Wereld 61

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
2.489
Wereld 61

Beste spelers,

Wereld 61 komt eraan!

Wereld 61 gaat van start op woensdag 14 maart omstreeks 11:00. Mocht je op 2 werelden gelijktijdig willen starten of ben je toch iets te ervaren voor onze normale wereld probeer dan zeker onze klassieke spelwereld uit!

De instellingen

Snelheid:
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 1 (100%)
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 1 (100%)

Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters: Neen
- Ridder/Standbeeld: Ja; Vaardigheden
- Bonusdorpen: Actief
- Kerk en geloof: Inactief
- Uitkijktoren: Inactief
- Burgerwacht: Actief
- Moraal: Actief, tijdsgebaseerd
- Prestaties: Actief
- Verlaten dorpen (en barbarendorpen): Meegroeien tot 2.000
- Edelmanproductie: Goudmuntensysteem
- Toestemmingsdaling per edelman: 20-35
- Technologieën: 15 level systeem
- Beginnersbescherming: 5 dagen
- Beginnersbescherming ratio: Gedeactiveerd

Instellingen:
- Nachtmodus: 00:00 - 07:00
- Startdirectie kiezen: Aan
- Aanvalstiming: Milliseconden (100)
- Minimum troepen per aanval: 1% per aanval
- Edelmannen looplimiet: 70 velden

Extra (Anders dan anders):
- Overwinningsvoorwaarden: Runedorpen
- Ledenlimiet Stam: 15
- Vlaggen: Actief
- Rooftochten: Actief

Premium-Functies
- Premium Account: Geactiveerd
- Account Manager: Geactiveerd
- Farm-Assistent: Geactiveerd
- Bouwtijdhalveringen: Geactiveerd
- Direct afbouwen: Geactiveerd
- Bouwkostreductie: Geactiveerd
- +20% productie: Geactiveerd
- Ruilen met de handelaar: Geactiveerd
- Premium Beurs: Geactiveerd

Feedback

Open geen supportaanvragen of topics om deze instellingen of de startdatum te wijzigen. De instellingen van deze wereld zullen gedurende de wereld NIET gewijzigd worden. Hij wordt dus uitgespeeld zoals hij gestart is.

Ga jij spelen of sla je over? Laat het weten in het feedbacktopic, of op onze discordchat in het hiervoor aangemaakte kanaal (click)!

Alvast veel succes!

Met vriendelijke groeten,
Jullie TribalWars.nl Team
 
Reactiescore
1.019
2 werelden net na elkaar, ik weet niet of dat helemaal slim is.

maar dat terzijde, standaart instellingen, wel leuk voor de variatie 15 level systeem, geeft wel weer iets leuks aan het spel. ik ga niet spelen, voor de mensen die het leuk vinden een snelheid 1 wereld te spelen is het de perfecte wereld denk ik :)
 
Reactiescore
273
Oh heerlijk die verse Premium Punten.
Liefst zie ik dat er elke maand een nieuwe wereld geopend wordt. Dan heb ik in no time 100.000 pp om eens lekker een wereld te kunnen gaan abusen.
 
Reactiescore
524
1.
Is het lvl15 systeem dat de troepen tot lvl15 kunnen of tot lvl3 met max 15 levels?

2.
Wanneer kunnen we weer een normale wereld zonder moraal verwachten?
(met dan eventueel die 20:1 om te compenseren)

3.
Wanneer kunnen we weer een normale wereld verwachten met pakketjes ipv goudmunten?
(om de overtollige edels uit de events te compenseren indien mensen niet fatsoenlijk timen)

4.
Wanneer kunnen we weer een no-haul wereld verwachten?
(zodat fusie-acc's elkaar niet abnormaal boosten met alle eventitems)
 
Reactiescore
2.489
Antwoorden even in de quote.

1.
Is het lvl15 systeem dat de troepen tot lvl15 kunnen of tot lvl3 met max 15 levels? --> Max 15 levels

2.
Wanneer kunnen we weer een normale wereld zonder moraal verwachten?
(met dan eventueel die 20:1 om te compenseren) --> Helaas niet mogelijk, we bekijken de optie het moraal asap na wereldstart te laten vallen. (Ons idee was een wereld zonder moraal)

3.
Wanneer kunnen we weer een normale wereld verwachten met pakketjes ipv goudmunten?
(om de overtollige edels uit de events te compenseren indien mensen niet fatsoenlijk timen) --> Goudmunten verdient de voorkeur voor normale werelden, we houden het in gedachten voor wereld 62. Zoniet kan je naar de klassieke wereld

4.
Wanneer kunnen we weer een no-haul wereld verwachten?
(zodat fusie-acc's elkaar niet abnormaal boosten met alle eventitems)--> Ik prefereer dat soort werelden meer richting de zomer te lanceren, dus W62 is daarvoor een betere fit.

Waarom 2 werelden. In dit geval profileren we de classic als echt de wereld voor ervaren spelers en NL61 voor de iets meer normale spelers. Allicht dat dat de pre-regs voor W61 iets lager zal maken en die voor Classic iets hoger. Echter is dat voor ons dus een win-win situatie.
 
Reactiescore
1.019
hoezo kon het w56 wel een wereld zonder moraal dan? dat waren echt perfecte instellingen :p
 
Reactiescore
2.489

DeletedUser75778

Guest
Aangezien 56 mijn instellingen waren, daar is dus op gestemd door de community, kan ik je verzekeren dat een wereld zonder moraal de nodige afwisseling en andere (lees: meer) spelers brengt. @Duckje

Overigens aardige instellingen. Persoonlijk geen fan van, maar wel origineel.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Call me a noob maar wat houdt tijdsgebaseerde moraal in?
 
Reactiescore
524
Noob

Het tijdsgebaseerde moraal lijkt een beetje op puntenlimieten van casual die naarmate de tijd verstrijkt breder wordt.

Het moraal wordt als het ware iedere x tijd minder sterk (of het % verschil in pnt moet groter worden voor hetzelfde moraal voordeel/nadeel).
Dit is een automatisch proces waarbij (als ik het goed heb) het moraal een jaar na de start voor iedereen 100% is ongeacht het puntenverschil.

Opzich een leuk systeem alleen het termijn van een jaar is naar mijn mening veel te lang als je kijkt naar de gemiddelde wereldduur.
Een aflooptermijn van een half jaar waarbij je binnen 2 a 3 maanden al een duidelijk merkbaar verschil ziet (gelijk aan de startende midgame) zal deze fase misschien langer later duren (en voor de gedupeerde spelers zijn er al 2 nieuwe werelden gestart).
 
Reactiescore
111

DeletedUser73204

Guest
Leuke instellingen behalve weer die bouwtijdhalvering en direct klaar instelling. Ik denk niet dat ik weer ga beginnen.
 
Reactiescore
3.536
Persoonlijk start ik geen werelden meer zonder uitkijktoren. Nu even meegemaakt op w58 en was meteen verkocht. Dat nodeloos 1c gespam van nolifers die veel te veel tijd hebben in hun leven vervalt hiermee gewoon. Nu word er eindelijk nog eens gewoon tactisch gefaked en niet nodeloos veel op elk dorp zodat je alles moet gaan dodgen wat niets met deffen te maken heeft. overigens runnen spelers veel te snel bij het inc's krijgen, met de uitkijktoren zal dat % wellicht flink dalen.

Dus hopelijk op w62 uitkijktoren, muntensysteem, boog, ridder en derest maakt mij niets uit :D
 

DeletedUser69389

Guest
Persoonlijk start ik geen werelden meer zonder uitkijktoren. Nu even meegemaakt op w58 en was meteen verkocht. Dat nodeloos 1c gespam van nolifers die veel te veel tijd hebben in hun leven vervalt hiermee gewoon. Nu word er eindelijk nog eens gewoon tactisch gefaked en niet nodeloos veel op elk dorp zodat je alles moet gaan dodgen wat niets met deffen te maken heeft. overigens runnen spelers veel te snel bij het inc's krijgen, met de uitkijktoren zal dat % wellicht flink dalen.

Dus hopelijk op w62 uitkijktoren, muntensysteem, boog, ridder en derest maakt mij niets uit :D
Uitkijktoren waarderen.... NOOB.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan