Wereld 57 + Rune-oorlogen gewonnen door GOD (HELDEN)

Reactiescore
2.490
Voor eeuwen was een legende vergeten, begraven in stoffige tombes en zware boeken. Enkel herinnerd door de gepensioneerden rond het kampvuur om in de koude winternachten de harten warm te houden. Een verhaal van beproevingen, verdriet en verraad; vertellend over plaatsen met veel macht. In het centrum van deze plaatsen lag deze legende: De magische Runestenen, gesneden in de oudheid met de macht om te vernietigen; machtig maar kwaadaardig. Te gevaarlijk geacht voor menselijke handen werden ze door hun makers verstopt; om zich enkel te tonen in tijden van strijd, wanneer de nood het hoogst werd. Om een krachtige heerser te vinden, de strijd te beëindigen en eeuwigdurende vrede te waarborgen.


runestone_header.png
Rune Oorlogen

Beste Tribal Wars strijders!

Vandaag presenteren we jullie onze nieuwe wereld overwinningsvoorwaarde, genaamd "Rune-oorlogen". Dit nieuwe wereldtype gaat over het veroveren van specifieke plaatsen op de kaart en deze te behouden om de overwinning te behalen.

De werelden zijn erg vergelijkbaar met onze andere wereldtypes die je al kent, dus je ervaring en strategie zal goed van pas komen. Maar zoals gezegd hebben deze werelden een spannende twist!

Op een bepaald moment zullen mystieke Runedorpen over heel de kaart geplaatst worden, wachtend op jouw overname. Deze dorpen controleren zal de sleutel zijn in de wereldoverwinning. Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt! Er zijn verschillende uitdagingen die je moet overkomen.

De eerste uitdaging zal zijn om de strijders te verslagen die het dorp verdedigen; een oude sekte gezworen om de geheimen van de Runestenen te beschermen!
Een tweede uitdaging zal zijn om het dorp te behouden. De Runestenen verzwakken soldaten in hun buurt, deze dorpen verdedigen zal dus erg moeilijk zijn en enkel sterke bondgenoten zullen succesvol zijn.
De derde uitdaging zal zijn om genoeg dorpen te veroveren en te behouden om je waardigheid te bewijzen! De stammen moeten niet enkel voldoende Runedorpen veroveren maar 60% van alle Runedorpen in ELK continent.

De stam die al deze uitdagingen kan overwinnen en 60% van alle Runedorpen in alle continenten kan behouden voor 14 dagen zal de kracht van de Runestenen krijgen en de wereld winnen!

Om je een beter idee te geven over hoe de speelstijl verandert geven we een kort overzicht om uit te legen hoe een Runenwereld werkt. Over het algemeen is een Runenwereld opgedeeld in drie fasen:

Voorbereidingsfase

De beginfase is gelijkaardig aan het Tribal Wars dat je kent en waar je van houdt. Je bouwt je dorp uit en rekruteert machtige legers, vecht tegen je vijanden en je breidt je territorium uit. Maar dan zullen de Runedorpen verschijnen!

Veroveringsfase

Als de Runedorpen in het spel komen zal ook de spelervaring veranderen. Nu zullen stammen de Runedorpen moeten veroveren in alle continenten. Slimme leiders hebben dit natuurlijk al in acht genomen en hun strategie aangepast in de voorbereidingsfase. Kleinere stammen kunnen ook voordeel halen uit de nieuwe opties door op het juiste moment aan te vallen en waardevolle runendorpen van grotere stammen, die tegen de verdedigers vechten, te stelen.

Terwijl in het begin van deze fase de focus ligt op het verslagen van de vijandige troepen en de runedorpen te veroveren, zal elke stam meer en meer zijn focus verplaatsen naar het verdedigen van deze dorpen. Door de verdedigingsmalus (-50% verdedigingskracht) zal het moeilijker worden om de dorpen te behouden als je meer dorpen verovert. Het zal nodig zijn om een oog te houden op vijandige troepenbewegingen en verdedigende troepen goed te verschuiven tussen dorpen.
Een goede voorraad van verdedigende troepen zal nodig zijn om het nodige aantal dorpen te veroveren en te behouden.

Controlerende fase


Als een stam het nodige aantal Runedorpen controleert zal er een aftelklok starten. Als deze afgelopen is, is ook de wereld afgelopen! In deze fase moet de dominerende stam de keuze maken om te focussen op het behouden van de Runedorpen in hun bezit of, misschien de meer riskante keuze, om verder uit te breiden?
Maar de aanvallende stammen hebben ook een nieuwe set strategieën om te gebruiken. De meest logische is om de Runedorpen weg te stelen van de dominerende stam. Alternatieve strategieën zijn ook mogelijk. Bv. De rekruteringsplekken van de vijand aanvallen om hun voorraad van verse troepen te verstoren. De keuze is volledig aan jou!

Waar, Wanneer, Hoe & Feedback


Deze rune-oorlogen betreden is gemakkelijk! Wereld 57 zal starten op 26/7 en de pre-registratie is al geopend! >>Pre-registreer je nu!

We kijken zoals gewoonlijk uit naar je feedback in dit topic:
>> Feedbacktopic

Veel geluk en veel plezier!

Met vriendelijke groeten,
Jullie Tribal Wars Team
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.490

De instellingen


Snelheid:

- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 1.6 (160%)
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 0,6666 (100%)

Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters: Actief
- Ridder/Standbeeld: Ja; Meerdere ridders met skills
- Bonusdorpen: Actief
- Kerk en geloof: Inactief
- Uitkijktoren: Actief
- Burgerwacht: Actief
- Moraal: Actief
- Prestaties: Actief
- Verlaten dorpen (en barbarendorpen): Meegroeien tot 1.500
- Edelmanproductie: Goudmuntensysteem
- Toestemmingsdaling per edelman: 25-35
- Technologieën: Simpel
- Beginnersbescherming: 3 dagen
- Beginnersbescherming ratio: Actief, Ratio 20 voor 60 dagen

Instellingen:
- Nachtmodus: 00:00 - 08:00
- Startdirectie kiezen: Aan
- Aanvalstiming: Milliseconden
- Minimum troepen per aanval: 1%
- Edelmannen looplimiet: 40 uur

Extra (Anders dan anders):
- Overwinningsvoorwaarden: Rune-oorlogen (Zie boven)
- Ledenlimiet Stam: 20
- Vlaggen: Actief
- Limited haul: Inactief

Premium-Functies
- Premium Account: Geactiveerd
- Account Manager: Geactiveerd
- Farm-Assistent: Geactiveerd
- Bouwtijdhalveringen: Geactiveerd
- Direct afbouwen: Geactiveerd
- Bouwkostreductie: Geactiveerd
- +20% productie: Geactiveerd
- Ruilen met de handelaar: Geactiveerd
- Premium Beurs: Geactiveerd
 
Reactiescore
2.490
Beste spelers,

Er is ons op gewezen dat er een inconsistentie is tussen de aankondiging en de feitelijke wereldinstellingen. De correcte instelling voor toestemmingsaftrek is: 20-35. De aankondiging is aangepast.

Onze oprechte excuses voor de onduidelijkheid.

Met vriendelijke groeten

Het TribalWars.nl Team
 
Reactiescore
2.490
Wereld 57 gewonnen door GOD (HELDEN)!

Beste spelers,

De afsluiting van onze aller eerste Rune-oorlogen wereld.

Wereld 57 is afgesloten nadat GOD (Helden) alle runes in zijn bezit had.

Ze behaalde: 130.011.312 punten met de volgende verdeling:
Wereld57.png


De top 3 spelers was als volgt:

  1. QQEEZZ
  2. Rise Against
  3. GuessWhoIsBack
De top 3 zal respectievelijk 3000, 2000 en 1000 premium-punten ontvangen, alle andere spelers uit de winnende stam zullen 500 premium-punten bijgeschreven krijgen. Naast deze premium prijs zullen ze nooit vergeten worden binnen de TribalWars.nl community.

Je kan de ranglijsten hier (clicky) nogmaals nakijken. Deze link zal voor altijd beschikbaar blijven.

Nogmaals gefeliciteerd aan GOD (HELDEN)!


Met vriendelijke groeten,
Jullie Tribal Wars.nl Team
 
Bovenaan