Wereld 51 Feedbacktopic!

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Vind de instellingen niet slecht, enkel jammer die snelheid 1. Zonde :(
 

DeletedUser77671

Guest
Hey, even een kleine vraagje: begint w51 morgen nou zoals de aankondiging zegt om 10u, of zoals de countdown suggereert om 12u?
 
Reactiescore
276
Open geen supportaanvragen of topics om deze instellingen of de startdatum te wijzigen. De instellingen van deze wereld zullen gedurende de wereld NIET gewijzigd worden. Hij wordt dus uitgespeeld zoals hij gestart is.

Inkorting dominantie kan steeds overwogen worden zodra de wereld al even bezig is. Nu zullen we het even aanzien, en als we merken dat de wereld aansleept kunnen we erover nadenken om deze aan te passen :)

Voor de start zal dit echter blijven staan.

CYz28dLUkAEoS8I.jpg
 

DeletedUser74597

Guest
die ridder item in mijn inventaris ,iemand al een uitleg wat ik er mee kan en evt wanneer beste te gebruiken ?
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Inkorting dominantie kan steeds overwogen worden zodra de wereld al even bezig is. Nu zullen we het even aanzien, en als we merken dat de wereld aansleept kunnen we erover nadenken om deze aan te passen :)

Voor de start zal dit echter blijven staan.

Duidelijk, dankjewel. :)
 

DeletedUser

Guest
Licht het aan mij of zijn er geen, of weinig barbaren dorpen? Hoe kan dat?
 

DeletedUser

Guest
Tijd voor weer eens een wereld 7 instelling
zonder enige extra PA functie's
gewoon old school TW, het valt me op dat het tegenwoordig meer om de PA zaken gaat als iets anders.
Ik hoor dat ook van andere.
 
Reactiescore
1.140
De invloed van pp is zwaar overrated iedereen wind zich er erg over op en ergert zich er flink aan wat opzich best te begrijpen is. Ook ik ben er geen voorstander van maar de invloed is echt maar heel klein en een beetje starter start pp abushers er zelfs nog steeds uit. en na de start is de invloed echt helemaal niet meer te merken.
Buiten dat is w50 net gestart een niet pp wereld :)
voor er weer een volgende normale wereld zonder pp start zullen we al wel weer tijdje verder zijn op zijn vroegst wereld 75 vrees ik.
Echter is de classic momenteel ook weer tot een einde aan het lopen en die is altijd zonder pp functies dus over een maand of anderhalf tot 3 zal daar wel weer nieuwe van komen :)
 

DeletedUser

Guest
Niet alleen is het de PA ook de snelheid
De instellingen van 7 waren super
50 is al voor mij te lang bezig
Maar bedankt voor de tip ik zal de volgende classic in de gaten houden
 
Bovenaan