wereld 6

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser4325

Guest
klovadis zei:
Je hebt geen recht op gratis premium account. Als wij vinden dat spelers gratis pa krijgen dan is dat onze beslissing en niet jouw vordering.

Groetjes, klovadis

Volgens mij had outlawsbba het eerder over het oplossen van de ongelofelijk laggy wereld 1-server in plaats van uit te zijn op 3 dagen gratis PA...en met alle respect maar 3 dagen gratis PA zouden in de verste verte nog niet opkunnen tegen wat veel W1 spelers de laatste tijd hebben ingezet om op laggy servers te spelen... hoe het komt en of het al op het forum staat ergens weet ik niet maar ik hoop dat het binnenkort zal opgelost worden in elk geval,want het was leuker spelen zonder lag :)
 

DeletedUser

Guest
De problemen zijn bekend en we werken aan die stomme laggy servers, maar door permanent zeiken wordt het ook niet beter. Geloof me maar als ik zeg ik die problemen zelf zeer genant vind en ik het ook graag had dat ze opgelost waren, helaas is dit niet zo envoudig.

Gelieve dus te respecteren dat wij die discussies zat zijn, meer als proberen dit te verbeteren kunnen we niet. Dus open aub geen verdere onderwerpen hierover.

Groetjes, klovadis
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan