wereld 5 meeting

DeletedUser

Guest
Bij deze wilde ik graag even weten of we nog zin hebben in een nieuwe wereld 5 meeting, en hoe het zit met het overschot aan budget wat overgehouden is aan de vorige meeting wat ware en acra ter beschikking zouden stellen.

Dus graag hadden wij geweten wat het overschot is en hoe dit ter beschikking wordt overgedragen, warre had het over *** euro in zijn mails dus dat is best een fiks bedrag.

grtzz scub
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
En dat kom je hier vermelden op het algemeen forum? Dat er een bepaald budget over is? Dat zijn dus zaken waarover je niet spreekt op het AF.
Hou het dus maar via pm.
 

DeletedUser

Guest
Bij deze wilde ik graag even weten of we nog zin hebben in een nieuwe wereld 5 meeting, en hoe het zit met het overschot aan budget wat overgehouden is aan de vorige meeting wat ware en acra ter beschikking zouden stellen.

Dus graag hadden wij geweten wat het overschot is en hoe dit ter beschikking wordt overgedragen, warre had het over *** euro in zijn mails dus dat is best een fiks bedrag.

grtzz scub

waauw, ten eerste niet erg netjes van je om over dat geld te beginnen. Wat mij betreft verdienen de organisatoren dit geld voor de moeite die ze er hebben ingestoken de vorige keer (als er geen nieuwe meeting komt tenminste).

Ten tweede, is er een duidelijke poging gedaan om een tweede meeting te organiseren, maar was er veel te weinig interesse in.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
waauw, ten eerste niet erg netjes van je om over dat geld te beginnen. Wat mij betreft verdienen de organisatoren dit geld voor de moeite die ze er hebben ingestoken de vorige keer (als er geen nieuwe meeting komt tenminste).

Ten tweede, is er een duidelijke poging gedaan om een tweede meeting te organiseren, maar was er veel te weinig interesse in.

Dank je Frigo. Heb je helemaal gelijk in. Verder, dat geld werd gebruikt als reservering voor deze zomer (dezelfde spot als vorig jaar). Echter doordat er niet genoeg animo was (we gingen het gehele goedje eerst in de winter doen remember) hebben we het niet kunnen laten doorgaan. Centjes jammer genoeg weg dus.
 

DeletedUser59386

Guest
Ik denk dat er ook dit jaar weinig animo zal zijn(of je moet vlaamse friet wel heuul erug lekker vinden)

Mss een idee om volgend jaar een leuke met rood velours beklede tent in a'dam te bezoeken?:p
Denk dat er dan wel aardig wat animo zal zijn.:D
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat er ook dit jaar weinig animo zal zijn(of je moet vlaamse friet wel heuul erug lekker vinden)

Mss een idee om volgend jaar een leuke met rood velours beklede tent in a'dam te bezoeken?:p
Denk dat er dan wel aardig wat animo zal zijn.:D

Animo bij ons, ja.
Animo bij de vrouwtjes, ...

^^
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat er ook dit jaar weinig animo zal zijn(of je moet vlaamse friet wel heuul erug lekker vinden)

Mss een idee om volgend jaar een leuke met rood velours beklede tent in a'dam te bezoeken?:p
Denk dat er dan wel aardig wat animo zal zijn.:D

Vlaamse friet is dan ook wel heel erg smakelijk hé:p (nu je me er aan herinnert, ik ga straks mijn cholesterol nog maar eens de hoogte in jagen)
Maar die plaats waar jij over spreekt lijkt me dan ook wel weer erg aantrekkelijk...
 

DeletedUser

Guest
Voor mij was het de ligging die me tegenhield... er zijn over het algemeen genomen meer nl's dan belgen, en toch werd de meeting gehouden in het zuidelijkste van het zuiden van Nederlands sprekende gebieden gehouden, ik snapte het niet ;)
 

DeletedUser

Guest
Voor mij was het de ligging die me tegenhield... er zijn over het algemeen genomen meer nl's dan belgen, en toch werd de meeting gehouden in het zuidelijkste van het zuiden van Nederlands sprekende gebieden gehouden, ik snapte het niet ;)

Statistisch gezien zijn er nagenoeg evenveel spelende belgen als nederlanders hoor. De nederlanders houden echter wel wat meer kabaal, maar statistisch gezien is het bijna 50/50. Reden dat het daar was was de bereikbaarheid door treinen voor allebei. En als je naar een meeting wil komen, dan moet je er wat voor over hebben. Zo simpel is dat.
 

DeletedUser

Guest
Heb ik ook wel hoor John, maar er izjn grenzen voor een student ;) bovendien, wat moeten de groningers dan wel niet?! Het is het zuidelijkste van de nederlands-sprekende gebieden, doe het dan in het midden van alles, ergens in NL's Brabant?
 

DeletedUser

Guest
of gewoon niet :)
Besteed dat 'budget' (indd niet netjes om over op het forum te praten)
maar aan de game zelf :D

Er zijn genoeg ideeën om dit spel beter te maken.
Er komt toch bijna niemand naar zo een meeting :p

___________________
W5 - Ronlord - ATR
W11 - Yamaguchi - ~FFC~.
W19
- Drakologist - SS.
 

DeletedUser23099

Guest
Ik denk dat er ook dit jaar weinig animo zal zijn(of je moet vlaamse friet wel heuul erug lekker vinden)

Mss een idee om volgend jaar een leuke met rood velours beklede tent in a'dam te bezoeken?:p
Denk dat er dan wel aardig wat animo zal zijn.:D

Marcantie plaza.. :D

i'm in..
 

DeletedUser

Guest
En dat kom je hier vermelden op het algemeen forum? Dat er een bepaald budget over is? Dat zijn dus zaken waarover je niet spreekt op het AF.
Hou het dus maar via pm.

en waarom mag hier niet over gesproken worden???? dacht dat ik het meeste geld had ingebracht,, want vlees heb je niet hoeven te betalen...... maakt mij niet uit maar zegt meer over jullie. als je een beetje vent bent vertyel je de waarheid
 
Bovenaan