Wereld 51 Feedbacktopic!

Reactiescore
2.490
Wereld 51 + Nieuwe Ridder


Na de succesvolle start van Wereld 50 kondigen we nu graag wereld 51 aan, deze wereld zal onze eerste spelwereld zijn met het vernieuwe riddersysteem! Zoals aangekondigd zal deze spelwereld opnieuw de laatste premium instellingen bevatten.

Wereld 51 start op 4 augustus 2016 omstreeks 10u.

Pre-registraties zijn alvast geopend!

Wereld 51: Details

  • Snelheid:
    - Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 100% (1.0)
    - Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 100% (1.0)

  • Spelsysteem:
    - Boogschutters/bereden Boogschutters: Actief
    - Ridder/Standbeeld: Actief, nieuw systeem met meerdere ridders. Een uitleg vind je hier
    - Bonusdorpen: Actief
    - Kerk en geloof: Actief
    - Burgerwacht: Actief
    - Prestaties: Actief
    - Verlaten dorpen (en barbarendorpen): Groeien mee tot 3.000 punten
    - Edelmanproductie: Goudmuntensysteem
    - Technologieën: Simpel Systeem
    - Beginnersbescherming: 4 dagen
    - Beginnersbescherming ratio: Inactief

  • Instellingen:
    - Nachtmodus: van 00:00 tot 08:00 uur
    - Startdirectie kiezen: Actief
    - Aanvalstiming: Milliseconden (100)
    - Minimum troepen per aanval: 1% van de dorpspunten
    - Edelmannen looplimiet: 77 velden

  • Extra (Anders dan anders):
    - Overwinningsvoorwaarden: Dominantie de stam die de 75% dominantie behaalt wint!
    - Ledenlimiet Stam: 30
    - Limieten op vakantievervanging: Meer dan 30 dagen in de afgelopen 60 dagen

  • Premium-Functies
    - Premium Account: Geactiveerd
    - Account Manager: Geactiveerd
    - Farm-Assistent: Geactiveerd
    - Bouwtijdhalveringen: Geactiveerd
    - Direct afbouwen: Geactiveerd
    - Bouwkostreductie: Geactiveerd
    - +20% productie: Geactiveerd
    - Ruilen met de handelaar: Geactiveerd
    - Premium Beurs: Geactiveerd


Open geen supportaanvragen of topics om deze instellingen of de startdatum te wijzigen. De instellingen van deze wereld zullen gedurende de wereld NIET gewijzigd worden. Hij wordt dus uitgespeeld zoals hij gestart is.

Ga jij spelen of sla je over? Laat het weten in het Feedbacktopic

Alvast veel succes!

Met vriendelijke groeten,
Jullie TribalWars.nl Team

Feedback welkom!
 
Reactiescore
1.075
is direct afbouwen nu een nieuwe premiumfunctie?
 
Reactiescore
2.490

DeletedUser52046

Guest
PP wereldje, en misschien de basis van het ridderstysteem uitzoeken...
 
Reactiescore
273
Helaas geen farmlimit. Dus de actieve spelers met 5 co's en veel PP gaan weer lekker sterk spelen.
Wordt dus PP farmen, en hopen op een limited haul wereld.
 

DeletedUser75329

Guest
@ Final 24 --> Limited haul ? Bluegh!!

Ben wel benieuwd naar dat riddersysteem.
 
Reactiescore
167
Wel heel erg snel na W50 een nieuwe wereld, of ligt dat aan mij?

E: verdienen te weinig aan W50 natuurlijk :(
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Dominantie 75% op een snelheid 1 wereld?

Ik ga zelf niet spelen, maar ik denk dat jullie dat ZEKER nog eens moeten heroverwegen hoor. 75% op een snelheid 1 wereld is echt ontzettend veel.
 
Reactiescore
276
Dat nieuwe riddersysteem ziet er wel leuk uit, maar zal vast bolstaan van pay-to-win features.

Het is wachten tot wereld 100 zodat we deze een keer zonder pay-to-win features kunnen uitproberen!
 
Reactiescore
3.576
Deze instellingen hadden er op w50 moeten zijn. Eindelijk eens BOOG en KERK, ik overweeg sterk mee te doen!
 

DeletedUser

Guest
Dat nieuwe riddersysteem ziet er wel leuk uit, maar zal vast bolstaan van pay-to-win features.

Het is wachten tot wereld 100 zodat we deze een keer zonder pay-to-win features kunnen uitproberen!

och, tegen die tijd is tw 50jaar oud en doen ze een jaar lang de jaarmarkt om het te vieren net na de start van de wereld.
 
Reactiescore
3.576
In de eerste post staat er trouwens toch niets over vlaggen? Ik weet dat ze ge activeert zijn maar mag er wel bijstaan lijkt me.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Dat nieuwe riddersysteem ziet er wel leuk uit, maar zal vast bolstaan van pay-to-win features.

Het is wachten tot wereld 100 zodat we deze een keer zonder pay-to-win features kunnen uitproberen!

Klopt, maar je hebt ook de optie ipv met pp je gs te gebruiken om die te boosten, verder doet de ridder niet meer dan wat vlaggen doen. De prijzen zijn btw zo absurd dat je beter met je pp gs koopt en die gs in je ridder steekt dan gewoon op die pp-knop te klikken, dus gaat zoveel niet verschillen van de laatste 15 pp werelden.

Heb gs verkocht op fr, na 2 maand gewoon me ridder in dorp houden is die lvl 14, 9% gs extra, 10% zwaardkracht 15% speer en dat is het.

Het zal dus wel op sommige momenten een tactische zet zijn gs'en aan je ridder te geven om extra bonussen te hebben, voor zover ik het gezien heb is het eerder een extra strategisch puntje dan een zoveelste rotfunctie. Al is een pp knop nooit leuk, is 1 vd betere updates van het spel vind ik.
 
Reactiescore
276
In de eerste post staat er trouwens toch niets over vlaggen? Ik weet dat ze ge activeert zijn maar mag er wel bijstaan lijkt me.

De lijst "premium functies" is inmiddels al bijna langer dan de lijst "spelsysteem", dus dat is een begrijpelijke vergissing.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Dominantie 75% op een snelheid 1 wereld?

Ik ga zelf niet spelen, maar ik denk dat jullie dat ZEKER nog eens moeten heroverwegen hoor. 75% op een snelheid 1 wereld is echt ontzettend veel.

Bump. Wordt er iets gedaan met constructieve feedback?
 
Reactiescore
746
Inkorting dominantie kan steeds overwogen worden zodra de wereld al even bezig is. Nu zullen we het even aanzien, en als we merken dat de wereld aansleept kunnen we erover nadenken om deze aan te passen :)

Voor de start zal dit echter blijven staan.
 
Bovenaan