Wereld 55 Feedbacktopic

Ga jij spelen ?


  • Totaal aantal stemmers
    45
  • Enquête gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
2.490
Wereld 55

Beste spelers,

Nadat het Teasingtopic zo lang opengebleven is is het nu tijd voor de aankondiging van Wereld 55.

Wereld 55
start op 29 maart 2017 omstreeks 11:30 servertijd.

Pre-registraties zijn alvast geopend!

Wereld 55: Details
  • Snelheid:
    • Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 100% (1.0)
    • Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 100% (1.0)
  • Spelsysteem:
    • Boogschutters/bereden Boogschutters: Actief
    • Ridder/Standbeeld: Actief, meerdere ridders met boeken
    • Bonusdorpen: Nee
    • Kerk en geloof: Nee
    • Uitkijktoren: Nee
    • Burgerwacht: Ja
    • Moraal: Nee
    • Prestaties: Ja
    • Verlaten dorpen (en barbarendorpen): Ja, groeien tot 2.000
    • Edelmanproductie: Munten
    • Toestemmingsdaling per edelman: 20-35
    • Technologieën: Simpel 1 level
    • Beginnersbescherming: 5 dagen
    • Beginnersbescherming ratio: Niet van toepassing
  • Instellingen:
    • Nachtmodus: 01:00 - 8:00
    • Startdirectie kiezen: Ja
    • Aanvalstiming: Miliseconden
    • Minimum troepen per aanval: 1%
    • Edelmannen looplimiet: Niet van toepassing
  • Extra (Anders dan anders):
    • Overwinningsvoorwaarden: Geheimen (12 geheimen, 1 spawn van elk geheim na 120 speeldagen)*
    • Ledenlimiet Stam: 30
    • Vlaggen: Actief
  • Premium-Functies
    • Premium Account: Geactiveerd
    • Account Manager: Geactiveerd
    • Farm-Assistent: Geactiveerd
    • Bouwtijdhalveringen: Geactiveerd
    • Direct afbouwen: Geactiveerd
    • Bouwkostreductie: Geactiveerd
    • +20% productie: Geactiveerd
    • Ruilen met de handelaar: Geactiveerd
    • Premium Beurs: Geactiveerd
* Uitzondering: Het 1 geheim copy systeem is een test, Mocht deze slecht functioneren zullen we het spawngehalte wijzigen.

Open geen supportaanvragen of topics om deze instellingen of de startdatum te wijzigen. De instellingen van deze wereld zullen gedurende de wereld NIET gewijzigd worden. Hij wordt dus uitgespeeld zoals hij gestart is.

Alvast veel succes!

Met vriendelijke groeten,
Jullie Tribal Wars.nl Team

Ga jij spelen of sla je over? Laat het ons weten!

Dankje @tim010 voor de instellingen!
 

DeletedUser76667

Guest
Ga jij spelen of sla je over? Laat het ons weten!

Dankje @tim010 voor de instellingen!

Bedankt Tim,

Wie wilt er nou op een wereld spelen met geheimen (facepalm). De nl. server gaat al richting zijn eind.. en jullie gooien er nog even een geheimen wereld tegenaan. CHAPEAU.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.490
Bedankt Tim,

Wie wilt er nou op een wereld spelen met geheimen (facepalm). De nl. server gaat al richting zijn eind.. en jullie gooien er nog even een geheimen wereld tegenaan. CHAPEAU.

Ter verdediging: We gebruiken het Geheimen systeem anders dan dat we het normaal gebruiken waarin geheimen gekopieerd worden en er van elk type dus meerdere aanwezig zijn.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Bedankt Tim,

Wie wilt er nou op een wereld spelen met geheimen (facepalm). De nl. server gaat al richting zijn eind.. en jullie gooien er nog even een geheimen wereld tegenaan. CHAPEAU.

Ten eerste heb je zelf geen voorstel ingediend dus heb je geen recht om hier boos te doen dat andersmans voorstellen gekozen werden. Wou je jouw eigen instelling dan had je zelf maar een voorstel moeten plaatsen.

Ten tweede was ik niet de enige met deze instellingen, ik was weliswaar de eerste maar er hebben meerdere spelers dezelfde instellingen voorgesteld dus niet iedereen is hier zo hard tegen.

Ten derde zijn geheimen een prima concept maar is het in het verleden altijd slecht afgelopen doordat deze meerdere keren op een wereld verschenen zodat beiden kampen in een oorlog deze allemaal hadden en dan elkaar op hun woord moesten vertrouwen dat ze die niet in 1 stam verzamelden. Dat is iets wat deze keer niet zal kunnen.


Ik zou dus zeggen, iets actiever zijn VOOR de instellingen vastliggen en niet alleen komen posten nadat alles besloten is. Fijne dag nog!
 

Deleted User - 487871837

Guest
Geen kerk en uitkijktoren.

Had niet gedacht de dag mee te mogen maken waarin die instellingen samen een ding waren.

Ik denk dat ik ergens ga co'en - m'n pps raken op en vind het zonde om pp te farmen op zo'n wereld :rolleyes:
 

DeletedUser68950

Guest
Mooie instellingen, nog nooit met geheimen gespeeld, dus kijk er zeker naar uit!
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Zeker toffe instellingen, de snelheid maakt het wel enorm minder
 

DeletedUser56689

Guest
Heb er zin in! Als mensen hier ook nog op zeuren kunnen ze echt een eind opdonderen. Deze instellingen wordt vrijwel iedereen die meedenkt met CM blij van.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Heb er zin in! Als mensen hier ook nog op zeuren kunnen ze echt een eind opdonderen. Deze instellingen wordt vrijwel iedereen die meedenkt met CM blij van.

Het enige minpuntje zou de snelheid zijn, maar die stond al vast, dus daarover klagen is zinloos. Als die 1,5-2 was zou de wereld van een 7 naar een 9 schieten.

Buiten dat ben ik erg blij dat ze het idee van Tim erin hebben gedaan en geluisterd hebben naar de community. Well done @Poo. @Duckje ;)
 

DeletedUser

Guest
Mooie instellingen, ik had de snelheid toch wat hoger gezien maar ja daar doe je nu weinig aan.
En een geheimenwereld heb ik nog nooit bespeeld, dus misschien is het wel eens waard om het te bespelen :)
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.781
Eén versie van elk geheim?

Dus helemaal naar achter in het stamcluster zetten (gezien je geheimen kan verplaatsen) en deze wereld is praktisch eindeloos tot iemand 100% dominantie heeft.
Zinloos. Snelheid 1/1 maakt het al een trage wereld en dan zo'n dominantievoorwaarden. Wie gaat zoiets nu spelen?
 
Reactiescore
1.140
Eén versie van elk geheim?

Dus helemaal naar achter in het stamcluster zetten (gezien je geheimen kan verplaatsen) en deze wereld is praktisch eindeloos tot iemand 100% dominantie heeft.
Zinloos. Snelheid 1/1 maakt het al een trage wereld en dan zo'n dominantievoorwaarden. Wie gaat zoiets nu spelen?

Aangezien de werelden nu zo klein zijn kun je nooit heel ver van een geheim af zijn.
Tevens hebben ze bewust die edel afstand op max gezet dus zodra je de enigste echte stam bent kun je makkelijk een aanval lanceren op die dorpen met de geheimen.

Daarnaast is het een test en worden er waarschijnlijk geheimen bij geplaats mocht het al lang beslist zijn maar het maar niet eindigen door die geheimen.
 
Reactiescore
746
Eén versie van elk geheim?

Dus helemaal naar achter in het stamcluster zetten (gezien je geheimen kan verplaatsen) en deze wereld is praktisch eindeloos tot iemand 100% dominantie heeft.
Zinloos. Snelheid 1/1 maakt het al een trage wereld en dan zo'n dominantievoorwaarden. Wie gaat zoiets nu spelen?
Iemand heeft niet de hele post gelezen. :)

Ik herhaal het even voor je :)
* Uitzondering: Het 1 geheim copy systeem is een test, Mocht deze slecht functioneren zullen we het spawngehalte wijzigen.


Edit, wat vanquisher dus eigenlijk zegt in mooie woorden.
 
Reactiescore
88
Mij lijken die instellingen wel nice, geen moraal en dergelijke..
Ken geen hol van geheimen dus daar kan ik niet echt over oordelen.
De snelheid is wat minder, maar dan ist meteen ook minder intensief dus wat dat betreft niet zo'n groot probleem.
Boog actief kan wel aanleiding geven tot een stackwereld maar ook dat valt af te wachten.
Ben benieuwd..
 

DeletedUser76293

Guest
Keertje wat anders, ziet er leuk uit :)
Erg fijn dat moraal ook uit staat.
 
Reactiescore
524
Geen bonusdorpen wat wel fijn is met alle permanente boosters die tegenwoordig in ieder dorp staan.

Bb's groeien tot 2k wat bb edelaars kan beperken maar ik kan nergens de verlaten dorpen ratio vinden.

Iemand die daar meer over weet of houden jullie dat als verrassing bii de start? :)
 

Deleted User - 487871837

Guest
Geen bonusdorpen wat wel fijn is met alle permanente boosters die tegenwoordig in ieder dorp staan.

Bb's groeien tot 2k wat bb edelaars kan beperken maar ik kan nergens de verlaten dorpen ratio vinden.

Iemand die daar meer over weet of houden jullie dat als verrassing bii de start? :)

100 bbs de man!
 
Reactiescore
2.490
Zit altijd rond de 10% per startende speler 0.1 --> 10 starters = 1 BB (+-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan