande werelden, vriendenkringen irl enz...
Zet je die ledenlimiet erg laag zullen er wss nog minder spelen/starten aangezien ze niet kunnen samenspelen. Noobs spelen veel minder snel met meerdere per account. Dat gebeurt meer via fusies in een bepaald stadium van het spel dat er geen andere (edel)keuzes meer zijn.
Ook zijn noobs veel sneller inactief, waardoor ze snel minder motivatie krijgen wanneer 2/5e van hun stam random zou stoppen bv...
Niet iedereen heeft skypechats enz, sommige spelen gewoon het spel en hun enige contact is met spelers via het forum.
Een grotere vrienden/contactgroep bevordert sowieso het spelplezier.

Ik heb nergens 5 accounts laten vallen als ledenlimiet dat lijkt mij ook wel wat aan de te lage kant. 8 lijkt me ook voor bevriende noobs groot genoeg. Ik heb best veel van dat soort stammen gezien de afgelopen jaren en een groep dat de 8 overstijgt RL ben ik persoonlijk de laatsten jaren nooit tegengekomen. Is dan ook een te verwaarlozen groep.

Wat bedoel je hiermee? Ik snap niet echt hoe dit buiten mijn gedachteregels kan gaan.
Immers, joint 1 speler van die 'top 5' de stam is het stampunten% meteen enorm vergroot waardoor de andere 4 niet meer kunnen joinen.
Ik bedoel dus --> vanaf je stampunten hoger zijn dan x % van de punten van de rank 1 stam --> ledenlimiet ligt vast en kunnen geen nieuwe spelers meer joinen.
Zo kom je niet aan bovenstaand probleem voor het omzeilen van de 'regels' toch of begrijp ik je verkeerd?

Verder klopt wel alles wat je zegt. Er is nu trouwens al 60 werelden een vrij grote ledenlimiet in functie van de grootte van de wereld.
Niks mis mee om eens een wereld het anders aan te pakken (ledenlimiet op 4-5) en te zien wat het geeft toch?
Althans, mijn redenering... :)

Ben ik het mee eens ja. Ik voeg er nog aan toe het niet elke wereld zo moet zijn doe om de 2-3 werelden eens eentje met een goed laag ledenlimiet dan houdt je de spelers die ook graag in een grote groep spelen (rl friends ofzo) ook tevreden.
 
Reactiescore
1.049
En wat doe je dan met stammen die 20 leden hebben waarvan de top 5 zo groot is ze regeltechnisch maar met 5 in een stam mogen zitten? Mooie gedacht maar niet echt praktisch.

Ik ben het wel oneens met Aldo dat hij zegt noobs minder kans hebben om door te groeien. Als het leden limiet veel lager zit, zit de kwaliteit ook veel meer verdeeld. Dit houdt in dat de 'toppers' ook vaak tegen elkaar komen te staan waar de 'noobs' dan weer veel meer profijt uit kunnen halen. Eventueel worden deze 'noobs' diplomatisch nog wat meer gebruikt omdat er meer evenwicht is in de wereld en ze dus effectief van belang kunnen zijn met troepen of dergelijke. Waardoor ze dus langer meedraaien als dat alles 50/50 verdeeld is en het gewoon een 1 v 1 strijd word waar noobs gewoon een rap lust object worden om nog wat save te creëren of snel nog wat te groeien voor de grote oorlog eraan komt. Werelden zijn ook veel sneller gedaan bij een 1 v 1 strijd, breekt stam A is B gewonnen en omgekeerd. Als het ledenlimiet veel lager ligt en er zijn 5 stammen en er valt een stam gaat het gewoon nog een tijdje door. Stel stam A breekt een speler van stam B dan gaan de overige spelers ipv op del (wat meestal gebeurd bij een 1 v 1 strijd) gewoon over naar stam C, D of E omdat alle kansen dan nog gewoon open blijven liggen.

Conclusie: Het evenwicht van een wereld is belangrijk maar hoe meer partijen daaraan meedoen hoe langer de levensduur. Hoe langer de levensduur hoe langer zoveel mogelijk spelers de tijd hebben bij te leren/wat te presteren.

Dus nogmaals een oproep, haal het ledenlimiet nog snel even 7 omlaag. Ik ken er niets van maar volgens mij is dat maar een kleine aanpassing :s
Meneer Jannes, Een noobstam van 6 leden is zo gebroken of wordt constant onder VV gedaan waardoor je toch een 1 v 1 strijd hebt :D
 
Reactiescore
853
Ben het eens met wat de anderen al zeggen. Realistisch gezien komen de "noobs/newgens" al niet in een van de betere stammen waardoor ze in principe nooit een eerlijke strijd krijgen. Het zou juist bevorderlijk zijn om stammen kleiner te maken waardoor er meer concurrentie is en er dus een grotere kans is voor de noobs.
 
Reactiescore
3.576
Meneer Jannes, Een noobstam van 6 leden is zo gebroken of wordt constant onder VV gedaan waardoor je toch een 1 v 1 strijd hebt :D

Meneer Rens, een noob stam met 2000 leden word ook zo gebroken. En er zijn dan minstens 5+ 'top' stammen dus ik zie je punt van die 1 v 1 niet meteen :)
 
Reactiescore
1.049
Meneer Rens, een noob stam met 2000 leden word ook zo gebroken. En er zijn dan minstens 5+ 'top' stammen dus ik zie je punt van die 1 v 1 niet meteen :)
So what. Of ze nu in de RIM liggen als bg of op worden geedeld. Uiteindelijk worden de dorpen deff en is het hetzelfde als ze worden opgeedeld
 
Reactiescore
2.490
Als jullie nu eens al deze "noobs" in jullie stam nemen en opleiden om TW te spelen ;)
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Hoeveel mensen moeten een petitie tekenen om je zover te krijgen
 
Reactiescore
3.576
Iedere tribalwars speler die al langer als 8 jaar (effectief) speelt heeft recht op een veto stem. Ik wil bij deze mijn veto stellen om het ledenlimiet naar 8 te doen.

Weet goed dat de wereld niet gestart kan worden tot dat mijn veto toegepast is!
 

Deleted User - 487871837

Guest
Iedere tribalwars speler die al langer als 8 jaar (effectief) speelt heeft recht op een veto stem. Ik wil bij deze mijn veto stellen om het ledenlimiet naar 8 te doen.

Weet goed dat de wereld niet gestart kan worden tot dat mijn veto toegepast is!

Veto’s worden alleen in achting genomen als deze in correct Nederlands gepost worden.
 
Reactiescore
831
Uiteindelijk is TW geen noob-friendly spel. Ik denk persoonlijk als je het spel noob-friendly wilt maken je naar de belangrijkere dingen moet kijken en niet naar het ledenlimiet van stammen. Want ik denk dat dit niet zoveel verschil gaat maken.
 
Reactiescore
1.049
Uiteindelijk is TW geen noob-friendly spel. Ik denk persoonlijk als je het spel noob-friendly wilt maken je naar de belangrijkere dingen moet kijken en niet naar het ledenlimiet van stammen. Want ik denk dat dit niet zoveel verschil gaat maken.
Jup, Mentorsysteem een keer fatsoenlijk maken :D
 
Reactiescore
1.049
Ja precies, dit zou al een goede start zijn. Verder vind ik de wiki ook vrij ongedetailleerd. Dit zijn dingen die een veel grotere impact hebben vergeleken met het ledenlimiet van een stam.
Yup,
Ik zou daar in principe zelfs wel mee willen helpen en ik gok meer mensen ook. Maar t moet wel vanuit TW komen natuurlijk
 
Reactiescore
461
Eens wat anders met 35 ts per edel, mooie instellingen. Alleen jammer van het ledenlimiet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan